جاباما
۷۷۶۵۵۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

امید استقلال به بازگشت امید ابراهیمی

ابراهیمی در صورت بازگشت به لیگ ایران و دریافت پیشنهاد از استقلال، قطعا به این تیم برمی‌گردد و بار دیگر پیراهن آبی بر تن می‌کند.

ایران ورزشی: ابراهیمی در صورت بازگشت به لیگ ایران و دریافت پیشنهاد از استقلال، قطعا به این تیم برمی‌گردد و بار دیگر پیراهن آبی بر تن می‌کند. بخصوص که وینفرد شفر هم همیشه از حضور او در استقلال استقبال کرده و بارها نشان داده که چه اعتماد و اطمینانی به شماره ۹ تیم ملی ایران دارد.

بعد از پایان جام جهانی، یکی از بازیکنانی که در روسیه درخشید و از لیگ ایران جدا شد، امید ابراهیمی بود. بازیکنی که در استقلال یک هافبک کلیدی بود و از هواداران این تیم و همچنین وینفرد شفر لقب فرمانده را نیز دریافت کرد. امید ابراهیمی در نقل و انتقالات تابستانی استقلال را ترک کرد و به الاهلی قطر رفت که این اتفاق با واکنش‌های منفی هواداران در فضای مجازی روبه‌رو شد.

با توجه به جدایی چند ستاره دیگر، هواداران منتظر تمدید قرارداد ابراهیمی بودند اما او در ۳۱ سالگی ترجیح داد بازی در لیگ ستارگان قطر را با قراردادی در حدود ۷۰۰ هزار دلار تجربه کند.

الاهلی تا امروز که ۶ هفته از لیگ ستارگان قطر سپری شده، نتایج درخشانی کسب نکرده و با شکست‌های پرگل جزو تیم‌های قعرنشین جدول است . این تیم ۲ بازی را با پیروزی به پایان رسانده و در ۴ بازی مغلوب حریفان شده تا با کسب تنها ۶ امتیاز و تفاضل گل ۸- در رده نهم جدول ۱۲ تیمی لیگ قطر قرار بگیرد.

از همین رو میلان ماچالا سرمربی کهنه‌کار و اهل چک الاهلی از مدیران باشگاه خواسته تا زمینه را برای جذب بازیکنان خارجی جدید فراهم کنند. الاهلی جز امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده، نایجل دی یونگ از هلند، محمد متولی از مراکش، جان بنسون و بابو بارو از غنا و ایوانیلدو سانتوس از برزیل را به‌عنوان بازیکنان خارجی در اختیار دارد.

قریب به اتفاق بازیکنان خارجی، جز دروازه‌بان برزیلی این تیم در ترکیب الاهلی قرار گرفته و در ۶ بازی ابتدای فصل برای این تیم به میدان رفته‌اند. در این شرایط انتخاب بازیکنانی که شاید از الاهلی جدا شوند سخت است اما امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده می‌توانند در فهرست خروجی میلان ماچالا قرار بگیرند.

هر چند امید ابراهیمی در هر ۶ بازی الاهلی حضور داشته اما به هیچ وجه انتظارها را برآورده نکرده و همین بهترین بهانه برای مدیران کم‌حوصله تیم‌های عربی است تا عذر او را بخواهند و بازیکن جدیدی جایگزین‌اش کنند. بخصوص که ابراهیمی با دی‌یونگ هم‌پست است و این هافبک هلندی و باسابقه می‌تواند خواسته‌های ماچالا در زمین را اجرا کند.

احمد بن حمد، رییس باشگاه الاهلی در مصاحبه با الرایه درباره وضعیت این تیم و تغییرات آینده گفت: «میلان ماچالا، سرمربی باتجربه‌ای است و او پیش از این در کارنامه خود موفقیت‌های زیادی به‌دست آورده اما تا اینجا موفق نبوده است. به هواداران قول می‌دهیم که در نقل و انتقالات آینده، بازیکنان بین‌المللی و لژیونرهای جدیدی به خدمت بگیریم.»

این اظهارنظر می‌تواند برای امید ابراهیمی و حتی محمدرضا خانزاده گران تمام شود. بخصوص ابراهیمی که با هزار امید به قطر رفت تا سال‌های پایانی فوتبال خود را در این کشور سپری کند.

از همین حالا که بحث جدایی بازیکنان خارجی الاهلی شنیده می‌شود، شایعه‌های بسیاری در مورد تصمیم ابراهیمی برای آینده فوتبال خود منتشر شده است. مهم‌ترین آنها اما بازگشت به استقلال در نقل‌و‌انتقالات نیم فصل است که می‌تواند شفر و هواداران این تیم را خوشحال کند. البته باید ببینیم هواداران استقلال همچنان به بازگشت او علاقه‌مندند یا علیه هافبک سابق تیمشان موضع می‌گیرند؟

ابراهیمی در صورت بازگشت به لیگ ایران و دریافت پیشنهاد از استقلال، قطعا به این تیم برمی‌گردد و بار دیگر پیراهن آبی بر تن می‌کند. بخصوص که وینفرد شفر هم همیشه از حضور او در استقلال استقبال کرده و بارها نشان داده که چه اعتماد و اطمینانی به شماره ۹ تیم ملی ایران دارد.

بازگشت احتمالی ابراهیمی به اردوگاه استقلال می‌تواند به شرایط این تیم سر و سامان بدهد. آن هم در روزهایی که جانشین‌های او، هر کدام بنا به دلایلی موفق به نمایش کیفیت فنی خود نشده‌اند و حضور ابراهیمی می‌تواند وزن خط هافبک استقلال را بالا ببرد و این پست را به نقطه قوت تیم شفر تبدیل کند. ‌

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازیکنایی که تیم های درجه چندم قطر هم اونا رو نمیخوان، میان ایران و تو تیم های ته جدولی ایران مثل کیسه میشن قهرمان. همینه که فوتبال باشگاهی ایران از سطح پایینی برخورداره. بخاطر وجود همچین تیمایی مثل کیسه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی جان اخبار مربوط به تیم لنگی بخون و نظر بده هنوز که ابراهیمی نیومده فقط نظر یک نویسنده است چرا اینقدر ترسیدی ابراهیمی هر وقت به استقلال بیاد قدمش.روی چشم هواداره استقلالی همیشه استقلالی باقی می مونه مثل بازیکنان لنگی نیستن که هر وقت از لنگ جدا شدن اینقدر بد وبی راه می‌شنوند که به هیچ قیمتی حاظر به بازگشت به تیم لنگ نیستن اون از رامین رضایتنامه و اون هم از طارمی این همه الطماس کردین برگردن خخخخ

      • بدون نام

        آها حتما بازیکن هایی مثل طارمی که میرن بعدش برمیگردن به لنگ کلی هم ضرر و زیان میذارن رو دست لنگ خیلی خوبن
        همینه دیگه تیمهای کثیف و بی کیفیتی مثل لنگ این میشه

      • بدون نام

        اخ سوزش داره پماد بدم لونگی

      • بدون نام

        طنز قرن‌.علی قشقایی هستم . از شیراز.ههههههههه قشقایی یادت رفت لنگی

    • بدون نام

      بیخود میکنه برگرده تاج دیگه برا امثال این آقا جای خالی نداره

    • بدون نام

      ای لنگیا مثل قاشق نشسته تو هر اشی دیده میشن اخه این چه ربطی به تو داره لنگی

    • غلام

      مال بد بیخ ریش صاحبش..........عروس بلد نیست برقصه میگه اطاق کجه.....این اگربازیکن بود فرقی نمی کرد کجا داره بازی میکنه

    • بدون نام

      قشنگ معلومه که یه لنگی بی خاصیت چقدر از شنیدن نام فرمانده هراس داره

    • کوروش هاشمی

      دوباره لنگی که بالابی وداورمیره بالا اوندچرت گفت

    • بدون نام

      خیلی غلط کرده برگرده!! بره گمشه ریختشو دیگه نبینیم!!

    • پرسپولیس

      خخخخخخ کیسه کش انقدر بدبخت و ته جدولی هست
      که زلاتان هم به کیسه بیاد باز شاید پنجم بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج