جاباما
۷۷۷۱۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقلال با السد فرقی برای پرسپولیس ندارند

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کادر فنی پرسپولیس نباید برای بازی بین استقلال تهران در لیگ برتر و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا تفاوتی قائل شود.

مهر: ناصر ابراهیمی در خصوص دیدار امروز استقلال تهران و پرسپولیس در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر گفت: این بازی مثل تمام بازی ها سه امتیاز دارد. اما برای هواداران به اندازه یک قهرمانی ارزش دارد. خیلی از هواداران دو تیم حاضرند قهرما ن لیگ نشوند اما در دربی پیروز میدان شوند. بنابراین نباید حساسیت دیدار دربی را دست کم گرفت.

مربی اسبق پرسپولس درباره اینکه شانس سرخپوشان پایتخت روی کاغذ بیشتر از استقلال است گفت: استقلال مهره های خیلی خوبی دارد فکر نمی کنم این تیم چیزی کمتری از پرسپولیس داشته باشد. مدتهاست می گویم فوتبال روز دنیا به سمتی می رود که هافبک ها نقش اصلی را ایفا می کنند.

وی افزود: در بازی روز پنجشنبه هم هر تیمی بتواند با استفاده از بازیکنان خط میانی خود موقعیت های گلزنی برای مهاجمان ایجاد کند برنده خواهد شد. شرایط روحی پرسپولیس به مراتب بهتر از استقلال است اما دربی حال و هوای خاص خودش را دارد.

ابراهیمی که بارها و بارها به عنوان مربی پرسپولیس سابقه تقابل با استقلال تهران را داشته است درباره دربی هشتاد و هشتم پایتخت افزود: اگر قرار باشد بگویم چه فاکتوری می تواند یک تیم را در دیدار حساسی همچون دربی برنده کند باید بگویم آرامش آن تیم است.

استقلال با السد فرقی برای پرسپولیس ندارند

خواه ناخواه دربی را باید یک بازی احساسی بدانیم چون هوادار تاثیر زیادی روی آن می گذارد و از آن هم بهره می برد. اما من معتقدم کادر فنی پرسپولیس اگر بتواند بازیکنان این تیم را به آرامش دعوت کند برنده بی چون و چرای بازی رفت در فصل جاری خواهد شد.

وی از پیش بینی نتیجه بازی امروز استقلال و پرسپولیس امتناع کرد و گفت: تیمی که بتواند گل اول را بزند راحت تر بازی خواهد کرد و فشار کمتری را به دوش خواهد کشید. بنابراین امیدوارم در وهله اول هواداران از تماشای بازی لذت ببرند و سپس پرسپولیس برنده این بازی شود.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: بازی های پیش روی پرسپولیس مقابل استقلال و السد قطر بسیار حساس است. نتیجه گیری در این بازیها برای هواداران پرسپولیس خیلی مهم است. بنابراین استقلال و السد فرقی با همدیگر ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج