۷۷۷۶۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیمئونه: دربی تقابل مردان است

سرمربی اتلتیکومادرید داربی را تقابل مردان عنوان کرد و معتقد است هر تیمی بتواند در چنین دیدار های خاصی بر احساساتش غلبه کند موفق تر خواهد بود.

ایسنا: به نقل از آس، اتلتیکومادرید شنبه شب در هفته هفتم لالیگا به مصاف رئال مادرید می رود. دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از داربی مادرید گفت: من یک تیم را بر اساس بازی قبل خود نمی سنجم (رئال مادرید در آخرین بازی اش مغلوب سویا شد).

به قدرت این تیم نگاه می کنم و رئال مادرید یکی از بهترین تیم های جهان است. رقابت کردن با این تیم آسان نیست. آن ها در خط حمله از بازیکنانی همچون گرت بیل و مارکو آسنسیو بهره می برند و از بازیکنانی مانند تونی کروس، لوکا مودریچ و سرخیو راموس برخور دارند که دید خوبی دارند.

سیمئونه: دربی تقابل مردان است

اتلتیکومادرید در سال های اخیر در سانتیاگو برنابئو شکست نخورده است. سرمربی آرژانتینی در این رابطه اظهار کرد: گذشته را بررسی نمی کنم چون فوتبال در زمان حال پیش می رود و اکنون یک بازی جدید را پیش رو داریم. به دنبال این نیستم که بازی را برایمان راحت تر جلوه دهم.

سیمئونه در ادامه به تمجید از دیگو کاستا پرداخت و گفت: او در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و بازی خیلی خوبی برابر اوئسکا به نمایش گذاشت. در نخستین گل تیم تاثیر گذار بود. خوب حرکت می کرد و از لحاظ جسمانی قدرتمند بود.

سرمربی اتلتیکومادرید به وضعیت تیمش اشاره کرد و گفت: تیم بهتر شده است و بازیکنان از لحاظ عملکرد فردی نیز بهتر شدند که این قضیه اهمیت زیادی دارد. بازی فردا شب مانند همه تقابل هایمان با مادرید سخت خواهد بود. داربی ها بازی های خاصی هستند و نبود کریستیانو رونالدو به نفع این تیم تمام شده است.

از طرفی چنین بازی هایی تنها به نحوه بازی دو تیم بستگی ندارد. داربی تقابل مردان است و پر از شور و هیجان است. هر تیمی که بتواند بر احساساتش غلبه کند موفق تر خواهد بود.

او افزود: در بازی های خاص هر بازیکنی سعی می کند بهترین نمایش خود را بر جای بگذارد. من بازیکن بودم و زمانی که چنین دیدارهایی فرا می رسید هیجان، شخصیت و ویژگی های هر یک بازیکنان روی قدرت تیم تاثیر می گذاشت.

سیمئونه در پایان اظهار کرد: مادرید در توپ ربایی خیلی خوب عمل می کند و بازیکنان زیادی در خط حمله دارد. در مقابل در تیم ما آنخل کورئا خیلی در عمق بازی می کند. توماس لمار می تواند بین خطوط بازی کند. رودریگو و توماس می توانند به ما کمک کنند. دیدار فردا شب ربطی به سوپرجام اروپا ندارد چون آن بازی تک دیدار بود و تنها باید یک تیم برنده می شد. بازی فردا می تواند دو نتیجه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج