۷۷۷۶۴۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

کی‌روش گزینه سرمربی تیم ملی مکزیک نیست

طبق گزارش مارکا، هنوز ادامه کار کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران در هاله ای از ابهام قرار دارد اما احتمال حضور او در مکزیک نیز ضعیف است.

ورزش سه: طبق گزارش مارکا، هنوز ادامه کار کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران در هاله ای از ابهام قرار دارد اما احتمال حضور او در مکزیک نیز ضعیف است.

کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در حال حاضر یکی از گزینه های هدایت تیم ملی مکزیک است. بعد از جدایی خوان کارلوس اوساریو، گزینه های زیادی برای انتصاب به عنوان سرمربی تیم ملی مکزیک مطرح شده اند که یکی از آنها کارلوس کی روش پرتغالی و دیگری تاتا مارتینو سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین است که البته شانس گزینه دوم بسیار بیشتر است.

منابع پرتغالی اخباری که در ایران در مورد تمدید قرارداد کارلوس کی روش مطرح می شود را رد می کنند و اگرچه کارلوس کی روش به صورت شفاهی به فدراسیون فوتبال ایران در خصوص ماندن روی نیمکت این تیم تا پایان جام ملت های آسیا در ژانویه ۲۰۱۹ قول داده است، اما در مورد بعد از این رقابت ها هنوز چیزی مشخص نیست.

کی‌روش گزینه سرمربی تیم ملی مکزیک نیست

برنامه های تمرینی و آماده سازی کارلوس کی روش از سوی فدراسیون فوتبال ایران هنوز اجرا نشده و به همین دلیل احتمال حضور سرمربی پرتغالی در مکزیک غیرممکن نیست. کی روش پیش از این پیشنهاداتی از کره جنوبی، کامرون و دیگر تیم های آفریقایی را رد کرده است اما مکزیک می تواند گزینه مورد علاقه کی روش و چالشی جدید در زندگی او لقب گیرد.

این در حالیست که به نظر می رسد تاتا مارتینو گزینه اول تیم ملی مکزیک باشد و این سرمربی آرژانتینی نیز که در حال حاضر در ایالت متحده مشول به فعالیت است، بی میل نیست تا هدایت مکزیک را بر عهده گرفته و با این تیم در مسیر جام جهانی 2022 قطر قرار گیرد.

کارلوس کی روش در حال حاضر و تا ماه فوریه سرمربی تیم ملی ایران خواهد بود و بعید است فدراسیون مکزیک تا آن مقطع هنوز سرمربی خود را انتخاب نکرده باشد اما اگر آنها با تاتا مارتیو به تواقف نرسند، آنگاه با کی روش وارد مذاکره می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلاً کیروش جز این فدراسیون هیجا خواهان نداره.والسلام

    • بدون نام

      خداروشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج