جاباما
۷۷۶۸۰۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کودکان قابلیت آیفون جدید را هک کردند

یکی از ویژگی های جدید آیفون جدید قابلیت کنترل مدت زمان استفاده از دستگاه توسط والدین است. اما کودکان توانسته اند این قابلیت را هک کنند.

خبرگزاری مهر: یک قابلیت جدید آیفون به والدین کمک می کند تا میزان استفاده از تلفن همراه فرزندانشان را کنترل کنند. اما به نظر می رسد کودکان این ویژگی را از هم اکنون هک کرده اند.

کودکان قابلیت آیفون جدید را هک کردند

Apple Screen Time،( آپدیت نرم افزار برای آیفون و آیپد) هفته قبل ارائه شد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد مدت زمانی که آنلاین هستند را کنترل کنند.

والدین می توانند با کمک این ویژگی فعالیت آنلاین فرزندانشان را بررسی و محدودیت زمانی برای استفاده از هر اپلیکیشن ایجاد کنند. اما کودکان از هم اکنون راه های مختلفی برای میانبر زدن این نرم افزار یافته اند.

روش های هک برای میانبرزدن این ویژگی شامل تغییر ساعت دستگاه به طور دستی است. به عنوان مثال اگر والدین مدت زمان استراحت کاربر را از ۸ شب تا ۶ صبح مشخص کرده باشند، کاربر می تواند به راحتی ساعت دستگاه را تغییر دهد. به این ترتیب مدت زمان استفاده از دستگاه نیز تغییر می کند.

یکی دیگر از روش ها دوباره دانلود کردن اپلیکیشن هایی است که قبلا حذف شده اند. به این ترتیب مدت زمان تعیین شده برای استفاده از اپلیکیشن ها را دور می زند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج