۷۷۷۵۹۷
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

خرمگاه: برانکو شاهکار کرده و برای من الگوست

محمد خرمگاه، مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با توجه به وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس قبل از دربی پیش‌بینی می‌کردم که این بازی مساوی شود.

تسنیم: محمد خرمگاه درباره تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی ۸۸ گفت: من قبل از بازی پیش‌بینی می‌کردم که این بازی با توجه به شرایطی که دو تیم دارند مساوی شود و در نهایت هم این اتفاق رخ داد.

به‌هرحال پرسپولیس قبل از بازی با السد که برای فوتبال ایران مهم است، قصد داشت انسجام و روحیه تیمی خودش را از دست ندهد و استقلال هم به هیچ عنوان دوست نداشت در این شرایط در دربی بازنده باشد. در نهایت هم بازی خوبی را شاهد نبودیم و دو تیم به تساوی رضایت دادند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با تمجید از عملکرد برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس عنوان کرد: برانکو با این داشته و با کمبود بازیکن در سه جام می‌جنگد و پرسپولیس هم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده است.

این مربی در این شرایط سخت واقعاً شاهکار کرده و نحوه اداره تیم توسط برانکو بسیار باارزش است. برانکو برای من که یک استقلالی هستم یک الگو در مربیگری محسوب می‌شود و ما باید یاد بگیریم که در شرایط سخت، تصمیم‌های درست بگیریم و دنبال بهانه گرفتن نباشیم. وقتی یک مربی کارهای خوب انجام می‌دهد قطعاً باید مورد تعریف و تمجید قرار بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال می‌تواند به روزهای اوج و کورس قهرمانی برگردد؟»، تصریح کرد: من در استقلال زندگی کردم و چیزهای زیادی از بازی کردن و مربیگری در این تیم به دست آوردم.

من تا یکی دو سال پیش هم در این تیم مربیگری می‌کردم و درست نیست که در مورد تیم خودم حرفی بزنم. فقط این را بگویم که استقلال قبل از شروع فصل می‌توانست برخی نفراتش را حفظ کند، اما به هر دلیلی نفرات شاخص این تیم جدا شدند. با این حال امیدوارم بهترین روزها در انتظار استقلال باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      درود بر انسان حقیقت گو

    • بدون نام

      فقط دفاع کردند و هیچ و هیچ لنگ همیشه همینطوره

    • بدون نام

      راستش رو بخوای اقای خرمگاه این تیم داره شبیه زمان شما و منصوریان بازی میکنه مثه اینکه یازده تا رو نیم ساعت پیش جمع کردی تا شده تیم این فوتبال و فوتبال زمان شما و منصوریان مو به تن آدم سیخ میکنه

    • ایرانی.

      احسنت.درودبه شرعت اقای خرمگاه که منطفی هستی وتعصب کورکورانه درقاموست جایی نداره.برانکوواقعایک الگوی عالی برای همه ی مربیان ایرانه.هرکس بااینهمه مشکلات روبروبودباهزارویک بهانه خودشومبراازهرموردی میکردامااین انسان والاوباشخصیت خودشوباهمه چیزوفق داده وموفق هم داره جلومیره

    • بدون نام

      عجب آدم متاوتی ...

      سطح تفکراتش ده پله بالاتر از ایران و آسیا ست ...

      خداییش خیلی آموزنده بود برای من ...
      ما چند تا بزرگ فوتبال اینطوری حرف بزنن میشه الگو واسه خیلی ها توو این عصر بی فرهنگی امروز ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج