۷۷۷۱۷۹
۳۷ نظر
۵۰۱۳
۳۷ نظر
۵۰۱۳
پ

حاجی بابایی: باید خیال مردم را درباره کالاهای اساسی راحت کرد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران استان تمام توان خود را برای رضایت مردم به کار گیرند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران استان تمام توان خود را برای رضایت مردم به کار گیرند.

حمیدرضا حاجی بابایی پیش ازظهر پنجشنبه در آئین بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان همدان، اظهار کرد: طرح تحریم، فشار، مذاکره و امتیازگیری در دنیا با فشار بسیار بالای آمریکا در حال اجرا است.

وی افزود: آنها طرحی علیه کشور ایران در پیش گرفتند که براساس آن تحریم هایی ایجاد کنند که به دنبال آن فشار علیه جمهوری اسلامی و سپس مذاکره و در نتیجه امتیازگیری به نفع آمریکا باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا هرچه داشته از آبروی نداشته تا امکانات بین المللی و جهانی تا دوستان خود را به کار گرفته است و دیگر چیزی به عنوان اهرم فشار در اختیار ندارد.

وی بیان کرد: مهمترین فشاری که می توانست بر کشور ما وارد کند، نفت بود که در صورت اجرایی شدن این امر وضعیت کشور همانند هفت، هشت سال گذشته، فروش یک میلیون بشکه خواهد شد.

حاجی بابایی با تشریح شرایط حال حاضر بین المللی عنوان کرد: آمریکا توان هزینه دادن طولانی را ندارد و تحریم های نظامی یا اقتصادی کوتاه مدت است و قدرت مانورش بیشتر از چندماه نمی گذرد چرا که توان اداره کردن صحنه های بین المللی را ندارد و کشورهای همراه آن نیز، توان همکاری طولانی مدت را ندارند.

وی تصریح کرد: آمریکا با وجود تحریم‌ها، هنوز نتوانسته است که قطعنامه ای را علیه ایران تصویب و همه کشورهای دنیا را به صورت یکپارچه باهم هماهنگ کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قله های بلند ترامپ برای تحریم ایران و مذاکره تمام شده و اکنون در مسیر سرازیری هستیم، گفت: فشارهای اقتصادی می توانست کاهش پیدا کند اما عوامل روانی، سوء مدیریت ها و فشارهای بین المللی مثلثی ایجاد کرد که باعث افزایش فشارها شد.

وی حجم نقدینگی در کشور را بالا عنوان و تاکید کرد: ۱۷۵ میلیارد تومان نقدینگی برای خرید ارز، سکه، مسکن و حتی کالاهای اساسی هزینه شده که اثر عمیقی بر مسائل امروزه داشته است.

حاجی بابایی افزود: تدابیر خوبی شکل گرفته تا تمام قدرت مجلس برای نگهداشتن ارز در کشور به کار گرفته شده تا از هدررفت ارز در این موقعیت جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: با وجود همه فشارها و تهدیدها، در پنج ماه نخست سال جاری، ۲۱۳ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور به ثبت رسیده و این در حالی است که میزان صادرات غیر نفتی سال گذشته، ۴۵ میلیارد دلار بوده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به دلایل دشمنی آمریکا با ایران اشاره و عنوان کرد: آمریکا بیم دارد ایران با فروش بالای نفت به یک قدرت بی رقیب در عرصه نظامی، اقتصادی، استراتژی در منطقه تبدیل خواهد شد.

وی به اقدامات اخیر تروریست ها در اهواز اشاره و عنوان کرد: حرکات مرتجعان در اهواز از لحاظ سیاسی و اجتماعی، ضعیف ترین کاری بود که یک ابرقدرت می توانست در برابر یک کشور انجام دهد.

حاجی بابایی گفت: آمریکا کارش به جایی رسیده که ۴ نفر، فرد زیردیپلم را استخدام می کند تا به رژه نظامی حمله کرده و کودکان، جانبازان و مردم بی‌دفاع را به گلوله ببندد.

وی با بیان اینکه آمریکا به هیچ عنوان نمی‌تواند با ایران وارد جنگ نظامی شود، تاکید کرد: امروز کشور آمریکا ۲۱ میلیون دلار بدون پشتوانه چاپ کرده و کسری بودجه خود را تامین کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در اینکه مجلس، قوه قضائیه و دولت ما دارای نقص و ایراد است، شکی نیست اما باید در جنگ اقتصادی امروز، نقاط ضعف را به فرصت‌ها تبدیل کنیم.

وی پشتوانه مردم را بیان و نوع گفتار مسئولان دانست و تصریح کرد: امروز کشور ما نیاز به امنیت دارد و باید خیال مردم را نسبت به کالاهای اساسی راحت کرد.

حاجی بابایی خطاب به مسئولان استان گفت: ورود و خروج کالاها از استان را پیگیری کنید چرا که خیلی از افراد به دنبال ایجاد جو متشنج در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه هرگونه سوداگری، عافیت طلبی و سود طلبی ناجوانمردانه است، تاکید کرد: باید طوری رفتار کنیم که مردم آرامش داشته باشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: همدان جزء استانهای امن و دارالمومنین کشور است؛ پس باید تمام توان خود را به کار گیریم که استان به سمت مشکل نرود.

وی تصریح کرد: به طور قطع نقدهایی به عملکرد دولت و مسئولان هست، اما باید نقدها را طوری مطرح کنیم که مشکل حل شود نه اینکه دشمن شادکن شویم؛ چرا که دشمنان با همه رسانه‌های خود در حال رصد کردن کشور و مشکلات ما هستند.

حاجی بابایی با بیان اینکه مشکلات در قشر ضعیف جامعه بیشتر است، بیان کرد: در مجلس به دنبال پیدا کردن راهکارهایی برای کاهش فشارها هستیم.

وی تاکید کرد: هیچ کشوری به اندازه ایران سابقه و قدمت ندارد و دشمنان به دنبال گرفتن و نابودن کردن این تاریخ و پیشینه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      کالای اساسی یعنی چی؟؟؟مگر قحطی افتاده؟؟ببینید چی سر ملت اوردید.بعدشم اون کالاهارو مجانی در اختیار ملت میذارید؟؟؟یا با قیمت خونشون.

    • بدون نام

      حاجی بابا جون بابات الکی تز نده مردم زیربار گرانی در حال انفجار هستند بترس بترسید ۰۰۰

    • محسن

      این شعارتون مثل باقی شعارهاست.دیگه ملت حرفاتون رو باور ندارن

    • بدون نام

      گرونی کمرمان راشکست

    • بی نام

      این عتیقه چقدر چرت و پرت میگوید جمع کن مردک هر کس از راه میرسه یک ادعای فضلی میکنه

    • بدون نام

      باید فلان کرد باید بهمان کرد!!!!!!!!!!!
      ما نباید این کار را بکنیم نباید اینجور باشد!!!!!!!!!!!!
      توضیح واضحات می دن مسئولین ببخشید که مردم خیالشون بابت کالاهای اساسی و غیر اساسی راحت نیست

    • بدون نام

      باید فلان کرد باید بهمان کرد!!!!!!!!!!!
      ما نباید این کار را بکنیم نباید اینجور باشد!!!!!!!!!!!!
      توضیح واضحات می دن مسئولین ببخشید که مردم خیالشون بابت کالاهای اساسی و غیر اساسی راحت نیست

    • نور

      دستتون درد نکنه شما نمیخواد کاری کنید ،هر بار اقدامی کردید اوضامون بدتر شد

    • بدون نام

      دستتون درد نکنه شما ها چهل سال تمام سعی کردید برای رفاه مردم هیچی درست نشد خواهشا دیگه تلاش نکنید تا همه چی روبراه بشه

    • بدون نام

      زندگی مگه فقط کالای اساسیه
      قیمت پوشاک، مسکن، لوازم خانگی و ... سه برابر شده
      مردم بچه دارند
      زندگی دارند
      میخوان ازدواج کنند

    • بدون نام

      بروبابا ...مثل پاس تهران که ازبین بردیش

    • بدون نام

      مگر از نظر شما تحصیلات تروریسم ها براتون مهم هست که میگید چند نفر زیر دیپلم!

    • بدون نام

      حجی بابایی آخرش چی میشه ، میشم ونزئلا

    • بدون نام

      یه جورایی مثل این میمونه که دارید می گید زیر دیپلم ها هیچی حالشون نیست دشمن ازشون استفاده میکنه! یه کم موقع اظهار نظر کردن یا چاپلوسی کردن حرفتون را بجوید بعد بدید بیرون.

    • حسین

      از اول مهر از کار بی کار شدم و شرکتی که توش کار میکردم هم ورشکسته شد
      خدا جوابتون رو بده....

    • علی

      اره.راست میگه.منظورش مثل ارز و سکه هست ایشون

    • بدون نام

      چرا دروغ می گواید کالای ایرانی نمونش گوجه فرنگی و پوشاک ایرانی بچه که انبارکردن و می گیرند چیکارش میکنند جزاینکه باهم میخورندش مردم حساب آدم نکردین

    • بدون نام

      2کتور حاجی بابایی که نیم تورم نیستی! اقلام اساسی تو بازار ریخته باشه ولی یه کارگر بدبخت یا یه کارمند فلک زده حقوقش کفاف خرید نده با نبودش چه فرقی داره؟؟! دوتا کیسه خیار گوجه میشه حقوق دو روز یه کاگر حالا فرض کن از سر شهر تا تهش خیار گوجه ریخته باشه! بفهم! نفهم!

    • بدون نام

      اقا زندگی مردم به دیگر کالاها شدیدا وابسته است فکری کنید مگر میشود میوه نخورد کیسه زباله وو وو وو نخرید

    • AAAAAAA

      اینها کاری برای رفاه مردم نمیکنند.‌

    • بدون نام

      ملت صبر کردند آخرش که چی ، فساد و تبیض و رانت و دزدها درست میشه !

    • نااشنا

      دولت تبخیر امید فقط بلده حرف بزنه

    • بدون نام

      مردم می‌توانند یک وعده غذا بخورند، امااگر یخچال و کولر خراب شد یا ماشینش خراب شد، بیش ازیک سال هزینه خوردوخوراک براشون هزینه دارد،مشکل فقط غذا نیست، دیگرکسی نباید ازدواج کند، نباید مریض شود.. ووو

    • صادقی

      خیلی مردم مردم میکنی!!!!!
      از بیمه اتیه سازان حافظ چه خبر؟ درامدش خوبه؟
      ای کاش قرار بود مردم هم مثل شماها ۵۰۰ سال عمر کنن!!!!!!
      واقعا اسلام دین و مردانگی را زنده کردید!!!!!

    • بدون نام

      چشم

    • بدون نام

      آقای ناعزیز همه چیز هست ولی آنقدر گران است که فقط بیست درصد مردم توان خرید دارند.

    • بدون نام

      توان تحریم بلند مدت ندارد ؟ کاری به سالهای قبلش نداشته باشیم الان حداقل ۱۴ سال تحریم هستیم این یعنی چند ماه؟ راست میگی منظورت از راحت کردن خیال بابت کالای اساسی این هست که آب پاکی روی دستمون بریزین یه باره خودتون رو راحت کنین بگین آقا کالای اساسی موجود نیست حالا هر گلی میخواین بخورین منظورت اینه ؟

    • بدون نام

      برو گمشو ...

    • بدون نام

      چه عجب شما هم حرف های منطقی گفتی وهمه ی کاسه کوزه ها را سر دولت محترم نشکستی؟!

    • بدون نام

      قدرت بی رقیب در عرصه اقتصادی؟ بودجه امریکا در سال۰۱۸ یک تریلیون و سیصد میلیارد دلار .....چاپ ۲۱ میلیون بدون پشتوانه هیچ معنایی ندارد

    • بدون نام

      .... کالای اساسی از نظر شما یه نون ومرغه که دارید تو سر مردم میزنید..... خدا ازتون نگذره مملکتو با این همه ثروت داراییو به قهقرا بردید وبذر کینه ونفرتو بین مردم ترویج دادید اونقدری که همین مردم از شما کینه وحرص دارن از شمر وحرمله ندارن.

    • اهورا

      به برکت وجودشماحضرات قانونگزارخیالمون خیلی وقته راحته!!!
      ترابه خداچکارداریدمیکنیدتومجلسی که اسمشوخونه ملت گذاشتین؟؟!!!واقعاارتزاق ازبیت المال گوارای وجودتان!!!خیلی دارید زحمت میکشید!!!

    • اسی

      حرف دهنتو بفهم داری چی میگی پاچه خوار همین ملتی ک به تو رای دادن دارن از گشنگی میمیرن تو داری چی برا خودت بلغور میکنی .

    • بدون نام

      گوجه چند شد اقایون.....

    • بدون نام

      درسته یکی بایدشهامت داشته باشه بگه این وضعیت درست بشونیست. مردم خیالتان راحت فردابدترازامروز است وووووووومگرترامپ. ظهورکند تمام ختم کلام

    • بدون نام

      چی بودیم چی شدیم

    • بدون نام

      خاطر خودت چی خودت راحت باشی ماهم راحتیم .بترس از روزی که زیاد دور نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج