جاباما
۷۷۷۰۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پریا شهریاری؛ ستاره فوتبال ساحلی بانوان

پریا شهریاری می گوید این یک افتخار است که فوتبال ساحلی ایران حالا ترازی در حد پیروزی برابر تیم های قهرمان دنیا دارد .

خبرآنلاین: پریا شهریاری می گوید این یک افتخار است که فوتبال ساحلی ایران حالا ترازی در حد پیروزی برابر تیم های قهرمان دنیا دارد .

پریا شهریاری رئیس کمیته فوتبال ساحلی ایران از موفقیت جدید این تیم می گوید:« با نتایجی که امشب رقم خورد خوشبختانه صعود تیم ملی ایران به مرحله دوم بازی های جام بین قاره ای مسجل شده است اما هنوز به بازی سوم نگاهی ویژه داریم چون اکتاویو می خواهد تیمش سرگروه باشد و شانس ما برای مرحله بعدی هم افزایش پیدا کند. با نتایج دو پیروزی متوالی مان در وقت های اضافه حالا هم ایتالیا حذف شده و هم حتما یکی از دو تیم روسیه و برزیل از این گروه حذف می شوند. چون الان تیم های برزیل و روسیه ۳ امتیازی هستند و ما ۴ امتیازی. هر تیمی که از این بین برنده شود ، صعود می کند و تیم دیگر در صورت باخت چون به ما هم باخته ، حذف می شود. »

او در ادامه درباره بازی های خوب تیم ملی گفت:« به رغم همه مشکلات مالی ، تیم ما در دو سال گذشته از حرکت نایستاد. ما ۲۹ اردو داشتیم و با تیم های بزرگی بازی کردیم. موفقیت های خوبی هم بازیکنان و کادرفنی تیم ملی بدست آوردند که این هم جای تشکر از اعضای تیم ملی و هم حمایت فدراسیون را دارد.»

شهریاری با اشاره به شکست دادن دو قهرمان دنیا گفت:« همان طور که می دانید پیش از این سابقه نداشته که تیم های ملی فوتبال یا فوتسال ما بتوانند تیم های قهرمان دنیا را شکست بدهند و این اگر اشتباه نکنم اولین پیروزی رسمی فدراسیون فوتبال در برابر یک تیم قهرمان دنیاست . البته این شروع راه تیم ماست و قصد داریم امیدوارانه پیش برویم و بتوانیم باعث خوشحالی مردم خوب مان باشیم. بردن تیم هایی مثل برزیل یا روسیه در حرف شاید ساده باشد اما بچه های تیم ملی ایران واقعا عالی بودند و می دانم که الان مردم خوب مان هم از آنها رضایت دارند.»

او حرف هایش را اینگونه تمام کرد:«ما در بازی با برزیل آقای اکتاویو را هم به همراه نداشتیم. ایشان بازی قبلی اخراج شده بودند و آقای هاشم پور به عنوان دستیار اکتاویو روی نیمکت نشستند اما تیم در نبود سرمربی اش هم سعی کرد بر اساس برنامه های تاکتیکی کادرفنی پیش برود و حالا همگی خوشحالیم که قهرمان ۴ دوره دنیا را توانستیم شکست بدهیم. امیدمان هم این است که پیروزی های مان ادامه داشته باشد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج