۷۷۷۷۱۹
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

لاوروف: روسیه هر کاری برای حفظ برجام می‌کند

وزیر امور خارجه روسیه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام کرد که کشورش هر کاری که لازم باشد، برای حفظ توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام انجام خواهد داد.

خبرگزاری ایرنا: وزیر امور خارجه روسیه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام کرد که کشورش هر کاری که لازم باشد، برای حفظ توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام انجام خواهد داد.

«سرگئی لاوروف» در هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان این مطلب افزود: ایران به طور کامل به تعهدات خود در توافق هسته ای پایبند بوده است بنابراین مسکو تمام توان خود را برای حفظ این توافق به کار خواهد گرفت.

وی افزود: آمریکا به صورت یکجانبه از توافق هسته ای با ایران خارج شده است حال آنکه ایران به طور کامل به تعهدات خود در این توافق پایبند بوده است و روسیه خود را موظف به حمایت از توافق هسته ای می کند که توسط شورای امنیت سازمان ملل تایید شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید بهروزی از جهرم

      وزیر امور خارجه روسیه بخاطر اینکه تحریمهای امریکا بر روسیه و مردمانش کمتر شود ایران را جلو انداخته تا کشور روسیه در امان باشد .سیاست شان برایشان حرف اول میزند.

    • بدون نام

      روسیه از این وضعیت بسیار سود می بره ، که آدم حسابش نمی کردند تو حوزه انرژی ، بابت فشار تحریم نفت ایران ، آمریکا ازش خواست روزی ۲ و ۳ میلیوننفت بیشتر بفروشه ، الا هم قیمت نفت هر روز بالاتر میره . خزانه اش را پر دلار میکنه ، جالب از اونور قرار نفت ما رو چکی بخره و به غرب بفروشش ، اینجوری هم ذخایرش را حفظ کرده هم سهم بیشتری از بازار را در اختیار گرفته دو سر برد از آنور هم همسایه ضعیفتر ، براش خیلی بهتره و امتیازات بیشتری تو همه زمینه ها میگیره ، حفظ برجام این شکلی خیلی بنفعشه ، قضاوت با شماست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج