جاباما
۷۷۶۶۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیمئونه: امیدوارم در دربی نمایش خوبی ارائه دهیم

دیه‌گو سیمئونه ضمن ابراز رضایت از نمایش شاگردانش مقابل اوئسکا، ابراز امیدواری کرد که در دربی مادرید نیز چنین نمایشی را از بازیکنانش ببیند.

خبرگزاری تسنیم: دیه‌گو سیمئونه که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) با پیروزی ۳ بر صفر مقابل میهمان خود، اوئسکا در هفته ششم لالیگای اسپانیا به رده سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کردند، پس از این دیدار در مورد مصدومیت مدافع اروگوئه‌ای تیمش گفت: باید ببینیم وضعیت خیمنس پس از آزمایش‌های بیشتر چطور خواهد بود، اما خوشبین هستیم که او برای بازی شنبه مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود.

خوسه خیمنس ۲۳ ساله که در دقیقه ۳۹ این دیدار از ناحیه عضلانی مصدوم شد و جای خود را به لوکاس هرناندس داد، این فصل در چهار بازی لالیگایی از ابتدا در ترکیب روخی‌‌بلانکو حضور داشته است.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما در مورد بازی گروهی در حال پیشرفت هستیم و به صورت گروهی بیشتر حریف را تحت‌فشار قرار می‌دهیم. در بازی مقابل ایبار هم پیشرف‌مان را نشان دادیم، سپس در بازی با موناکو بهتر کار کردیم و در بازی با ختافه هم بهتر و بهتر شدیم.

سیمئونه در پایان اظهار داشت: امیدوارم در دربی مادرید هم نمایش خوبی را ارادئه دهیم. ما با کسب نتایج خوبی پا به دربی خواهیم گذاشت و امیدوارم از روزهایی باقی مانده به این بازی نهایت استفاده را ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج