۷۷۶۴۲۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

منشأ دود اطراف هتل لاله اعلام شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت منشا دود اطراف هتل لاله تهران تشریح کرد و گفت: دمای بالا سبب بلندشدن دود از رسوب به‌جامانده از چربی‌های داخل دودکش آشپزخانه این هتل شده بود و آتش‌سوزی رخ نداده است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت منشا دود اطراف هتل لاله تهران تشریح کرد و گفت: دمای بالا سبب بلندشدن دود از رسوب به‌جامانده از چربی‌های داخل دودکش آشپزخانه این هتل شده بود و آتش‌سوزی رخ نداده است.

سید جلال ملکی در گفت وگویی افزود: حوالی ساعت ۱۶ عصر امروز در تماس با سامانه ۱۲۵ مشاهده دود غلیظ در اطراف هتل لاله تهران اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان را به محل حادثه واقع در تقاطع خیابان‌های فاطمی و حجاب اعزام کرد.

منشأ دود اطراف هتل لاله اعلام شد

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل گفت: با حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه مشاهده شد منشا دود، دودکش رستوران هتل است که از مدت‌ها قبل پاکسازی نشده و انباشت چربی و دوده سبب بلند شدن دود غلیظ از دودکش این رستوران شده و با توجه به ارتفاع دودکش هتل، دود ناشی از آن اطراف هتل را فراگرفته است.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مصدومی نداشته است، اظهارکرد: حتی حریقی هم در محل رخ نداد و تنها دمای بالا سبب بلندشدن دود از رسوب به‌جامانده از چربی‌های داخل دودکش شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پایان گفت: در حال حاضر عملیات آتش‌نشانان در این محل به پایان رسیده اما لازم است مسئولان رستوران این هتل نسبت به پاکسازی داخل دودکش اقدام کنند تا از تکرار حوادث مشابه جلوگیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نرگس

      سرهمین امروز ساعت سه مترو میدون ولیعصرو به بهانه بمب سریع خالی کردین.نگفتین ملت سکته میکنن.با چه استرسی پله برقیه رو به پایینو با عجله رفتم بالا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج