جاباما
۷۷۷۰۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برلین و آنکارا در فینالِ میزبانی یورو ۲۰۲۴

یوفا امروز پنج‌شنبه میزبان رقابتهای جام ملتهای اروپای ۲۰۲۴ را اعلام خواهد کرد و یا برلین و یا آنکارا میزبان این رقابتهای اروپایی خواهد شد.

ورزش سه: یوفا امروز پنج‌شنبه میزبان رقابتهای جام ملتهای اروپای ۲۰۲۴ را اعلام خواهد کرد و یا برلین و یا آنکارا میزبان این رقابتهای اروپایی خواهد شد.

فیلیپ لام سفیر آلمان برای میزبانی این رقابتها در گفتگو با دویچه وله درباره‌ی آمادگی کشورش برای برگزاری جام ملتها صحبت کرد. لام که به عنوان کاپیتان سابق تیم ملی آلمان سابقه‌ی بالای سر بردن جام جهانی را دارد مثل همه‌ی آلمانی‌ها بی‌صبرانه منتظر اعلام میزبان بوده و امیدوار است میزبانی به کشورش برسد.

لام به دویچه وله گفت:" من از اینکه سفیر میزبانی جام ملتها هستم خیلی خوشحالم. اگر بتوانیم این تورنمنت را در کشورمان برگزار کنیم فوق‌العاده خواهد شد. این رقابتها مردم را با هم متحد می‌کند، چه در کل اروپا و چه در آلمان، به خصوص در آلمان. من در جام جهانی ۲۰۰۶ شاهد بودم که برگزاری یک رقابت فوتبالی بزرگ با آلمان چه کرده بود و برای همین، خیلی دوست دارم که یک بار دیگر شاهد چنین اتفاقی باشیم".

یکی از امتیازات آلمان نسبت به رقیبش ترکیه این است که استادیوم‌های معرفی شده توسط آلمان برای برگزاری جام ملتها از هم اکنون قابل استفاده هستند. لام معتقد است جام ملتهای ۲۰۲۴ در واقع تکرار جام جهانی ۲۰۰۶ خواهد شد. او به دویچه وله گفت:" ما ثابت کرده‌ایم که توان برگزاری تورنمنت‌های فوتبالی بزرگ را داریم. چه از نظر زیرساختها و استادیوم‌ها همه چیز برای برگزاری تورنمنت از همین الان آماده است. ما ملت مهمان‌نوازی هستیم و این را در سال ۲۰۰۶ ثابت کرده‌ایم. ما می‌توانیم با حضور همه‌ی مهمانان‌مان در آلمان یک جشن فوتبالی بزرگ بر پا کنیم. و قصدمان این است که در سال ۲۰۲۴ یک بار دیگر این را به دنیا نشان دهیم".

لام تایید می‌کند که تیم میزبان در هر تورنمنتی از مزایایی برخوردار است ولی او معتقد است فراتر از این بعد از اتهام‌‌‌زنی‌ها و جنجال‌های پیش‌آمده درباره‌ی مسوت اوزیل و ماجرای خداحافظی او از تیم ملی که به بحث‌های دامنه‌داری درباره‌ی نژادپرستی و مهاجرت در آلمان دامن زد، برگزاری جام ملتها می‌تواند ملت آلمان را بار دیگر حول یک اتفاق ورزشی مهم، با هم متحد کند.

لام به دویچه وله گفت:" بله، در گذشته دیده‌ایم که تیم میزبان از بعضی مزایا برخوردار می‌شود. ما این را همین اواخر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دیدیم. ولی به نظر من یک موضوع دیگر اهمیت بیشتری دارد. این رقابتها به ما فرصت می‌دهد تا بار دیگر به عنوان یک ملت کنار هم بایستیم و از تیم ملی کشورمان حمایت کنیم. این برای جامعه‌ی آلمانی اهمیت زیادی دارد. این تورنمنت، چنین فرصتی در اختیار ما خواهد گذاشت".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج