جاباما
۷۷۷۳۲۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اینترپل آماده همکاری با ایران در مبارزه با تروریسم

دبیرکل سازمان اینترپل در پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مراسم رژه اهواز، آمادگی این سازمان را برای هرگونه همکاری با دولت ایران در مبارزه با تروریسم اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: دبیرکل سازمان اینترپل در پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مراسم رژه اهواز، آمادگی این سازمان را برای هرگونه همکاری با دولت ایران در مبارزه با تروریسم اعلام کرد.

«یورگن اشتاک» در این پیام از طریق پلیس اینترپل تهران (پلیس بین الملل ناجا)، حمله تروریستی و وحشیانه به مراسم رژه اهواز را که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شد، محکوم کرد.

دبیرکل سازمان اینترپل همچنین به سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت و با خانواده شهدا ابراز همدردی کرد.

در این پیام آمده است: سازمان اینترپل به شدت این گونه حملات را محکوم کرده و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با نیروی انتظامی و دولت جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم اعلام می دارد.

اشتاک تاکید کرده که این سازمان در حد توان، خود را متعهد به ارائه هرگونه یاری در این زمینه می داند تا از این راه، مرتکبان این عمل شنیع، سریعتر به دست قانون گرفتار شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج