جاباما
۷۷۶۴۷۴
۱۵ نظر
۵۰۱۱
۱۵ نظر
۵۰۱۱
پ

عراقچی: روحانی، چهره واقعی ترامپ را افشا کرد

معاون سیاسی وزیر خارجه با بیان اینکه سیاست های آمریکا توسط روحانی به چالش کشیده شد، گفت: روحانی چهره واقعی ترامپ را افشا کرد و اینکه کسی که به تعهدات خود پایبند نیست نمی تواند مورد اعتماد باشد و اگر آمریکا در گفتگو صداقت دارد باید در پایبندی به تعهدات خود این را ثابت کند.

خبرگزاری فارس: سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران امشب (سه شنبه) در برنامه گفت وگوی ویژه خبری به صورت مستقیم از نیویورک طی سخنانی درباره پیام سخنرانی حسن روحانی در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت: این سخنرانی به نوعی مانیفست سیاست خارجی ما در زمان حاضر و نحوه برخورد ما با مسائل جهانی و رویکردهای ایران بود.

معاون سیاسی وزیر خارجه با اشاره به مخالفت کنونی جهان با روند یکجانبه گرایی اضافه کرد: سیاست های آمریکا توسط روحانی به چالش کشیده شد و روحانی بیان منطق جمهوری اسلامی ایران در برخورد با سیاست ترامپ را بیان کرد.

شاید لازم بود به صورت کامل و جامع پاسخ ادعاهای ترامپ و درخواست های ایشان برای مذاکره با ایران که از موضع منافقانه و اهداف غیرمذاکراتی صورت می گیرد، داده شد.

این دیپلمات ارشد کشورمان بیان کرد: روحانی چهره واقعی ترامپ را افشا کرد و اینکه کسی که به تعهدات خود پایبند نیست نمی تواند مورد اعتماد باشد و اگر آمریکا در گفتگو صداقت دارد باید در پایبندی به تعهدات خود این را ثابت کند.

عراقچی اضافه کرد: دولت فعلی آمریکا به هیچ وجه ظرفیت گفتگو کردن ندارد. ترامپ در چند ساعت گذشته مواضع متناقضی را اتخاذ می کند. صبح توئیت می زند و دو ساعت قبل در مجمع عمومی نظری متفاوت را بیان می کند.

این دیپلمات ارشد کشورمان درباره نشست فردای شورای امنیت نیز بیان کرد: ارزیابی من این است که جلسه فردا به انزوای بیشتر آمریکا تبدیل خواهد شد.

آمریکا در یکی دو سال گذشته تلاش کرده، دو سه بار تلاش کرد موضوع ایران را به شورای امنیت بکشاند، ولی هر بار بقیه اعضا ممانعت کردند از اینکه ایران به جمع بندی یا بیانیه مطبوعاتی علیه ایران برسد و هر کدام از جلسات به جلسات حمایت از ایران تبدیل و آمریکا منزوی شد.

عراقچی افزود: اینکه آقای ترامپ در ابتدای صحبتش گفت دستاوردهای دولت من در دو سال گذشته بیشتر از هر رئیس جمهور آمریکا بود که به جوک شبیه است، باعث خنده همه شد و این بی سابقه است که رئیس جمهوری این چنین مضحکه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحاني تنها رييس جمهوري در مجمع سازمان ملل كه ارزش پول كشورش در طي مدتي كه ٤٨ ساعت امريكا بود ،بيشتر از ٢٠٪؜ كم شد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این هم خزعبل جدید مزدورها که همه جا کپی پیست می کنند

    • بدون نام

      دولت قبلی هم داشت؟!!!!!

    • بدون نام

      اگه ظرفیت داشته باشه و بری نشون میده خیلی ذلیلی

    • بدون نام

      اگه ظرفیت داشته باشه و بری نشون میده خیلی ذلیلی

    • بدون نام

      شما یه پیام دیکنه شد دادید که روحانی خوند و متاسفانه در حالی گفت بیاید پای میز مذاکره که همون ادبیات را اونجا هم مثل اینجا تکرار و هیچ چهره یی را نشان نداد که روسای جمهور دنبال را نشان نداد و یه دروغی گفت که خواست شعار داخلی مسئولین بود!!

    • بدون نام

      اتفاقا اگر بنای مذاکره باشه ،ترامپ گزینه خوبیه چون مثل اوباما دورو و مزور نیست و رو حرفی که میزنه عمل میکنه .اقای عراقچی گور پدر امریکا ،خواهشا ی فکری برا اقتصاد داغون کشور بکنید که ساعت به ساعت ارزش پول ملی داره کمتر میشه و با این اوضاع کمر مردم زیر فشار میشکنه . هیچ کس به فکر مردم نیست و مسولین هم پیداشون نیست هر از گاهی هم که پیدا میشن تقصیرات را گردن اجانب و دلالها و سلاطین سکه و ارز می اندازند پس شماها چکاره اید که چهار تا دلال میدون فردوسی اقتصاد ی کشور هشتاد میلیونی و با قدمت را تو مشتشون گرفتن . شماها بقدری ثروت دارید که اصلا تورم و گرونی را احساس نمیکنید و روز به روز بر ثروت بیکران و نجومی تان اضافه میشه علی برکت الله

    • وانک لاعلاخلق عظیم

      منتظر میمانیم تا گراز دیگری به ریاست ایالت متحده آمریکا بیاد بعدببینیم مثل ترامپ هست یانه آقای عراقچی همشون یکی هستند فرقی نمیکنه

    • یاران 57

      آقای عرااقچی، مضحکه ترامپ کار خدا بود، تا دنیا بفهمد ترامپ یک شومن ودلقک هست وکار دلقک خنداندن اطرافیان هست،، خدا رسوایش کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجب ... هشتاد میلیون آدم رو درمانده کرده و اقتصاد کشور رو ورشکست میکنه

    • بدون نام

      چهره ترامپ برای همه مردم دنیا مشخصه و میدونند که چجور آدمیه
      همانطور که ملت ایران شماها رو میشناسن
      برسید به بدبختی مردم و رفع مشکلات و تورم که پدر و پدر جد مردم درآورده
      یعنی اینهمه هزینه سفر واسه اینکه آقای روحانی بگن ترامپ چجور آدمیه

    • بدون نام

      خودتون میگید وتحلیل میکنید وتمجید وتصدیق میکنید
      خوب این چه ارزشی داره مهم اینه که دنیا در موردمون چه غکری میکنه

    • بدون نام

      ترامپ محبوبیت خودش را در تمام دنیا و اکثر مردم ایران دارد چون با مردانگی تمام به وعدهاش عمل کرد بر عکس روحانی تو هم نمیخواد نقش جا سویچی را بازی کنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه اکثریت مردم ایران طرفدار ترامپ باشند پس معلوم میشه چرا وضع جامعه اینقدر خرابه .

      • بدون نام

        من یکی طرفدار ترامپم هر چی گفته عملی کرده ایشالا بقیشم عملی کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج