۷۷۷۶۸۳
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

هدف فن‌خال از آمدن به ایران چیست؟

گفته می شود لوئیز فن خال مشهور قرار است به ایران سفر کند.

وبسایت نود: همه چیز از یک ویدیو کوتاه شروع شد، ویدیویی که در شبکه های اجتماعی بین کاربران دست به دست شد. در این ویدیو لوئیز فن خال در کنار یکی از دوستانش که ایرانی بود، تصویری را ضبط کرده بود. او به ایرانی ها سلام کرده و از احتمال سفرش به ایران صحبت کرده بود.

پیام لوئیس فن‌خال برای مردم ایران

بعد از انتشار این ویدیو، گمانه زنی های بسیاری در مورد فن خال منتشر شد. خیلی ها بحث هدف سفر وی را مطرح کردند. در این میان رسانه های معتبر هلندی نیز به این موضوع پرداخته اند. چند رسانه هلندی، امروز جمعه به موضوع سفر فن خال به ایران اشاره کرده اند.

هدف فن‌خال از آمدن به ایران چیست؟

در گزارش این رسانه ها آمده است که؛ فن خال ممکن است به عنوان سرمربی در فوتبال ایران دوباره فعالیتش را در عرصه فوتبال حرفه ای از سر گیرد. مقصد احتمالی وی (طبق گزارش برخی رسانه های داخلی در ایران) شاید تراکتورسازی باشد.

تراکتورسازی با حضور مالک ثروتمند جدیدش، محمدرضا زنوزی، لقب پاریسن ژرمن فوتبال ایران را گرفته است. این تیم در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی نظیر دژاگه، شجاعی و حاج صفی را جذب کرد ولی با سرمربی نامدارش به توفیقی نرسید. شروع ضعیف جان توشاک در تبریز، حالا بحث بر سر سرمربی جدید را پدید آورده است. بنابراین طبق این شرایط، احتمالاً سفر فن خال به ایران برای انتخاب در میان گزینه های ممکن است.

زیرا برخی منابع دیگر در ایران مدعی هستند که شاید او گزینه ای باشد برای جانشینی کارلوس کی روش، کی روش اگرچه قراردادش را تمدید کرد ولی تا فوریه با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد دارد. بنابراین فن خال به ایران می آید، گزینه هایش را بررسی می کند و تصمیم نهایی را می گیرد!

هدف فن‌خال از آمدن به ایران چیست؟

این در شرایطی است که فن خال ۶۷ ساله، اکنون بیش از دو سال و نیم است که سرمربی تیمی نبوده است، او بعد از جدایی از منچستریونایتد در تابستان ۲۰۱۶، به تیم های مختلفی لینک شد ولی شغلی را نپذیرفت.

چندی قبل نیز عنوان شده بود که بنا به مسائل شخصی و خانوادگی او از دنیای مربیگری فوتبال خداحافظی کرده است، هر چند برخی این خداحافظی را موقتی می دانند و تصور می کنند در صورت دریافت پیشنهادی خوب، شاید فن خال بار دیگر به نیمکت مربیگری بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برای تراکتوربیادولی تیم ملی اصلا تصورشم نکن

    • بدون نام

      فنخال اگه توایران مربیگری کنه بعدازچندماه از مدیریت ورزش وفوتبال وبرنامه ریزی سازمان لیگ از سرش دو تا شاخ میزنه بیرون

    • مازیار

      مگر مغز خر خورده بیاد تراکتور سازی

      پاسخ ها

      • اس

        فوتبال حرفه اي طرفدار حرفه اي ميخاد،،،توبرو لنگي کيسه کش.....همه ارزو دارن حتي يه شب طرفدار تراکتور باشن،چه برسه مربي وبازيکنش باشن

    • عبادی

      اقا مازیار شما چی می فهمی تراکتور چیه بزرگترین تیم پر طرفدار جهان ترک هاست این مربی یکی از دوستان تبریزی به نام سالار هستش که یکی از میلیاردر های کشور هلند که عاشق تراکتوره میباشد ...پس باید به تراکتور احترام بگذارید دیگه سروری استقلال و پرس پلیس تمام شد.یاشاسین تراکتور یاشاسین سپاهان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج