جاباما
۷۷۷۶۱۸
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

سردار سلامی: انتقام خواهیم گرفت

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: انتقام قطره قطره خون شهیدان‌مان را از عوامل داخلی و بیرونی حادثه اهواز خواهیم گرفت. به آمریکا هشدار می‌دهیم دست از حمایت از تروریست‌ها بردارد چراکه برای آنان زیان‌بار خواهد بود. ما چهل سال است از فراز و نشیب‌ها برای تثبیت استقلال و امنیت ملی‌مان عبور کرده ایم.

خبرگزاری مهر: سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز(جمعه) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران، اظهار داشت: دفاع مقدس به ما ثابت کرد برای بقاء در نظام فعلی جهان باید قوی بود چراکه قدرت های ضعیف یا باید تسلیم شوند یا محکوم به اضمحلال و فنا هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، عنوان کرد: بعد از این حادثه آن‌ها که می خواستند با این ماجرا تفرقه های خونین را در خوزستان گسترش دهند، دیدند که چگونه در تشیع جنازه باشکوه شهدای اهواز مردم بدون اینکه ترسی از به رگبار بستن مجددشان داشته باشند همه آمده بودند.

همه می‌گریستند و هیچکس نمی‌توانست تشخیص بدهد که خانواده این شهیدان چه کسی است چراکه همه گریه می کردند.

اهم اظهارات سلامی به شرح زیر است:

*مردم اهواز نشان دادند ملت ایران از شهادت نمی هراسند، شهادت عامل حیات و بیداری و برانگیختن باورها و قلب‌های ماست. محاسبات رئیس جمهور آمریکا را که فکر می کند نظام ما پشتوانه اجتماعی خود را از دست داده است به هم ریخت.

هیچکس در اهواز در خانه خود نمانده بود و زن و مرد و پیر و جوان به میدان آمدند تا ثابت کنند مثل همیشه از انقلاب و امام و رهبرشان دفاع می کنند. دشمنانی که به دنبال تفرقه بودند دیدند که چگونه مشعل‌های وحدت فروزان شد و مشکلات را فراموش کردند و دغدغه شان دفاع از انقلاب و ارزش ها شد.

طراحان این راهبردهای کور در مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و امارات دور می زنند. بر اساس فرمان رهبرشان می گوییم انتقام قطره قطره خون شهیدان‌مان را از عوامل داخلی و بیرونی این حادثه غم انگیز خواهیم گرفت.

*به رژیم امارات و عربستان سعودی که صحنه گردان اصلی شرارت‌های امنیتی اینگونه در کشورمان هستند و آرزوی انتقال ناامنی به درون سرزمین‌مان را می کشند، می گوییم هرگز در توسعه تنش به هیچ موفقیتی نخواهید رسید و کوچک‌تر از آن هستید که یک رقیب برای کشور بزرگ ایران باشید.

ملت ایران ۴۰ سال است در مقابل بی‌بدیل ترین امپراطوری‌های بشر ایستاده و به آنها شکست تحمیل کرده است.

*خطاب به سران برخی کشورهای عرب می گویم شما دارای ارتش مکانی نیستید و وقتی کنار آمریکا قرار می‌گیرید احساس قدرت می‌کنید. شما شکست پذیرید و درون کاخ‌های شیشه‌ای نشسته‌اید و نمی توانید تیغ انتقام ملت ایران را تحمل کنید.

تا به امروز نجابت انقلابی به خرج داده ایم و اگر از خطوط قرمز ما عبور کنید قطعا از خطوط قرمزتان عبور خواهیم کرد و می دانید که شکست پذیر هستید، پس آرام باشید و مداخله نکنید. بلندپروازی‌های منطقه‌ای، شما را با شکست مواجه کرده است.

*به آمریکا هشدار می‌دهیم دست از حمایت از تروریست‌ها بردارد چراکه برای آنان زیان‌بار خواهد بود. ما چهل سال است از فراز و نشیب‌ها برای تثبیت استقلال و امنیت ملی‌مان عبور کرده ایم.

*خطاب به سران استکبار جهانی می گویم شما از همه ابزار قدرت خود برای اعمال فشار استفاده کرده اید اما به فضل الهی موازنه قدرت به نفع نظام ما تغییر یافته است. امروز به فاصله قدرت بین نظام ما و دشمن ما نگاه کنید؛ ما توانستیم تمرکز قوای دشمنان را از قلب سرزمین‌مان دور کرده و دشمن را در جبهه وسیعی در جهان اسلام تجزیه کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر شجاعت شما زنده باشید

    • بدون نام

      خدا به همه بازماندگان این شهدای حادثه اخیر در اهواز صبر جمیل عنایت کند.

    • محمد

      درودبرسرداررشیدسپاه این حرف دل مردم ایران هست الان دیگه آمریکا واسرائیل دشمن درجه یک مانیستندعربستان وامارات هستندکه این همه فشارازطریق استکباربه ماواردمیکنند تمام جنگ های خاورمیانه رااین دورهبری وهدایت می کنندوباعث نابودی اسلام ومسلمین شدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج