۷۷۷۱۶۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تاریخ اکران فیلم «ونوم» اعلام شد

فیلم ونوم برای اکران در سینماها آماده است و سونی ساند تراک‌های فیلم را اعلام کرده است. ساند تراک تصویری اورجینال ونوم پنجم اکتبر منتشر می‌شود و موزیک اورجینال هنرمند نامزد جایزه گرمی، لودویگ گورانسون (Ludwig Goransson) خواهد بود که قبلا روی فیلم‌های پلنگ سیاه، Creed و Fruitvale Station و همچنین آتلانتا کار کرده است.

سینما گیمفا: فیلم ونوم برای اکران در سینماها آماده است و سونی ساند تراک‌های فیلم را اعلام کرده است. ساند تراک تصویری اورجینال ونوم پنجم اکتبر منتشر می‌شود و موزیک اورجینال هنرمند نامزد جایزه گرمی، لودویگ گورانسون (Ludwig Goransson) خواهد بود که قبلا روی فیلم‌های پلنگ سیاه، Creed و Fruitvale Station و همچنین آتلانتا کار کرده است.

تاریخ اکران فیلم «ونوم» اعلام شد

لودویگ درباره این پروژه اظهار داشته:

بعنوان طرفدار کمیک ونوم، نوشتن موسیقی برای دو شخصیت انفجاری که در یک بدن بودند، بسیار چالش‌انگیز بود. این چالش در ساخت دو هویت متمایز در آغاز داستان وجود داشت که بعدا در هم تنیده می‌شدند. برای ونوم من بعنوان نوازنده گیتار متال به خودم رجوع کردم. من متال را با تکنیک‌های موجود مجددا تعریف کردم و با قدرت ارکست ادغام نمودم.

ونوم را روبن فلیچر (Ruben Fleischer) کارگردانی کرده و جف پینکر (Jeff Pinker) و اسکات رزنبرگ (Scott Rosenberg) و کلی مارسل (Kelly Marcel) فیلم‌نامه را براساس داستان پینکر و رزنبرگ نوشته‌اند. آوی آراد (Avi Arad)، مت تولمچ (Matt Tolmach) و امی پاسکال (Amy Pascal) این فیلم را تولید کرده‌اند. دیوید هاوس‌هولتر (David Hauseholter)، استن لی (Stan Lee)، کلی مارسل (Kelly Marcel)، تام هاردی (Tom Hardy)، استن لی، چنگ و هاوارد چن تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. اسکات هیز (Scott Haze) و رید اسکات (Reid Scott) نیز در این فیلم بازی می‌کنند.

ونوم پنجم اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر) اکران می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج