۷۷۶۴۶۴
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

هشدار جدی ایران به شبکه‌های فارسی زبان

باوجود قوانین سخت‌گیرانه نهادناظر برفعالیت رسانه‌ها درانگلیس، شکایت ایران ازشبکه ایران اینترنشنال به دلیل پخش مصاحبه باسخنگوی گروهک تروریستی الاحوازی می‌تواند به‌طورجدی مجوز فعالیت این شبکه را زیرسؤال برده وعرصه رابرای فعالیت سایر شبکه های فارسی‌زبان ضدایرانی تنگ می کند

خبرگزاری ایرنا: باوجود قوانین سخت‌گیرانه نهادناظر برفعالیت رسانه‌ها در انگلیس، شکایت ایران ازشبکه ایران اینترنشنال به دلیل پخش مصاحبه باسخنگوی گروهک تروریستی الاحوازی می‌تواند به‌طورجدی مجوز فعالیت این شبکه را زیرسؤال برده وعرصه رابرای فعالیت سایر شبکه های فارسی‌زبان ضدایرانی تنگ می کند.

حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن دیروز دوشنبه اعلام کرد که سفارت ایران شکایت رسمی خود را در رابطه با بررسی اقدام غیرقانونی 'ایران اینترنشنال'، به نهاد ناظر پرفعالیت رسانه‌ها در انگلیس موسوم به «آفکام» تسلیم کرده است.

این شکایت در ادامه حمله روز شنبه یک گروه تروریستی وابسته به گروهک تجزیه‌طلب موسوم به 'جنبش عربی آزادی‌بخش الاحوازی' در اهواز صورت می‌گیرد که افراد مسلح با پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به مردم و جایگاه مسئولان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند.

در جریان این حمله تروریستی ۲۵ شهروند به شهادت رسیدند و ۶۰ تن دیگر زخمی شدند که درمیان قربانیان تعدادی کودک و غیرنظامی نیز دیده می‌شود.

دقایقی پس از وقوع این حادثه شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال که گفته می‌شود از سوی عربستان سعودی حمایت مالی می‌شود، مصاحبه با سخنگوی این گروهک تروریستی را پخش کرد.

سفیر کشورمان این اقدام را نقض صریح قانون و نماد آشکار حمایت تروریسم خوانده و گفته بود که برخورد جدی نهاد نظارتی در انگلیس(آفکام) با این اقدام به‌عنوان ترویج تروریسم و خشونت را پیگیری خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      به راستی کار این شبکه غیرانسانی و بیشرمانه بود

    • بدون نام

      ایران باید فشار بسیار زیادی وارد کنه و شبکه ی من و تو رو تعطیل کنه که کارش فقط مسموم کردن ذهن مردم و تحریک مردم ابرای نابودی ایرانه
      کافیه دقت کنید که چقدر مردم خوزستان رو به اغتشاش و فعالیت های ضد دولتی تحریک میکنند

    • بدون نام

      اینو دیگه کجای دلمون بزاریم

    • قاسمی

      ایکه ال احوازیه ما ندتریم اهوازم دتریم این وحشیهای دوزد اینایکه به امام حسین رحم نکرون اینا شیادن اینا دوزن اینا سترچرونن اینا بیشرفن اینا ناموس ندترن دولت اینا را باید اون ربسن طایفه بزرگشون که ازحیوان کفتارنجس تره باید بگیره توآتش بسوزانه

    • بدون نام

      من و تو را تعطیل کنید. نصف ملت را این شبکه ی کثیف اسرائیلی تحریک میکنه
      بر گردانندگان و حامیان و دست های پشت پرده ی شبکه ی لجن ضد ایرانی من و تو لعنت

    • بدون نام

      لطفا شبکه ی من و تو رو به هر روشی که میشه خفه کنید. حتی اگه لازم باشه 24 ساعته پارازیت بندازین روش یا اتباع انگلیس رو گروگان بگیرید تا من و تو رو در ازاش تعطیل کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج