۷۷۷۲۷۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

گل بی‌نظیر هازارد؛ تونل لندن - لیورپول در آنفیلد!

چلسی با پیروزی ۲-۱ مقابل لیورپول در رقابتهای کارابائو کاپ به روند پیروزی‌های پیاپی شاگردان کلوپ در فصل جدید پایان داد.

ورزش سه: یکی از مهمترین سوژه‌های پیروزی چلسی اما گل پیروزی‌بخش ادن هازارد است که با زیبایی خاصی به ثمر رسید. درحالیکه بازی با گلهای استوریج و امرسون پالمیری با نتیجه‌ی ۱-۱ ادامه داشت هازارد از روی نیمکت ذخیره‌ها به زمین آمد تا با یک حرکت فردی خارق‌العاده آبی‌های چلسی را پیروز میدان کند.

بازی با نتیجه‌ی ۰-۰ در جریان بود که ساری درحالیکه چیزی به دقیقه‌ی ۶۰ باقی نمانده بود ادن هازارد ستاره‌ی بلژیکی تیمش را به میدان فرستاد. اما هنوز پای هازارد به توپ نخورده بود که چلسی با گل قیچی برگردان دنیل استوریج ازحریف عقب افتاد.

تا مدتی به نظر می‌رسید که چلسی بازی را خواهد باخت. لیورپول در بخش عمده‌ی نیمه‌ی دوم تیم برتر میدان بود. اما درحالیکه ۱۱ دقیقه به پایان بازی مانده بود امرسون مدافع آبی‌ها بازی را به تساوی کشاند. بعد از آن نوبت به هازارد رسید تا با به ثمر رساندن گلی تماشایی و بی‌نظیر چلسی را به مرحله‌ی چهارم کارابائو کاپ برساند.

در دقیقه‌ی ۵۸ بازی میلنر در کنار زمین در درگیری با فابرگاس و سزار آسپیلی‌کوئتا پیروز شد. توپی که آسپیلی‌کوئتا واگذار کرد توسط نبی کیتا به استوریج رسید تا او با یک ضربه‌ی قیچی برگردان که انگار برای عکاسان پشت دروازه برنامه‌ریزی شده بود به گل اول لیورپول تبدیل شود.

با اینکه گل لیورپول با درخشش یک ستاره‌ی تکنیکی به ثمر رسیده بود ولی سبک بازی مالکانه‌ی مورد علاقه‌ی یورگن کلوپ که پیش از آن توپ را به محوطه‌ی جریمه رسانده و در اختیار استوریج گذاشته بود بیشترین نقش را در به ثمر رسیدن این گل لیورپول داشت.

لیورپول در نیمه‌ی دوم با اختلاف زیاد، تیم برتر میدان بود و در بخش اعظم این نیمه حاکم بلامنازع بود. اما درحالیکه تنها ۱۲ دقیقه به پایان بازی مانده بود چلسی صاحب یک ضربه‌ی ایستگاهی شد. بارکلی ضربه‌ی ایستگاهی ارسال شده را با یک ضربه‌ی سر روانه‌ی تیر نزدیک کرد.

مینیوله توپ را به خوبی دفع کرد ولی توپ به امرسون رسید تا او با یک ضربه‌ی راحت دروازه را باز کرده و نتیجه را به تساوی بکشاند. واکنش لیورپول به این گل چند دقیقه بعد با شوت سرکش استوریج به سمت دروازه‌ی چلسی انجام شد که از بالای دروازه بیرون رفت. اما بعد نوبت به هنرنمایی ادن هازارد رسید. ستاره‌ی بلژیکی یک‌تنه لیورپول را تسلیم کرد تا تیمش را راهی مرحله‌ی چهارم این رقابتهای حذفی کند.

هازارد در نزدیکی‌های میانه‌ی میدان صاحب توپ شد. او سپس کمی به سمت راست حرکت کرد و فابینیو را از مقابل برداشت. هازارد که فیرمینیو را در مقابل خود می‌دید به او لایی زد و توپ را به همبازی‌اش آسپیلی‌کوئتا پاس داد. آسپیلی‌کوئتا توپ را دوباره به هازارد داد.

هازارد بعد از دریافت توپ، دو بار نبی کیتا را که قصد داشت مانعش شود از مقابل برداشت، وارد محوطه‌ی جریمه شد و برای عبور از مورنو به او لایی زد و عبور کرد. هازارد سپس چند قدم به سمت دروازه برداشت و با یک شوت مهارنشدنی دروازه را باز کرد تا یکی از زیباترین گلهای فصل اخیر فوتبال انگلیس را رقم بزند.

گل بی‌نظیر هازارد؛ تونل لندن - لیورپول در آنفیلد!

گل بی‌نظیر هازارد؛ تونل لندن - لیورپول در آنفیلد!

گل بی‌نظیر هازارد؛ تونل لندن - لیورپول در آنفیلد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج