۷۷۶۸۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

دادگاه تجدیدنظر با استمهال زیباکلام موافقت کرد

صادق زیبا کلام که به اتهام تبلیغ علیه نظام و نشر اکاذیب از سوی دادگاه انقلاب ۱۸ ماه حبس محکوم شده است گفت که دادگاه تجدیدنظر با استمهال او برای دفاع موافقت کرده است.

خبرگزاری ایسنا: صادق زیبا کلام که به اتهام تبلیغ علیه نظام و نشر اکاذیب از سوی دادگاه انقلاب ۱۸ ماه حبس محکوم شده است گفت که دادگاه تجدیدنظر با استمهال او برای دفاع موافقت کرده است.

صادق زیبا کلام در این باره اظهار کرد: دادگاه بدوی پرونده‌ام در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی در اسفند ماه سال گذشته تشکیل شده بود و در نهایت با رای دادگاه بدوی، به ۱۸ ماه حبس و دو سال محرومیت اجتماعی محکوم شدم که به این رای اعتراض کردم.

وی افزود: پس از ارسال پرونده به دادگاه تجدیدنظر، امروز جلسه رسیدگی به پرونده ام در شعبه ۳۶ تجدیدنظر دادگاه انقلاب راس ساعت مقرر تشکیل شد.

زیباکلام اضافه کرد: اولین سوال قاضی این بود که چرا وکیل معرفی نکردید و من نیز گفتم که نیازی به وکیل ندارم و خودم دفاع می کنم ولی نیاز به زمان دارم تا لایحه دفاعیه را ارایه دهم زیرا دقیقا از مفاد کیفرخواست اطلاع ندارم.

وی ادامه داد: نماینده دادستان نیز با این خواسته‌ام موافق نبود زیرا معتقد بود که من هم در مرحله بازپرسی و هم در دادگاه بدوی از مفاد کیفرخواست مطلع شده‌ام. من نیز گفتم حرفتان درست است ولی کیفرخواستم مربوط به مصاحبه ای است که با رادیو آلمان درباره حوادث دی ماه داشتم و همان مصاحبه مبنای شکایت دادستان علیه من شده است که دقیقا خاطرم هم نیست.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: خوشبختانه قاضی با درخواست مهلت موافقت کرد و اجازه داد که لایحه دفاعیه را تنظیم کنم و بر همین اساس جلسه دادگاه به بعد موکول شد؛ البته به من اجازه داده شد که از کیفرخواست نسخه برداری کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آدم مزخرف و آنرمالیه.

      پاسخ ها

      • داش عباس

        خودت رو حتما میگی

      • ایرانی.

        کاش حرفی که زدی وتوهینی به اون بزرگمردکردی دلیل داشت البته قانع کننده.که البته نداری ومینطوری الکی چیزی به ذهنت رسیده وقلمیش کردی. توهین به اشخاص مخصوصاافرادباسوادی مثل اقای زیباکلام نشانه ی محرزبی ادبیه.

      • فرهاد

        مزخرف خودتی ادم فروش

      • بدون نام

        زیبا کلام،علی مطهری،عارف ،کروبی ،موسوی و... سر و ته یه کرباسند.

      • علی

        کار کردن برای این مردم اشتباه محضه.چون هم مردم بهت میگن از خودشونه و هم دادگاه زندانیت میکنه.از هر دو طرف باید تاوان بدی.

      • بدون نام

        کیه که ندونه زیبا کلام فقط زر مفت می زنه

    • بینام

      استاد دانشگاه بودن که ملاک نیست .یک عمر آب به آسیاب دشمن ریخته با ژست روشنفکری!شریف امامی هم خیلی تحصیلات عالیه کرده بودند تاریخ ما از تحصیل کرده های مثل تقی زاده ها زیاد به خود دیده.

    • بدون نام

      خاک برسرتون که دارین اززیباکلام طرفداری میکنید...

    • مونتلا

      یکی هم حرف حق بزنه میشه خائن اینجا ایران است

    • بدون نام

      حیف .. باید به تو ده سال حبس میداد تا به جمع اربابان کور و کچل خود بپیوندی حداقل مدتی خودت و مردم اسوده شوند و کمتر چرت وپرتهای تو گوش دهند

    • بولدوزر

      چون یه آدمیه که مجیز گوی کسی نیست میگی مزخرف.
      عمو جون خودت مزخرفی

    • حقگو

      زیباکلام یکی از مردان بزرگ و حقگوی کشورمان است شماباید نظر بدهی.هم وطن نه توهین. متاسفانه بیشترماها کورکورانه توهین میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج