۷۷۷۱۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توماس توخل: جدی در آلمان، شوخ در پاریس

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن زمانی که در کشورش به کار مشغول بود به عنوان مربی‌ای خاکی که پا به پای بازیکنانش شادی کرده و با آنها شوخی کند شناخته نمی‌شد بلکه برعکس تصویر او یک مربی جدی و خشک بود.

ورزش سه: توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن زمانی که در کشورش به کار مشغول بود به عنوان مربی‌ای خاکی که پا به پای بازیکنانش شادی کرده و با آنها شوخی کند شناخته نمی‌شد بلکه برعکس تصویر او یک مربی جدی و خشک بود.

به همین علت تصاویر و اخبار جدیداً منتشر شده از توخل با ستاره‌های پاری سن ژرمن، در آلمان تعجب و شگفتی کارشناسان و رسانه‌های ورزشی را برانگیخته. آلمانی‌ها می‌گویند مربی سابق ماینتز و دورتموند که در کشورش تا آن حد جدی و خشک بوده چطور در پاریس تا این حد تغییر شخصیت داده. تا جایی که روزنامه‌ی فرانسوی اکیپ در توصیف او می‌نویسد توخل با جذبه‌ی شخصیت خاکی و فروتن خود دل بازیکنان و مسئولین PSG را بدست آورده.

اکیپ از قول یکی از منابع خود که از او به عنوان یکی از منابع نزدیک به باشگاه PSG یاد کرده، نوشت: " تغییراتی که توخل نسبت به دوران مربی‌گری اونای امری بوجود آورده خیلی وسیع بوده. ما می‌دانیم توخل مربی‌ای است که به بازیکنانش بسیار نزدیک است. او بازیکنانش را مثل یک برادر در آغوش می‌کشد و این چیزی است که به خصوص فوتبالیست‌های برزیلی برای آن ارزش زیادی قائل هستند".

توخل در PSG عملاً با همه‌ی مسئولین باشگاه از رده‌های مختلف رابطه‌ی دوستی برقرار کرده، همیشه لبخند به لب داشته و از تعریف کردن از همکارانش ابایی ندارد. این در حالی است که مربی پیش از توخل اونای امری دقیقاً قطب متضاد شخصیت او بوده است.

به گزارش اکیپ، توخل در تمرینات فضای شادی بوجود آورده و با بازیکنانش شوخی می‌کند. او برای مثال به دنبال آنخل دی‌ماریای آرژانتینی دویده و با او به خاطر مدل موهایش شوخی می‌کند. یا برای مثال توخل با نیمار به خاطر تمارض‌هایش شوخی کرده و از هم‌تیمی‌هایش می‌خواهد هر بار نیمار تمارض کرد به خاطر او بازی را متوقف نکرده و به بازی ادامه دهند.

او در عین حال، جوانان و بازیکنان جدید باشگاه را از یاد نبرده و از فوتبالیست‌های پیشکسوت تیمش مثل بوفون و تیاگو سیلوا خواسته برای جا افتادن آنها در تیم، به کادر فنی کمک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج