۷۷۶۹۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سردار نقدی: به انقلاب نمره ۲۰ می‌دهم

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی : من به انقلاب نمره ۲۰ می دهم چراکه انقلاب یعنی ولایت فقیه، ایده و پروژه های انقلابی و ... که هیچی برای انقلاب کم نگذاشتند.

خبرگزاری ایسنا:‌سردار محمدرضا نقدی، در نشست تبیین و گفتمان سازی انقلاب اسلامی که در حسینه سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی تنها یک جابجایی حکومت نبود بلکه جابجایی فرهنگ و ارزش‌های یک ملت بود.

وی با بیان اینکه در سال ۹۶ آمریکا چندین شکست بزرگ از ایران خورد، افزود: تمام نقشه‌های آمریکا در کشورهای عراق، یمن، سوریه، لبنان و ... با شکست روبه رو شد و شکست اخیر آمریکا نیز سخنرانی دیروز ترامپ بود که مورد مضحکه تمام سیاستمداران جهان قرار گرفت.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: وزیر خارجه آمریکا با پای شکسته ۱۷ روز در برجام حضور یافت اما امروز آمریکا این برجام را بدون هیچ دلیل روشنی رد کرد که این امر بازهم بر عظمت و استحکام نظام افزود.

وی خنده تمام سیاستمداران جهان به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا را نمادشکست برای آنها داسنت و اعلام کرد: رئیس جمهور آمریکا بعد از گذشت ۵۰ سال از ارائه نظر جهانی سازی دیروز در سخنرانی خود در سازمان ملل اعلام کرد که ما به دنبال وطن‌گرایی هستیم و مسئله جهانی‌سازی را رد کرد.

نقدی با اشاره به اینکه آمریکا امروز در حال نابود شدن است، عنوان کرد: دستپاچگی های امروزی آمریکا در عرصه سیاسی نشان از رو به نابودی بودن این کشور دارد اما با کمک سلاح رسانه در حال القای این امر است که نظام مقدس انقلاب اسلامی در حال نابودی است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما با افتخار انقلاب اسلامی را به چهل سالگی رساندیم و با عزت باید به نسل جدید منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه تاریخ ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی ایران را یا حکام عرب یا حکام یونانی سردمدار حکومت کرده اند، گفت: انقلاب اسلامی با پیروزی خود دست تمام دشمنان غرب و شرق را از کشور کوتاه کرد.

نقدی افزود: ایران در دوران رژیم ستمشاهی بزرگترین صادرکننده نفت جهان بود اما مردم ایران فقیرترین و بی‌سوادترین ملت جهان بودند اما امروز عزت، استقلال و افتخار را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

وی، ولایت فقیه را ستون اصلی خیمه انقلاب دانست و تصریح کرد: ولایت فقیه برای مردم سالاری احترام خاصی قائل هستند و این امر عظمت جایگاه ولی فقیه را می رساند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: هیچ کشوری با تحول دیپلماتیک، اقتصاد آن تغییر نکرده و هیچ اقتصاددانی به این حرف اعتقادا ندارد لذا باید مردم در دوران انتخابات یک انتخاب عمیق داشته باشند.

وی افزود: من به انقلاب نمره ۲۰ می دهم چراکه انقلاب یعنی ولایت فقیه، ایده و پروژه های انقلابی و ... که هیچی برای انقلاب کم نگذاشتند.

نقدی، ایران را هیجدهمین قدرت جهان و سومین کشور به لحاظ داشتن مهندسین دانست و اعلام کرد: این‌ها واقعیت‌های انقلاب است و نشان می دهد که کشور ما از هر لحاظی پیشرفت کرده است.

وی با اشاره به اینکه ایران یکی از معدود کشورهای ظرفیت دار جهان است که تمام مواد اولیه و پتانسیل های لازم برای توسعه را در خود دارد لذا نیازمند یک مدیر توانمند است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج