۷۷۶۹۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کلهر: دفاع استقلال ناهماهنگ است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: در بازی های اخیر مدافعان استقلال هماهنگ نبودند و این یکی از نقاط ضعف این تیم است.

مهر: محمود کلهر در خصوص دربی ۸۸ گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم نیاز به برد دارند باید شاهد یک بازی زیبا باشیم. برانکو در هفته های اخیر نوع بازی اش را تغییر داده و می تواند برای این تیم مفید باشد.

وی تاکید کرد: پرسپولیس در بازی گذشته به چند بازیکنش استراحت داد تا بتواند آنها را برای دربی آماده کرده و مشکل محرومیت نداشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: در خصوص استقلال باید بگویم این تیم تا به امروز نتایج خوبی در لیگ کسب نکرده، مقابل السد از لیگ قهرمانان حذف شده و نبود بازیکنانی چون تیام، جباروف و ابراهیمی، تاثیر منفی در روند این تیم در لیگ هجدهم گذاشته است. متاسفانه خط دفاع این تیم هم هماهنگی لازم را ندارد و اشتباهات فردی زیادی داشتند و این یکی از نقاط ضعف استقلال برای دیدار برابر پرسپولیس خواهد بود.

کلهر تاکید کرد: مربیان دو تیم به طور حتم حریف خود را آنالیز کرده اند، برانکو که سال هاست در فوتبال ما حضور دارد و به خوبی با فوتبال ایران آشناست و اعتقاد دارم شفر هم در این یک سال و اندی که در استقلال حضور داشته شناخت کاملی از فوتبال ایران دارد و حالا باید شاهد جدال این دو مربی در دربی ۸۸ باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که عامل اصلی موفقیت دو تیم مقابل یکدیگر چیست، گفت: کلید این بازی دست مربیان است، خلاقیت، قدرت تصمیم گیری و روحیه دادن به بازیکنان توسط این دو مربی می تواند کفه ترازو را به نفع آنها کند. مربیان دو تیم نقش تعیین کننده ای در این دیدار دارند و هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی آماده باشد مطمئنا برنده این بازی خواهد بود.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: بازیکنان باتجربه هم نقش بسزایی در این دیدار خواهند داشت. در استقلال پژمان منتظری، رحمتی، خسرو حیدری و در پرسپولیس سیدجلال، ماهینی و کامیابی نیا می توانند تاثیرگذار باشند. آنها با صحبت با بازیکنان جوان می توانند به آنها روحیه داده به شرط اینکه به گونه ای با آنان حرف بزنند که آنها هم از لحاظ روحی بهتر شوند و هم از لحاظ فنی در شرایط ایده آل قرار بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه این دیدار را چگونه پیش بینی می کنید، گفت: پیش بینی بسیار سخت است اما اعتقاد دارم این بازی مساوی ولی پرگل خواهد بود.

کلهر در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم دو تیم احتیاط را در این دیدار کنار گذاشته و با ارائه یک بازی زیبا، جوانمردانه و تماشاگرپسند هوادارانی که از استان های دور و نزدیک خود را به تهران رسانده تا این بازی را از نزدیک تماشا کنند راضی به خانه هایشان بفرستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج