۷۷۷۲۵۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

عزت‌اللهی: امیدوارم ایرانی‌ها هوادار ردینگ شوند

ملی‌پوش ایرانی از انتقالش به تیم فوتبال ردینگ انگلیس ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی باشگاه ردینگ انگلیس، سعید عزت‌اللهی گفت: پیش از هر چیز می‌خواهم سلامی به هواداران تیم فوتبال ردینگ بفرستم. خوشحالم که اینجا هستم و به تیم ردینگ پیوستم. از حضور در این تیم بسیار هیجان‌زده هستم.

تمامی اعضای تیم ردینگ شامل کادر فنی و بازیکنان همانند خانواده‌ام هستند. خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم همه چیز به خوبی پیش‌ رود و باعث خوشحالی هواداران ردینگ شویم.

این بازیکن با اشاره انتقالش از تیم روستوف روسیه اظهار داشت: این انتقالی عالی بود و کسانی که اینجا هستند مرا خوشحال می‌کنند.

عزت‌اللهی: امیدوارم ایرانی‌ها هوادار ردینگ شوند

پیش من می‌آیند و همانند یک خانواده واقعی خوشامد می‌گویند. مردم ایران عاشق فوتبال هستند و زمانی که من به ردینگ آمدم همه شروع به ارسال‌های پیام‌های مثبتی در صفحه‌های اجتماعی این تیم کردند. از من درباره باشگاه و شرایط آن می‌پرسند. امیدوارم هوادار تیم ردینگ شوند و بازی‌های ما را ببینند.

وی درباره نخستین بازی خود با پیراهن تیم ردینگ برابر هال‌سیتی که با پیروزی 3 بر صفر ردینگ پایان یافت گفت: از حضورم در این بازی بسیار خوشحال بودم. واقعا از نخستین‌ بازی‌ام برای تیم ردینگ هیجان‌زده شدم و خیلی خوب شد که به پیروزی رسیدیم. این بازی شروعی خوب برای من بود اما می‌خواهم این روند را من و تیم ردینگ ادامه دهیم.

عزت‌اللهی درباره تفاوت لیگ برتر روسیه با چمپیونشیپ انگلیس نیز گفت: سرعت فوتبال چمپیونشیپ با لیگ برتر روسیه تفاوت بسیار زیادی دارد و در نخستین بازی‌ام این مسئله را به خوبی احساس کردم. این برای من خوب است زیرا بازیکن جوانی هستم و باید یاد بگیرم. بدین‌خاطر حضور در انگلیس برای من یک گام و چالش خوبی است.

ملی‌پوش ایرانی تیم ردینگ درباره بازی هفته آینده برابر برنتفورد خاطرنشان کرد: این تیم در بازی‌های اخیر خوب کار کرده است. باید سخت کار کنیم و امیدوارم با کسب پیروزی باعث خوشحالی هواداران‌مان شویم. به پیروزی نیاز داریم تا به صعود در جدول رده‌بندی چمپیونشیپ ادامه دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اعتماد بنفست توحلقم لیورپول بااین عظمت ای خدا

    • رومینا محمدی

      از کجا بازی هارو ببینیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج