۷۷۶۷۳۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حسینی: نگاه فدراسیون همیشه به ما مثبت بود

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار کرد که با توجه به نگاه مثبت فدراسیون و دپارتمان این رشته، به فوتبال ساحلی رسیدگی بیشتری صورت بگیرد.

ایسنا: پیمان حسینی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: اردوهای تیم ملی بد نیست اما تورنمنت‌هایی که شرکت می‌کنیم کم است. مثلا از جام بین قاره‌ای دوره قبل به مسابقات این دوره آمده‌ایم و تعداد مسابقات اردوهای برون مرزی کمی داشتیم.

اردوی پرتغال برای آماده‌سازی تیم می‌تواند کمک زیادی کند. مسابقات بین قاره‌ای بعد از جام جهانی کیفیت بالایی دارد و تیم ما در این مسابقات عنوان‌های زیادی از جمله قهرمانی و نایب‌قهرمانی دارد. امیدوارم در این دوره مقام خوبی بدست یاوریم. دو مصدوم داشتیم اما جوانان خوبی از لیگ شناسایی شده‌اند و امیدوارم جای با تجربه‌ها را پر کنند.

بهترین دروازه‌بان جام جهانی اخیر فوتبال ساحلی درباره پایان دادن به قهرمانی‌های متوالی برزیل در مسابقات بین قاره‌ای اظهار کرد: پنج، شش تیم سطح بالایی در فوتبال ساحلی دارند. مثلا یک روز ما روسیه را شکست می‌دهیم و یک روز آن‌ها موفق به پیروزی برابر ما می‌شوند. روسیه، برزیل، پرتغال، تاهیتی، ایران و ایتالیا تیم‌هایی هستند که در سطح یکدیگر قرار دارند اما باید این را قبول کنیم که برزیل از همه یک سر و گردن بالاتر است.

او اضافه کرد: برزیل ۱۰ ستاره دارد که بازی با آن را سخت می‌کند. هدف ما شکست این تیم است اما هدف اصلی ما جام جهانی و قهرمانی در این مسابقات است. امیدوارم هم برزیل را شکست دهیم و هم قهرمان شویم. فوتبال ساحلی و فوتسال از ورزش‌های پر مدال گروهی هستند.

کار ما در جام جهانی سخت است. امیدوارم شرایط برای ما مهیاتر شود و کمک‌های بیشتری صورت بگیرد. بازیکنان انتظارات زیادی دارند که امیدوارم از نظر فراهم کردن امکانات و پرداخت پاداش‌ها رسیدگی بیشتری انجام شود.

حسینی درباره شرایط لیگ برتر فوتبال ساحلی هم تصریح کرد: لیگ ما کمی طولانی است و ۶ ماه طول می‌کشد. این باعث می‌شود لیگ فرسایشی باشد و بازیکنان کمی اذیت شوند. چند اردوی برای تیم ملی داشتیم که دوباره آغاز شده و اردوی پرتغال می‌تواند تاثیر مثبتی برای تیم ملی داشته باشد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی درباره مبلغ قراردادها در این رشته عنوان کرد: قراردادها با مبالغ بسیار کمی بسته می‌شود و دغدغه مالی بازیکنان را برطرف نمی‌کند. اگر این مشکلات برطرف شود، بازیکنان با خیال راحت‌تری کار خود را انجام می‌دهند زیرا نگاه فدراسیون و دپارتمان این رشته به فوتبال ساحلی همیشه مثبت بوده است.

با کادرفنی خوب و بازیکنان عالی آماده نتیجه گرفتن در مسابقات پیش رو هستیم. یکسری مشکلات ریز وجود دارد که اگر این ها هم حل شوند، کا ساده‌تر می‌شود. مثلا هنوز پاداش جام جهانی گذشته کامل پرداخت نشده و تقریبا نصف آن را به ما داده‌اند.

وی درباره کسب عنوان فردی دستکش طلایی تصریح کرد: من تقریبا همه عناوین فردی را به دست آورده‌ام و تکرار آن‌ها می‌تواند شیرین باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج