۷۷۷۳۱۲
۷۶ نظر
۵۰۱۶
۷۶ نظر
۵۰۱۶
پ

روحانی: سران جهان به ترامپ خندیدند

رئیس‌جمهور در فرودگاه مهرآباد تهران گفت: همه رسانه‌ها گفتند سران جهان به آقای ترامپ خندیدند.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور بعد ازظهر امروز (پنجشنبه ۵ مهر) در بدو ورود به تهران در جمع خبرنگاران درباره دستاوردهای سفر به نیویورک گفت: این سفر سه روزه عمدتا برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی و بیان مواضع و رویکردهای جمهوری اسلامی ایران در یک اجتماع بین المللی بود.

وی افزود: مجموعا دو سخنرانی در سازمان ملل، یکی در مجمع و یکی هم به مناسبت بزرگداشت ماندلا انجام شد و سه سخنرانی در جمع اصحاب رسانه‌های مهم آمریکا، فرهیختگان و سیاسیون و رهبران جوامع مسلمانان که مجموعا ۸ سخنرانی داشتیم.

همچنین دو مصاحبه اختصاصی و یک مصاحبه مطبوعاتی عمومی داشتیم و مجموعا ۱۷ ملاقات با رهبران کشورها و مسئولین سازمان‌های بین المللی داشتیم. با مسئولان یک سازمان بین المللی وزرشی، یک سازمان مالی جهانی و دبیرکل سازمان ملل نیز ملاقات کردیم.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: مهم‌ترین مساله‌ای که به نظرم امسال در مجمع عمومی بارز و مشهود بود، هم در رسانه‌ها می‌دیدیم و هم رهبران کشورها بیان می‌کردند، حقانیت جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران و زورگویی آمریکا بود. این نکته اصلی بود که آمریکا مسیر یکجانبه گرایی را اتخاذ کرده و به نهادها و سازمان‌ها و مقررات بین المللی بی‌اعتنا است.

روحانی با بیان اینکه این موضوعی نبود که ما تنها بگوییم بلکه دیگران هم با لحن‌های مختلف بیان می‌کردند، تصریح کرد: برخورد آمریکا با دیوان بین المللی کیفری، شورای حقوق بشر، یونسکو و با مجموعه قراردادهای تجاری که با کشورهای مختلف داشتند و از جمله خروج یکجانبه و نادرست از برجام همه مطرح بود.

وی تاکید کرد: به نظرم آمریکایی‌ها از این مجمع عمومی هیچ دستاوردی نداشتند و حتی وقتی آقای ترامپ سخنرانی می‌کرد، وقتی اول سخنرانی‌اش خیلی از دولت دو ساله‌اش تعریف کرد، همه سالن خندیدند و همه رسانه‌ها گفتند سران جهان به آقای ترامپ خندیدند و رسانه‌های آمریکایی این را تحقیر دولت و ملت آمریکا تلقی کردند.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: توانستیم مواضع خودمان را به صراحت تبیین کنیم که این مواضع، مواضع رهبری نظام، ملت ایران و مواضع کل نظام است. در این داستان در چارچوب مقررات بین المللی و قانون عمل کردیم و آن‌ها قانون را زیرپا گذاشتند.

جالب است کسی سران کشورها را در شورای امنیت دعوت می‌کند که خودش مصوبه شورای امنیت را زیر پا گذاشته است.

روحانی گفت: مساله دیگری که از یکی دو هفته مانده به برگزاری مجمع عمومی مطرح بود، اجلاس ویژه‌ای بود که آمریکا می‌خواست در شورای امنیت تشکیل دهد.

ابتدا گفت اجلاس درباره ایران است و بعد گفتند درباره موضوع دیگری است اما در نهایت یک روز مانده به اجلاس خود آقای ترامپ توئیت کرد که موضوع این اجلاس درباره ایران است.

وی با اشاره به اینکه آنچه آمریکایی‌ها از برگزاری این نشست شورای امنیت به عنوان هدف در نظر داشتند، درست بر ضد آن تمام شد و نتیجه عکس گرفتند، اضافه کرد: در این نشست شورای امنیت، اولا نتوانستند موضوع ایران را موضوع اصلی اجلاس قرار دهند و به اصطلاح خودشان موضوع خلع سلاح و تسلیحات کشتار جمعی به عنوان موضوع جلسه انتخاب شد و ثانیا این جلسه تبدیل شد به جلسه حمایت قاطع از برجام و ترامپ در این جلسه تنها ماند و یک انزوای مجددی برای آمریکا بود.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: نکته بعدی اینکه در کنار اجلاس مجمع عمومی، اجلاس ۱+۴ تشکیل شد و وزرای ۵ کشور مباحث خوبی داشتند و بیانیه بسیار خوب و قاطعی در پایان دادند.

در این بیانیه علاوه بر مواضع مستحکم ۵ کشور نسبت به تعهدشان به برجام و تشکر از ایران به خاطر پایبندی به برجام، تعهدشان برای عمل به برجام را اعلام کرده و اعلام کردند یک کانال ویژه بانکی برای رابطه با ایران ایجاد کردند که ساز و کار اجرایی اش را اعلام خواهند کرد.

خانم موگرینی هم رسما اعلام کرد که این ساز و کار قبل از نوامبر عملیاتی خواهد شد و آمریکایی‌ها از این موضوع هم ناراحت و عصبانی بودند.

روحانی تصریح کرد: در ملاقات با سران کشورها نیز موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای و به خصوص مساله برجام و روابط تجاری دو جانبه مطرح بود و اینکه همه کشورها تصریح داشتند که پایبند به تحریم آمریکا نخواهند بود و با ایران کار خواهند کرد.

کشورهای اروپایی، ژاپن و دیگر رهبران کشورها این مساله را به صراحت بیان کردند. با مسئولین موسسه مالی آی ام اف هم که ملاقات داشتیم آن‌ها هم درباره ترتیبات و روابط مالی ایران با آی ام اف و اقداماتی که می خواهند انجام دهند صحبت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در ملاقات با رئیس کمیته بین المللی المپیک، ایشان بسیار متعجب بود از حرکت بسیار خوب ورزش در ایران و موفقیت‌های ورزشکاران ایران و به خصوص از حرکت بانوان و زنان ما در ورزش که قابل توجه بود.

رئیس‌جمهور گفت: دبیرکل سازمان ملل نیز در ملاقاتی که داشتیم از ایران تشکر کرد و گفت ما قاطعانه از برجام حمایت و این را با صراحت اعلام می‌کنیم که کار آمریکا خلاف بوده و نسبت به فعالیت‌های منطقه‌ای ایران هم بسیار خرسند بود از همکاری‌هایی که درباره یمن و سوریه داریم.

روحانی افزود: در مجموع در این سفر در فرصتی که بود، هم مواضع کشورمان را برای جهان تا حد امکان تبیین کنیم و هم با بسیاری از کشورها در این فرصت درباره روابط دوجانبه صحبت کردیم. مهم این است که امروز در جهان، جز یکی دو کشور هیچ کس پشت سر آمریکا نیست و یک انزوای تاریخی و سیاسی کم نظیر برای آمریکا هست.

وی ادامه داد: شورای امنیت هم درست برعکس قصد آمریکا برای سوءاستفاده از ریاست دوره‌ای شان بر این شورا، جلسه‌ای که برگزار شد درست برعکس شد.

**بازگرداندن اثر تاریخی 2هزار و 500ساله به کشور

رئیس‌جمهور اظهار داشت: در این سفر رهاورد دیگری هم داشتیم. یک اثر تاریخی مربوط به ۲ هزار و ۵۰۰ سال قبل که در آمریکا بود و از چند سال قبل کار بسیار قوی حقوقی انجام شده بود، توانستیم این اثر را بازپس بگیریم و آن را همراه خودمان به ایران بیاوریم به عنوان اثر تاریخی که متعلق به ملت ایران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والا موقع سخنرانی تو سران جهان نموندن هیچکدوم،اجلاس رو ترک کردن وگرنه برای تو که از خنده میمردن همشون.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا...

      • بدون نام

        اکثریت صندلی ها خالی بود. میخواستی کی بخنده بهت؟

      • بدون نام

        مگه صندلی خالی هم میتونه بخنده
        اگر با رئیس جمهور امریکا خندیدند
        برای سخنرانی جنابعالی همگی انجا را ترک کردند
        موندم اینها چطور این دروغهای ساختگی با تمام وقاحت میگن بعد هم اینقدر شاخ و برگ بهش میدن اخر سر هم با تمام وقاحت و پررویی ازش دفاع میکنند
        دستم بشکنه اگر دفعه دیگه هر جناحی خواست هرچی بشه یک رای بیندازم
        چه چپی ها و چه راستی...

      • بدون نام

        چه چرندی! همه کشورها بودند منتها یک نماینده شون . وضعیت سالن در سخنرانی رئیس جمهور فرانسه هم مثل روحانی بود.در زمان سخنرانی ترامپ سالن کاملا پر بود چون سخنرانی ابتدایی بود .خندیدن به ترامپ هم مستنده.چقدر شماها چرند میگین آخه.

      • بدون نام

        سخنرانی روحانی هم اصلا خنده دار نبود اون احمق ترامپ بود که همه اش داشت چرند می گفت و بهش خندیدند. اینقدر کمبود دارید و حقیرید که آدم دهنش باز می مونه

    • بدون نام

      دنیا هم به حال و روز ما گریه میکنن..

    • بدون نام

      آره واسه تو هم صندلی ها رو خالی کردن تا راحت باشی!!

    • ه ع

      صندلی های خالی هم به تو و متن دیکته شده بهت خندید در ضمن دلیل خندشون چیز دیگری بود نه اون که bbc ترجمه کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره همه عاشق ترامپ اند .دنیا پر از احمق شده:)

    • بدون نام

      سران جهان حداقل وقتی ترامپ داشت سخنرانی میکرد تو سالن بودن اما وقتی تو داشتی سخنرانی میکردی اونا کجا بودن؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سخنرانی ترامپ سخنرانی اول بعد از سخنرانی افتتیاحیه بود لذا سالن پر بود .در بقیه سخنرانیها از هر هیات یکی در سالن می مونه .چرند نگو.خب؟

      • بدون نام

        اگه روحانی براشون ذره ای ارزش داشت میموندن یه کم مغزتونو به کار بندازین و قبول کنید که ما خیلی منزوی شدیم

    • بدون نام

      اره .دنیاهم داره به ما میخندن.

    • بدون نام

      خندین در عوض خودت مشروعت رو ازدست دادی یه اقتصاد در حال فروپاشی چطوری میخوای جم کنی

    • دکتر

      به نظر میرسه قاقانیلی برامون آوردی حسن چاخان
      دلت به چی خوشه؟ به ترامپ خندیدند
      دنیا سالهاست به ریش شما و بدبختی ما میخنده

    • ایراندوست

      جناب پرزیدنت روحانی همه دنیا درسته به دونالد ترامپ به خاطر یڪ جمله نسنجیده خندیدن ،اما شما خنده رو از لبان همه ایرانیان ڱرفتید،درسته به ترامپ خندیدن اما او به همه وعده هاش در طی دوسال داره عمل میڪنه ،اما شما ڱزارش صد روزتون شد شش سال و به وعده های صد روزه عمل نڪردیدید فبهاالمراد ،اوضاع مملڪت رو صدو هشتاد درجه خرابتر ڪردید،دونالد ترامپ قول داد از برجام خارج اوضاع اشتغال عالی واردات ڪم وصادرات زیاد بش وهمش اجرایی شده وشما قولهایی که در مناظره دادی برعڪس شد سفره ها خالی،ڱرانی از حد ڱذشته ،دلار داره به بیست هزار نزدیڪ میشه ،پاسپورت بی ارزش ،اقتدار ڪشور و سیاست خارجی صفر ،نرخ بیڪاری فاجعه آمیز ،تورم صددرصدی وخیلی چیزهای دیڱه ،
      حالا ببین خنده به اون ارزشش رو داشت ،اما شما باید گریه ڪنید
      هرڪسی را بهر ڪاری ساختند ،ڪاش مردم قدرت انتخاب واقعی داشتند نه انتخاب بین بد وبدتر

      پاسخ ها

      • بی نام

        آفرین حرف دل همه را تا حد مجاز فرمودید

    • بدون نام

      به دلار ما نخندیدند به اقتصاد ما چی. به گوجه به روغن به خودمون چی

    • بدون نام

      بنده هم مخالف دولت امریکاهستم ولی اینکه به ترامپ خندین برا ما نشد نون واب .میدونی دلار شده بیست تومان . انوقت می فرماییدامریکارو انزوا کردیم

    • بدون نام

      خب خندیدند که خندیدند مگه دلار امریکا رفت بالا و مردم احتکار کردن؟ اختلاس جدید روی داد؟ مردم اعتصاب و خودکشی کردن؟ گوجه و رب و روغن و تخم مرغ و ارزاق مردم امریکا کم و گران شد؟ کاش توهم میخندیدی ولی مث اون مرد و مقتدر بودی که تورم وبیکاری و هرج ومرج و گرانی و اقتصاد مملکت و درست میکردی !البته که تو این خراب شده این کارا شدنی و ممکن نیس چرا که اونا امریکایی و کافرن ولی شماها ایرانی با قدمت و تمدن چن هزار ساله و مسلمان و اونم از نوع بسیار عالیش!! واقعا باید خون گریست و گل گرفت برسر مردمی که شماها مملکت دارشونین!!!! خدا خودش جوابتون رو بده ان شاالله

    • بدون نام

      اگه به اون خندیدن در عوض کلی هم برا ملت ایران گریه کردن به خاطر سردمدارانی چون شما

    • mehdi...3424

      این حرفا خاله زنک چیه بشین ی فکری واسه این اوضاع نابسامان اقتصادی بکن

    • هشترودی

      موقع سخنرانی شما هم اگر کسی حضور داشت حتمأ می‌خندید.با سخنرانی شما همه سالن را ترک کرده بودند.

    • احد صالح

      اون خنده چه دردي از ملت ايران دعوا مي کند؟

    • عماد

      این رو هم میگفتی که هنگام سخنرانی جناب عالی، بیشتر افراد محل رو ترک کردن ودلار تا مرز 19هزارتومان هم رفت

    • بدون نام

      حالا یه مدت هم باید خاطرات نیویورک حسن رو گوش بدیم.برس به داد اقتصاد

    • بدون نام

      فعلا که اقتصاد ما مسخره عالم شده !

    • بدون نام

      ولی آقای رییس جمهور عزیز، بد نبود میموندی و یک قرار خصوصی پشت درهای بسته با ترامپ قمار باز میگذاشتی و نتیجه را به اطلاع ملت شریف بدون رودربایستی میرسوندی. انشاالله دفعه بعد ........

    • احمد

      تو خندیدن. تو چرا مردمو احمق فرض میکنی

    • بدون نام

      مردم خودت هم به شما و وزرات

    • بدون نام

      جناب رئیس جمهور خودشیفته برای سخنرانی شما کسی حضور نداشت که بخنده وگرنه باید قهقهه میزدن

    • مرامپ

      حتما ملت باید دلشون را خوش کنند که به ترامپ خندیده اند و بی خیال گوجه و سیب زمینی شوند

    • بدون نام

      رهاورد سفر آقای روحانی فقط گرانتر شدن نرخ دلار بود

    • ناشناس

      به تو به چه صورتی میشه فهماند اونو با لبخند بهش فهموندن تو چی !!!

    • دونالد ترامپ

      سران جهان رو ول کن مردم جهان مهمن که عاشقشن

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      هنگام سخنرانی شما کسی حضور نداشت تا ببینیم برای شما کف زدند؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شایعه سازها یه مزخرفی در فضای مجازی پخش می کنند دیگه با سند و مدرک هم نمیشه نظر عوام رو تغییر داد.به درک اسفل سافلین.اینقدر بگین تا ...

    • بدون نام

      همه به ترامپ خندیدن ولی واسه ما دارن اشک میریزن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ کس بیکار نیست برای شما اشک بریزه.اینقدر فقیر و بدبخت تو دنیا هست و کسی ازشون خبر نداره .فکر کردی نوبرش رو آوردی؟

    • بدون نام

      وماهم به تومیخندیم که اینقدر وعده دروغ داده ای جایی برای صدق کلام تونمیبینیم وبدبخت ملتی که به امثال شمااعتمادکنندیقین داشتیم عاقبت اشرافیگری مملکت بکجامیکشانی ....

    • بدون نام

      جناب روحانی گفتن این حرفهای پوچ وبی ارزش واقعا در شان یک شخصی که ریاست جمهور هست ومسولیت قوه مجریه خیلی بچه گانه هست اگر سران کشورهای جهان به اقای ترامپ خندیدن برای مردم وکشور ما یک شکست دردناک شد واز زهر کشتده تر شد زیرا سخنرانی شما بیشتر برای سران جهان نبود بیشتر برای صتدلهای خیلی بود زیرا باشروع سخنان شما اکثریت سالن را ترک کردند وبا سفر شما به امریک 20درصد قیمت دلار تغییر پیدا کردن یعنی گرانتر شد ودوباره 20درصد پول ملی واداریی ایراتی ارزشش ازبین رفت ودردی به دردهای مردم اضافه تر شد چطور بعنوان شخص اول قوه مجریه به خودت اجازه میدهی این حرفهای بچه گانه وباعرض پوزش احمقانه را مطرح کنی به جای وقت گذاشتن بابت این چرت وپرت بهتر به فکر شکستهایی که ازجنگ اقتصادی مرتب میخوریی واین وضعیت افتضاح راببار اورید فکر بکنید که عاجزانه کمر ماملت زیر بار گرانی وبیکاریی وفقر له شد یعنی اینقدر شما بیکار وبی تدبیروبی فکر تشریف دارید که باید این حرفهای فاقد ارزش را رسانی کنی واقعا خودم وبستگان را تا بی نهایت سرزنش میکنیم ولعن نفرین می کنم که از بابت رایی که به شما دادم که امروز شاهد این حرفهای پوچ واحمقانه هستم خدا به داد ما ملت برسد به جایی اینکه ریاست جمهور کشورم ناراحت ونگران وضعیت اسفتاک این مردم باشد وقتش بابت این حرفها میگذرد کاش به جای گرفتن پست ریاست جمهوریی قصه گوی برنامه کودکان ونوجوانان میشدید که در این زمینه بهتر می شد خدمت کنید مطرح کردن این حرفها این درشبکهای مجازیی فقط دردی به درد بی دوایمان اضافه میشود وسرخوردتر میشویم امیدوارم دگر بارشاهد این گونه حماقتها وچرت وپرتها نباشیم به یاری خدا انشااله علی برکت اله

    • بدون نام

      به بی عرضه گی تو باید خندید

    • بدون نام

      خجالت بکش مملکت خودت را به گند کشیدی حسن خان عجب غلطی کردم برات رأی دادم

    • بدون نام

      تو خودت چه کار خاصی انجام دادی خودت مضحکه عالم و آدمی

    • غلامحسین قائدی

      خندیدن به ترامپ را با اب تاب در رسانه مکرراتکرارکردن سفره نان مردم را فرخ تر کرد؟تاکی رفتارعوانانه؟یکی نیست به دولت فخیمه یاداوری کند که همان یک درصد دلاری که شما درمصاحبه اتان عنوان کردید مملکت رافلج کرده است.

    • بدون نام

      ملت ایرانم به دروغ های شما چوپان دروغگو لعنت به من که به چون توی رای دادم

    • بدون نام

      چقدر تو دروغ می گوئی،

    • بدون نام

      جناب آقای روحانی باوضعی که با حکومت داریتان درمملکت درست کردید وبا آن بی تدبیری و عده های دروغین ملت درحال گریان وشرمنده درپیش خانواده هایمان هستیم جناب آقای رئیس جمهور ترا قسم میدهم به هرکه اعتقاد داری ومی پرستی بی بندوباری اقتصادی مملکت رافراگرفته یاچاره اساسی وضرب العجل کنید ویا استعفا بدهید یک تیم کاردان وانقلابی بیاید مملکت ومردم را ازاین وضعیت نجات دهد بابسته های حمایتی الکی کاردرست نمیشود

    • بدون نام

      جناب آقای روحانی باوضعی که با حکومت داریتان درمملکت درست کردید وبا آن بی تدبیری و عده های دروغین ملت درحال گریان وشرمنده درپیش خانواده هایمان هستیم جناب آقای رئیس جمهور ترا قسم میدهم به هرکه اعتقاد داری ومی پرستی بی بندوباری اقتصادی مملکت رافراگرفته یاچاره اساسی وضرب العجل کنید ویا استعفا بدهید یک تیم کاردان وانقلابی بیاید مملکت ومردم را ازاین وضعیت نجات دهد بابسته های حمایتی الکی کاردرست نمیشود

    • بدون نام

      ملت ایران هم هر روز به دروغهای تو میخنده

    • بدون نام

      تو خودت دست کمی از ترامپ نداری....خودت همه مزحکه شدی خبر نداری...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مضحکه

    • بدون نام

      وماهم به سفره خالي وجيب خالي مون گريه ميکنيم حالا بخند حسن اقا بخند که خنده برهردردي دواست جز اقتصاد ما

    • بدون نام

      وماهم به سفره خالي وجيب خالي مون گريه ميکنيم حالا بخند حسن اقا بخند که خنده برهردردي دواست جز اقتصاد ما

    • بدون نام

      به آمریکا خندیدند ولی به حال‌ما گریه میکنند

    • بدون نام

      جناب روحانی شما و ترامپ درست مثل دوتا هوو افتاده اد به جان هم او از شما میگویید شما از او یه روز رفتی نیویورک واین همه حرف وحدیث مگر فقط شما انجا بودید دیگر ریس جمهورها مترسک بودند این نشد کشور داری بابا ملت دارند از گرسنگی وفقر گرانی اوارگی بیکاری له میشوند شما از اینجا برای ترامپ شاخ وشونه میکشید مگر نرفته بودید مردو مردانه حرفهای دلتان را به نفع ملت میزید ترامپ از ملتش گفت تشکر کرد ولی شما از یمن سوریه دفاع کردید این حرفهای دیکته شده را به نفع ملت بکار میبردید نه با دنیا سر لج ودعوا مردم همه جانشان به لب رسیده این اولش؟هست خدا بخیر کنه ابان را باز ببنیم کی چه کسی را ؟؟؟ ؟؟؟

    • بدون نام

      تو هم به همه اون بد بختایی که بهت رای دادن داری میخندی.بخند قهقهه بزن روحانی

    • بدون نام

      تا اخر دورت همینو تکرار کن

    • AAAAAAA

      از قدیم گفتن آخر خنده گریه است میگی نه بنشین و تماشا کن.

    • بدون نام

      بازم به حرف اون گوش دادند و خندیدند ... به حرفهای تو که خیلی ها نبودند و خیلی ها گوش ندادند که بخواهند بخندند ... جمع کن خودتو

    • بدون نام

      آره ولی وقتی تو حرف زدی صندلی خالی ها به تو نخندیدند

    • بدون نام

      آره دیدیم،اتفاقا موقع سخنرانیش همشونم بودن
      شانس آوردیم وقت سخنرانی شما کم شدن!!!!

    • بدون نام

      فکر کنم اقای روحانی فیلم تخیلی زیاد نگاه میکنه و اوضاع ملت رو با این گرونیا نمیبینه و برای صندلی هایه خالی صحبت کرده رو نگاه نمیکنه

    • محراب

      البته به شما

    • بدون نام

      تو هم به ریش مردم ایران خندیدی ....

    • بدون نام

      وای صندلی خالی که نمیتونن بخندن بهت

    • میثم

      اقای روحانی چرا رفتی امریکا انَشاء انجا خواندی همینجا تهران میخواندی که کل جهان به شما نمیخندیدند و اجلاس را ترک نمیکردند

    • کامبیز

      باخنده به اون ونیامدند به کنفرانس جنابعالی!؟

    • بدون نام

      چه حادثه بزرگی خندیدن و ترامپ نابود شو برو عمو مردم را سیاه نکن ترامپ یه تشر زد دلار در عرض یک ساعت سه هزار تومان گران شد حالا بگذار دنیا بخندد ولی اون کارش انجام می دهد

    • عادل

      از صندلی های خالی معلوم بود

    • m

      آقای روحانی فعلادنیاداره به ما میخنده که روزبه روز زیرسایه شماها بدبخت میشیم

    • بدون نام

      اگه کسی روصندلی هامونده بودبه توهم میخندید

    • بدون نام

      علی برکت الله

    • بدون نام

      آخه نمی دوم چرا آقای روحانی خودتو زدی به کوچه علی چپ

    • بدون نام

      وقتی حقوق ما کارگران و کارمندها ی بدبخت رو افزایش نداید و حواله کردید به سال آینده مردم هم باید به حال روز خودش گریه کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج