جاباما
۷۷۶۹۷۶
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

کشف پرچم داعش در خانه تروریست‌ها در اهواز

کاظم نسب الباجی با بیان اینکه مستندات به دست آمده نشان می‌دهد این حمله تروریستی توسط عوامل داعش اجرا شده است گفت: در خانه تیمی که از این گروه تروریستی کشف شده، پرچم داعش پیدا شده است.

خبرگزاری ایرنا:‌ جواد کاظم نسب الباجی چهارشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: عصر دیروز جلسه چهار ساعته ای در کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور وزیران کشور، اطلاعات و فرماندهان ارتش، سپاه، استاندار و مدیر کل اطلاعات خوزستان و تعدادی زیادی از نمایندگان برگزار شد که در این نشست گزارش هایی ارائه و علل و عوامل حادثه تروریستی شنبه در اهواز بررسی شد.

کاظم نسب الباجی اضافه کرد: در این نشست مسئولان و نمایندگان خوزستان گزارش هایی درباره مشکلات و وضعیت امنیتی، معیشتی، اجتماعی و سیاسی استان ارائه دادند همچنین قرار شد برنامه هایی از نظر امنیتی، اجتماعی و سیاسی در خوزستان اجرا شود تا از وقوع حوادث مشابه پیشگیری شود.

وی با تاکید بر ریشه یابی همه جوانب این حادثه و مشخص شدن کشورهای پشتیبانی کننده، تصریح کرد: در این جلسه برخی سوالات درباره علت وقوع این حادثه تروریستی مطرح شد از جمله اینکه چرا در روز رژه ارتش این حادثه رخ داده، بدون اینکه کسی مطلع شود.

*مستندات داعش در ترور اهواز

کاظم نسب الباجی با بیان اینکه مستندات به دست آمده نشان می دهد این حمله تروریستی توسط عوامل داعش اجرا شده است گفت: ویدیویی که از شبکه مرتبط با داعش (الاعماق) منتشر شده همچنین ادبیاتی که در این ویدیو به کار رفته بیانگر این است که این حادثه کار گروه تجزیه طلب الاحوازیه نیست.

وی با اشاره به شناسایی پنج تروریستی که در حمله مسلحانه شرکت داشتند، افزود: احمد منصوری، محمود منصوری، جواد سواری و علی بدوی در این حادثه دست داشتند و یک نفر نیز که در میان پیکرهای شهدا بوده به تازگی شناسایی شده که از اهالی یکی دیگر از استان های کشور است اما هنوز هویت او به درستی مشخص نشده است.

کاظم نسب الباجی اضافه کرد: ۲ برادر در این حمله تروریستی شرکت داشتند که ۲ برادر دیگر آنها جزو گروه های منتسب به داعش بوده و پیش از این در سوریه کشته شده اند.

به گفته وی افرادی که در ویدیوی منتشر شده صحبت می کنند، ادبیات ایدئولوژیکی و دینی افراطی دارند و کار خود را جهاد و مبارزه با کفر قلمداد می کنند، که با ادبیات گروه های تجزیه طلب همچون الاحواز که درباره دفاع از قوم عرب و جدایی طلبی است، تفاوت دارد.

وی درباره اینکه زمان ویدیوی منتشر شده مشخص نیست اظهار داشت: بررسی ها نشان می دهد ویدیو مربوط به همین حادثه بوده و تصاویر افراد با تروریست های کشته شده در حادثه تطابق دارد.

کاظم نسب الباجی اضافه کرد: در خانه تیمی که از این گروه تروریستی کشف شده نیز مستنداتی همچون پرچم داعش پیدا شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داعش دوباره باید مجازات بشه و موشک ها به سمتشون برن.

    • بدون نام

      خداوندترویستهای اهوازراوحامیانشان رالعنت کندتادشمن هایی چون داعش وآل سقوط لعنت الله علیه نباشند خلوص نیت یاران علی زمان عیان نگردد

    • همتی

      مرگ بر عربستان

    • بی نام

      سوال بفرمایید چگونه عده ای به خوزستان ورود می کنند برای خرید کالا وبا خدمات پزشکی بدون هیچ کنترلی ولی موضوع کم کم دارد به استانها ی مرزی دیگر هم سرایت می کند وفروشنده کالا به این افراد بصورت عمده فروشی چه کسانی هستند کوچک شمردن و یا نادیده گرفتن مسایل ساده امنیتی میتواند خسارت سنگین در پی داشته باشد

    • محمد سلطان

      درمحرم تو هر خانه ای پارچه سیاه پیدا میشود.حنایتان برای مردم رنگی ندارد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مزدورها جدیدا به کامیون های حامل بار حمله می کنند فعالیتشون رو از فضای مجازی به واقعیت گسترش دادند ...

    • بدون نام

      مهم نیست این حیوونا به چه گروه و کشوری وابسته بودند!!!
      مهم اینه که یک عده بیگناه مظلومانه شهید و مجروح شدند از جمله یک پسر ۴ -۵ ساله که داغش دنیا رو سوزاند.
      وقتی مراسمی انجام میشه و مردم دعوت میشوند جان مردم و امنیت آنها باید الویت اول و مهم باشد ..همه کوتاهی کردید... همش گفتید ما اشراف اطلاعاتی داریم و داعش و بقیه جرأت حضور و عملیات ندارند.
      فقط حرف زدید....
      بدنبال مقصر نباشید بروید نقاط ضعفتان را بررسی کنید و جلوی فجایع بعدی را بگیرید......
      حادثه مجلس براتون تجربه تلخ نشد ؟؟؟؟؟؟
      منتظرید این اتفاقات بیفته و قدرت موشکهایتان را برخ جهان بکشین و مردم عزیزانشان را براحتی تحمل کنند؟؟؟؟؟
      روح شهدا شاد
      و انشااله مقصران و افراد مسئول بی مسئولیت را حلال کنند وگرنه اون دنیا جواب پسر ۴ ساله را نمیتونند بدهند و این دنیا جواب پدر و مادر داغدارش را.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا باید طایفه و گروه این تروریستها برات مهم باشه.‌تا دیروز که گوش فلک رو کر کردین از بس( الحوازیه )گفتین.الان که داعش رو شد دیگه مهم نیست....اونقد بد و بیراه نثار دنیا کردین و آخرش داعش از آب در اومد.‌ضمنا این بچه جایگاهش بهشته بدون اینکه شهید هم بشه ولی آیا به این فکر کردی چندین هزار بچه به این نازنینی در سوریه کشته شدند و کامنتی از شماها ندیدیم...چرا همه‌ش خودتونو میبینید؟

    • بدون نام

      مهم اینه که اگر به او ضاع مردم رسیدگی نشه ممکنه افرادی به خاطر فشارهای اقتصادی و روحی روانی وفقر به اونها بپیوندن وبه سرنوشت عراق دچار شویم مسعولین تا دیر نشده زندگی مردم رو سرو سامون بدین باید از اون حادثه اهواز درس بگیرید وقبول کنید که مرزها انچنان امن هم نیست برای وروداین افراد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج