۷۷۶۵۸۹
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

چرا بعدِ ولاسکو همه ناموفق بودند؟

سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا کولاکوویچ نتوانست انتظارات را برآورده کند و چرا هر مربی که پس از ولاسکو هدایت تیم ملی والیبال را بر عهده گرفت برچسب ناکام و ناموفق به او زده شد؟

خبرگزاری میزان: هجمه‌ها علیه ایگور کولاکوویچ همچنان ادامه دارد و این مربی به عنوان متهم ردیف اول نتایج تیم ملی والیبال در مسابقات جهانی شناخته می‌شود.

بدون شک کولاکوویچ به عنوان مسئول فنی تیم ملی والیبال نقش اول را در ناکامی تیم ملی ایفا کرد اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا کولاکوویچ نتوانست انتظارات را برآورده کند و چرا هر مربی که پس از ولاسکو هدایت تیم ملی والیبال را بر عهده گرفت برچسب ناکام و ناموفق به او زده شد؟

از سالیان گذشته تاکنون صحبت‌های زیادی در خصوص این که در تیم ملی والیبال به جز سرمربی افراد دیگری هم در تصممات فنی دخیلی هستند شنیده می‌شود. وقتی عذر کواچ و لوزانو خواسته می‌شود و الان هم که همه اهالی والیبال از عملکرد کولاکوویچ ناراضی هستند مشخص است که یک جای کار ایراد دارد و تنها نباید سرمربی تیم ملی را مقصر قلمداد کرد.

در تیم ملی والیبال برخی افراد که دارای مسئولیت هم هستند و همچنین برخی بازیکنان باتجربه این تیم اجازه نمی‌دهند سرمربی تیم ملی با اطلاعات درست تصمیم‌گیری کند و همه اطلاعات به صورت فیلتر شده به او می‌رسد. این فیلترها هم بر اساس منافع این افراد در نطر گرفته شده است.

حضور بعضی مربیان در کادر فنی تیم ملی، دعوت از بازیکنانی که سطح فنی پایینی دارند و همین طور کنار گذاشتن بازیکنان باکیفیت نشان می‌دهد که این فرایند اشتباه از دوران پس از ولاسکو تا کنون ادامه پیدا کرده است.

شاید تنها ولاسکو توانست این فیلترها را از جلوی راهش بردارد و اجازه نداد اطلاعات غلطی که به او داده می‌شد در کارش تاثیرگذار باشد. اگر کولاکوویچ برود و یک مربی دیگر هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد باز هم این وضعیت ادامه خواهد داشت، چرا که سیستم معیوب اجازه نمی‌دهد سرمربی تیم ملی در مسیری درست گام بردارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای پاسور تیم ملی....احتمالا مافی های والیبال ایران شده....وحرف او برنده تر از حرف مربیست.....موسوی و مرندی.دیگه واقعا در حد تیم ملی نیستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایران دوره قبل با کواچ جزو 6تیم برتر جهان شد...همچنین کواچ ایران رو تو لیگ جهانی 4کرد نتایج بدی کسب نکرد فقط تو یک تورنمنت بد بود...ولی همین اقایان امثال معروف و موسوی چاهشو کندن.....به نظرم کوکاکولا بدرد والیبال ایران نمیخوره او 8سال سرمربی صرب ها بود و تو این 8سال صرب ها تو افت بودن.....ولی حالا میبینیم از بهترین تیم های دنیان.....امیدوارم یک مربیی مثل رزنده...یا اناستازی یاانتحاب بشه برا والیبال ایران...

      • بدون نام

        دقیقا

    • حامد از تالش

      سعید معروف

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        تموم مشکلات تیم ملی والیبال همین شخصه.بایدبندازنش بیرون.حتی یک بچه هم که والیبالودنبال میکنه میدونه سعیدمعرف عامل90% باختهای تیم مالیه.اون عقده ی خودبزرگ بینی داره.بسکه بهش میدون دادن خودشوصاحب وحقدارمیدونه. بندازنش بیرون تاخیلی ازبازیکنایی که بسیاربهترازاونن واون باعث بیرون موندنشون شده تیم ملی رودوباره به اوج برمیگردونن.

    • ایرانی.

      عامل تمام مشکلات تیم ملی والیبال همین پاسوره.ملیونهاچشم درچندین مسابقهی تیم ملی اوج دخالتهاوفضولیهاوبداخلاقی هاروازین فرددیدن.بازیکنان زیادی بادخالتهای مستقیم اقای پاسوریاازتیم ملی کنارگذاشته شدن یاپشت خط موندن.همه میدونن که شکستهای تحقیرامیزتیم ملی والیبال درصدبالاییش بخاطردخالتهای این فرده.یکباربرای همیشه جلوی این کارهاروبگیرید.پاسورهای خیلی بهتری ازین شخص دروالیبال ایران حضوردارن.اونوبندازن بیرون ونتیجه ی عالی بگیرن.

    • ایرانی.

      .... این شخص عامل همه ی مشکلات ونتیجه نگرفتن والیبال ایرانه.

    • بدون نام

      معروف مرندی موسوی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج