۷۷۶۶۹۲
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

وزیر دفاع: دستمان جلوی هیچ کشوری دراز نیست

وزیر دفاع گفت: هر جا نظام استکبار و ایادی مزدورش در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی دچار ضعف و سرخوردگی می‌شود، اقدام به تحریم‌های غیر قانونی و تحرکات تروریستی می‌کند.

خبرگزاری ایلنا: امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با حضور در منزل شهید «ابوالفضل کلهر» که اخیرا در مراسم تشییع ۱۳۵ پیکر مطهر شهدای گمنام به ایران اسلامی بازگشته است، با خانواده آن شهید دیدار و گفتگو کرد.

وزیر دفاع با تجلیل از صبوری بردباری و مقاومت خانواده های معظم شهدا، آنان را اسوه صبر در عصر پر شکوه انقلاب اسلامی دانست و گفت: خانواده معظم شهدا، همانگونه که حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری فرمودند، چشم و چراغ و امید این ملیتید و حق بزرگی بر گردن ملت دارید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اقتدار و توانمندی امروز نیروهای مسلح این شکوه و قدرت را مرهون خون های پاک شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دانست و اظهار داشت: امروز به برکت این ایثارگری‌ها و رهبری های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و تلاش و مجاهدت متخصصین متعهد صنعت دفاعی در کشور، تمام نیازهای تجهیزاتی نیروهای مسلح را خودمان تامین می‌کنیم.

امیر حاتمی تصریح کرد: دستمان جلوی هیچ کشوری دراز نیست و بحمدالله به چنان فناوری دست یافتیم که موشک های نقطه زن جمهوری اسلامی خار چشم دشمنان شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: امروز به هیچ وجه با زمان دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیستیم و دستمان برای دفاع از آرمان ها، حدود و ثغور و امنیت ملی و منافع کشورمان پُر است.

امیر سرتیپ حاتمی، تحرکات کور تروریستی مانند واقعه تاسف بار اهواز را از سر استیصال دشمنان این ملت دانست و گفت: هر جا نظام استکبار و ایادی مزدورش در مواجهه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دچار ضعف و سرخوردگی و شکست شدند، به مقابله با ملت مظلوم ایران اسلامی پرداختند که تحریم های غیر قانونی، تحرکات تروریستی و عملیات روانی نمونه هایی از این دست است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افق آینده نظام اسلامی ایران را بسیار روشن دانست و گفت: با استقامت بصیرت و بردباری ملت ایران و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر همه دشمنی ها و توطئه ها فائق خواهیم آمد و از این برهه همچون ۴۰ سال گذشته با پیروزی و سربلندی عبور خواهیم کرد.

گفتنی است؛ شهید ابوالفضل کلهر که اخیرا در مراسم تشییع ۱۳۵ شهید تازه تفحص شده به کشور بازگشت، در سن ۱۶ سالگی در منطقه عملیاتی «زید» به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      جناب وزیر ما یک عدد هواپیمای جنگی مدرن نداریم اون روزها هم گذشت که جوانان و نوجوانان در تحریک دفاع از چه و چه جلوی گلوله پاره پاره شدند بطوری که بعد از سی و پنج سال هنوز شهید می آورید این روزها همه در فکر عطا به لقا بخشیدن هستند!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف حساب

    • نظامی

      ولی وزیر محترم به لطف شما دست ما به سوی همه دراز شده

    • امید

      مردم توان خرید نیازهای اولیه شان رو ندارند ،چرامشکل مردم رو درک نمی کنید فقط به فکر منافع خودتون هستید هی ازموشک و اسلحه که همش ازروسیه وچین خریده اید دم می زنید ، فشارها بر مردم بیشتر می شود بس کنید بس کنید

    • بدون نام

      اصلا.هرگز

    • دونالد ترامپ

      البته بجز روسیه و چین

    • بدون نام

      گردنمون جلو هر کس و ناکسی درازه

    • بدون نام

      برو بابا دنبال کارت با اون قیافت پوشک و نوار بهداشتی درست کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود به شرفت

    • بدون نام

      ولی دست مردم و روی خودتان دراز کردید,خدا ازتو ن نگذره

      پاسخ ها

      • اعظم فاتحی

        ببخشید چه ربطی به پوشک ونوار بهداشتی داشت ایشون در رابطه با جتگ ودفاع صحبت میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج