۷۷۷۳۰
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

پاییز اینجا، پاییز آنجا، پاییز همه‌جا

این ایده‌ها همه شامل عناصر پاییزی هستند و درست کردن آنها در خانه به هیچ عنوان سخت نیست. فقط باید دقت و ظرافت هنری داشته باشید.

پاییز اینجا، پاییز آنجا، پاییز همه‌جا





برترین ها: این ایده‌ها همه شامل عناصر پاییزی هستند و درست کردن آنها در خانه به هیچ عنوان سخت نیست. فقط باید دقت و ظرافت هنری داشته باشید.

1. مرکز توجه

پاییز اینجا، پاییز آنجا، پاییز همه‌جا

برای ساخت نقطه کانونی در کوراسیون خانه به سبک پاییز، باید سری به باغچه خانه خود بزنید و برگ و کدو و شاخه هایی که به چشمتان می خورند را جمع آوری کنید. اگر لازم است به فروشگاه میوه و سبزیجات بروید و انواع کدوحلوایی را خریداری کنید. برای ساخت این نقطه کانونی می توانید میز ناهارخوری را انتخاب و روی آن را پر کنید از انواع کدوها با رنگ و شکل متفاوت در کنار شاخه های درختان و برگ های پاییزی. یک سبد بزرگ از سیب های تازه و لوستری فلزی که با دکور روی میز هم‌خوانی داشته باشد، به زیبایی فضا می افزاید.

۲. طراحی کلاسیک

پاییز اینجا، پاییز آنجا، پاییز همه‌جا

با عناصر پاییزی می توانید میزناهارخوری خود را تزیین کنید. به طور مثال، می توانید در میان بشقاب، دستمال، قاشق و چنگال های جیده شده روی میز می توانید از برگ های پاییزی استفاده کنید. برای ایجاد تضاد و زیبایی، می توانید از رنگ آبی برای بشقاب ها استفاده کنید. دستمال را نیز به رنگ قهوه ای یا زرد انتخاب کنید.

۳. تزئین کتابخانه

پاییز اینجا، پاییز آنجا، پاییز همه‌جا

کتابخانه دم‌دستی خود را به مرکز توجه پاییزی تبدیل کنید. ابتدا چیدمان داخلی کتابخانه را به زیبایی و سلیقه خوب تغییر دهید. در آن علاوه بر کتاب از وسایل زینتی نیز استفاده کنید. طرح های پاییزی زیبایی را با ترکیب رنگ مشابه انتخاب و چاپ کنید. با آنها همه کتاب ها را جلد کنید. یک گلدان کوچک از افرا داخل کتابخانه بگذارید و برای زیبایی بیشتر از عناصر تزئینی به رنگ های پاییز کمک بگیرید.

۴. بالشت بلوطی

پاییز اینجا، پاییز آنجا، پاییز همه‌جا

برای ایجاد حس پاییز در خانه می توانید از طرح زیبای بلوط استفاده کنید. رنگ مخصوص پارچه خریداری کنید و طرح بلوط را به رنگ دلخواه خود روی پارچه ترسیم کنید.

۵. چیدن میز به سبک پاییز

پاییز اینجا، پاییز آنجا، پاییز همه‌جا

در پاییز چیزی که زیاد است برگ های رنگی و کدوهای حلوایی است. آنها را جمع آوری کنید. بشویید و خشک کنید و روی میز به سلیقه خود بچینید. گلدانی از شاخه های پر برگ با رنگ های زیاد درختان تهیه و گلدان را از آنها پر کنید.

۶. ریسه ای از برگ های پاییز

پاییز اینجا، پاییز آنجا، پاییز همه‌جا

با کمک دستمال های کاغذی کاهی و رنگی می توانید یک کاردستی زیبا درست کنید. آنها را به شکل برگ درختان برش دهید. وسط آنها را با قیچی شکاف دهید و از میان آنها نوار کنفی درآورید. یا می توانید بدون سوراخ کردن دستمال ها، پشت آنها را با چسب حرارتی به نوار کنفی بچسبانید تا نمای مرتب تر و تمیزتری هم داشته باشد.

۷. زیبایی طبیعی

پاییز اینجا، پاییز آنجا، پاییز همه‌جا

یک گلدان شیشه ای زیبا و بزرگ را تا نیمه از آن پر کنید. شاخه های رنگی درختان را ببرید و تمیز کنید و آنها را یک قد و اندازه برش دهید. سپس به زیبایی، درون تنگ یا گلدان دلخواه بچینید. این برگ ها را هر چند روز یکبار باید عوض کنید زیرا برگ ها خشک می شوند و طراوت خود را از دست خواهند داد. اما زیبایی متفاوتی به فضا می بخشند.

۸. ظرف‌افزار پاییزی

پاییز اینجا، پاییز آنجا، پاییز همه‌جا

یکی از آسان ترین روش های تزیین خانه به سبک پاییز، چیدن میز ناهارخوری است. از آنجا که میز، دستمال، رومیزی و انواع گلدان و وسایل تزئینی روی خود دارد، به خوبی می توان از آن برای پیاده کردن ایده های ساده و کم هزینه بهره گرفت. به طور مثال، دستمالی که داخل بشقاب می گذارید را چهارخانه و به رنگ های زرد و قرمز و سبز انتخاب کنید. از همان پارچه، روبانی تهیه کنید و آن را به صورت پاپیون روی یک کدوی کوچک نصب کنید. کدو را روی دستمال بگذارید. از همان پارچه نوار پهنی نیز می توانید برای زیر قاشق و چنگال استفاده کنید.

۹. کدوهای همه کاره

پاییز اینجا، پاییز آنجا، پاییز همه‌جا

کدو حلوایی نه تنها برای خوراک های خوشمزه در پاییز کاربرد دارد و سرشار از ویتامین های مقوی است، بلکه برای تزئین گوشه و کنار خانه هم استفاده می شود. این کدوها بسیار زیبا و متنوع هستند و همین رنگ های زیاد و طرح های متنوع و اندازه های بزرگ و کوچک آنها باعث می شود از جلوی در خانه گرفته تا روی میز و داخل کتابخانه بتوان از آنها استفاده کرد. در اینجا پیشنهاد ما این است که پایه کیک را انتخاب کنید. روی آن آینه بگذارید و یک لایه از کدوهای کوچک، آجیل، برگ های پاییزی و انواع میوه های جنگلی را روی آن بچینید. آینه باعث انعکاس تصاویر می شود.

۱۰. تزیین کاملا شخصی

پاییز اینجا، پاییز آنجا، پاییز همه‌جا

شیشه های رنگی مربا یا ترشی با بطری های شیشه ای نوشیدنی را می توانید به عنوان گلدانی برای نمایش شاخه و برگ پاییزی استفاده کنید. شاید استفاده از میوه های ریز پاییزی برای این منظور بهتر باشد.

۱۱. ویترین شیشه ای

پاییز اینجا، پاییز آنجا، پاییز همه‌جا

حتی با ساده ترین و دم‌دست ترین عناصر موجود می توان گوشه و کنار خانه را تزیین کرد. به طور مثال، یک شیشه استوانه ای بزرگ انتخاب و داخل آن را با کدوحلوایی های سفید و کوچک پر کنید.

۱۲. رومیزی با طرح برگ

پاییز اینجا، پاییز آنجا، پاییز همه‌جا

برای بخش میانی رومیزی میز ناهارخوری، یک پارچه ساده انتخاب کنید. با پارچه های کتان و رنگی چندین برگ را برش دهید و با چسب حرارتی روی پارچه بچسبانید.

۱۳. کدوهای اختصاصی

پاییز اینجا، پاییز آنجا، پاییز همه‌جا

چند کدو روی میز که نام مهمان یا اعضای خانواده روی کارت نوشته شده و روی کدو چسبانده شده است، ایده جالب دیگری برای تزئین میز ناهارخوری است. می توانید آنها را کنار بشقاب هر فردی قرار دهید.

۱۴. گلدانی از کدوحلوایی

پاییز اینجا، پاییز آنجا، پاییز همه‌جا

این گلدان ها بسیار شیک و زیبا هستند و با چیدن آنها در یک جا به طور دسته جمعی روی شومینه می توانید یک منظره پاییزی بسیار زیبا ایجاد کنید.

۱۵. نقره‌کوب

پاییز اینجا، پاییز آنجا، پاییز همه‌جا

با استفاده از کدوحلوایی های کوچک نیز می توانید یه نمای به ظاهر گران قیمت درست کنید. چگونه؟ با اسپری رنگ نقره ای. کاسه، پایه ظرف کیک و جاشمعی های شیشه ای را نقره ای رنگ کنید. کدوها را نیز نقره ای کنید. قسمت بالای برخی از کدوها را خالی کنید و شمع را داخل آنها بگذارید. برخی دیگر را نیز در پایه جاشمعی ها روی میز بگذارید.

۱۶. قاب پاییزی

پاییز اینجا، پاییز آنجا، پاییز همه‌جا

برای تهیه یک قاب زیبا و ارزان قیمت فقط باید یک سر به جنگل بروید و چند کیسه بلوط از زمین جمع کنید. آنها را بشویید و خشک کنید. یک چهارچوب یا قاب چوبی درست کنید. سپس با چسب حرارتی، کلاهک های بلوط ها را به طور بسیار مرتب و با دقت در کنار هم روی چوب بچسبانید.

۱۷. استفاده از سیب

پاییز اینجا، پاییز آنجا، پاییز همه‌جا

این ایده کاملا موقتی است و فقط تا زمانی که سیب طراوت دارد، دوام دارد. اما برای روزی که مهمان دارید می تواند ایده بسیار خوبی باشد. نخی کنفی به چوب سیب ها وصل کنید. طول نخ باید حدود ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر باشد. انتهای نخ ها را به یکدیگر گره بزنید و آنها را از لبه میز آویزان کنید.

۱۸. جاشمعی بلالی

شمع، زیبایی و جلوه عالی
پاییز اینجا، پاییز آنجا، پاییز همه‌جا

به خانه می بخشد. برای تغییر هویت شمع به جنس پاییز می توانید از بلال های رنگی و خشک و البته کوچک بهره بگیرید. یک عدد شمع استوانه ای بزرگ انتخاب کنید. بلال ها را پوست بگیرید و با چسب حرارتی به دیواره شمع بچسبانید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج