۷۷۶۶۸۷
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

بهره‌برداری از متروی هشتگرد تا پایان سال

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی مرحله اجرای برق بالاسری و خرید تجهیزات مترو هشتگرد، گفت: این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری ایلنا: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی مرحله اجرای برق بالاسری و خرید تجهیزات مترو هشتگرد، گفت: این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

سردار عبدالله عبداللهی در بازدید از قطار حومه‌ای هشتگرد با ابراز خرسندی از پیشرفت خوب پروژه درماه های گذشته اظهار کرد:‌با توجه حجم مسافر و ترافیک جاده ای تسریع در بهره برداری از این پروژه از اهمیت ویژه‌ای بر خوردار است.

وی تصریح کرد: کار ابنیه و روسازی مترو هشتگرد به اتمام رسیده و پروژه در مرحله اجرای برق بالاسری و خرید تجهیزات با پیشرفت ۳۰ درصدی قرار دارد.

وی ادامه داد: به دنبال آن هستیم تا به انتظار چندین ساله مردم منطقه پایان دهیم و تلاش می‌کنیم این پروژه در پایان امسال به بهره برداری برسد.

اواسط تیر امسال مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد با اشاره به اولویت تکمیل مترو هشتگرد به دلیل اهمیت آن، گفته بود: اعلام کرده‌ایم مشروط به تامین اعتبارات می توانیم تا پایان سال جاری این پروژه مهم را به اتمام برسانیم.اعتبار مورد نیاز برای مترو هشتگرد ۷۰ میلیارد تومان است و تا امروز از محل منابع داخلی و ملی حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای مترو هشتگرد هزینه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      آفرین بر این افتخار ملی که در پی قطعی مکرر و روزانه برق پس چند و اندی سال موفق به افتتاح پروژه مترو رو باز شده اند و چنین در مورد هزینه ها صحبت می کنند که گویی ما گدایان زمینیم و خود خبر نداشتیم پول فروش نصف روز نفت و گاز کشور هستش!!!

    • عارف

      الان چند ساله میگن نیمه اول سال به بهره برداری میرسه مهر ماه که میشه دقیقا همین موقع ها میگن تا پایان سال به بهره برداری میرسه و این داستان در یک دور و تسلسل بی انتها ادامه دارد آقا این اگر امسال تموم شد ها کل عوامل برترین ها با تمام مخاطب هاش شام مهمون من به خدا اینا جز دروغ گفتن و چپاول (اونم دولپی) کار دیگه ای بلد نیستن تا الان هزینه ساخت 3تا خط مترو رو گرفتن یه نصفه هم کار نکردن

    • بدون نام

      مگه تا آخر سال ایرانی هست که مترو سوار بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج