جاباما
۷۷۶۵۶۰
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

دیدار روسای جمهور ایران و فرانسه در نیویورک

رؤسای جمهور ایران و فرانسه با اشاره به ضرورت حفظ و تقویت برجام به عنوان توافقی بین المللی، بر توسعه و تحکیم مناسبات و همکاری‌های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی تهران – پاریس تاکید کردند.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: رؤسای جمهور ایران و فرانسه با اشاره به ضرورت حفظ و تقویت برجام به عنوان توافقی بین المللی، بر توسعه و تحکیم مناسبات و همکاری‌های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی تهران - پاریس تاکید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی و «امانوئل مکرون» عصر سه شنبه به وقت محلی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با یکدیگر دیدار و در راستای توسعه همکاری های دوجانبه در زمینه های مورد علاقه دوکشور و مسائل و موضوعات گوناگون منطقه ای گفتگو و تبادل نظر کردند.

دیدار روسای جمهور ایران و فرانسه در نیویورک

رؤسای جمهور ایران و فرانسه با تاکید بر ضرورت تلاش در راستای توسعه روابط و همکاری‌های دو کشور در بخش‌های مختلف از جمله تجاری، اقتصادی، تبادلات مالی و انرژی، افزودند که مانعی در مسیر گسترش و تعمیق همکاری های دو کشور وجود ندارد و مسئولان باید در این راستا تلاش بیشتری داشته باشند.

دکتر روحانی در این دیدار خروج یکجانبه آمریکا از توافق بین المللی برجام را خلاف مقررات و اقدامی غیر قانونی دانست و بر اهتمام جامعه جهانی برای مقابله با یکجانبه گرایی و حفظ برجام تاکید کرد.

رئیس جمهور با تقدیر از تسلیت و همدردی دولت و ملت فرانسه با مردم ایران در حادثه تروریستی اهواز، تروریسم را خطری بزرگ برای جامعه جهانی دانست و توسعه روابط و همکاری‌های دو کشور برای مبارزه همه جانبه با تروریسم در منطقه و جامعه جهانی را حائز اهمیت عنوان کرد.

امانوئل مکرون نیز در این دیدار ضمن تسلیت کشته شدن جمعی از مردم ایران در حادثه تروریستی اهواز با اشاره به ضرورت حفظ برجام، بر تلاش فرانسه در این راستا تاکید کرد.

رئیس جمهور فرانسه تعامل و گفتگو با ایران به عنوان کشوری تاثیرگذار در منطقه را در مسیر مبارزه با تروریسم جهانی مهم دانست و افزود: باید تلاش کنیم با گسترش همکاری ها در برابر تروریسم و یکجانبه گرایی در جهان بایستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      برجام هنوزم میگند حفظ برجام؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برجام،نافرجام وقت ملت والکی گرفتن خداارشون نگذره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج