۷۷۷۷۳۶
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

جادوگر در تور لحظه آخری دزفول - کانادا

بدشانسی حقیقتی است که این روزها مثل بختک بر روی علی کریمی و تیمش افتاده و آن‌ها را ول نمی‌کند. درست به مانند مصدومیتی که او را از ترکیب بایرن مونیخ خارج کرد و باعث خروجش از جمع باوارایی‌ها شد.

ورزش سه: سپیدرود برای دومین هفته پیاپی یک باخت تلخ دیگر را در دقایق پایانی تجربه کرد تا هوادارانش کماکان منتظر کنده شدن از انتهای جدول باشند. شاگردان علی کریمی در بازی امروزشان مقابل پیکان تهران در دقیقه ۸۶ بازی گلی به مانند دیدار با پرسپولیس دریافت کردند تا با شش باخت و تنها دو مساوی در انتهای جدو جا خشک کنند و بدترین عملکرد را از خود به جا گذاشته باشند.

گرچه آن‌ها در این مسابقه فرصت‌های گلزنی بسیاری به دست آوردند و با بدشانسی از دست دادند اما از طرف دیگر پیکانی‌ها هم حملات زیادی بر روی دروازه حریف رشتی ترتیب داده و حتی دو بار هم تیر دروازه سپیدرود را به لرزه درآوردند. آن‌ها تنها تیمی هستند که از ابتدای لیگ هجدهم در انتهای جدول قرار گرفته و تکانی نمی‌خوردند و حداقل تا ۲۱ روز دیگر این جایگاه را در انحصار خود خواهند داشت.

البته در این میان نباید از فعالیت این باشگاه در ابتدای فصل نقل و انتقالات هم گذشت. جایی که آن‌ها با مدیریت ضعیفی که داشتند در جذب بازیکنان و بستن تیمی قدرتمند عاجز ماندند و حالا دود آن در چشم علی کریمی و کادرش رفته است.

شاید بتوان این سپیدرود و علی کریمی را بدشانس ترین‌های لیگ برتر دانست. آن‌ها در بازی هفته قبل مقابل پرسپولیس هم نمایش جسورانه‌ای از خود نشان دادند اما با شلیک دقایق پایانی آدام همتی به یک بازنده سربلند تبدیل شدندو درست به مانند مربی محبوبشان که با روشن کردن سیستم آنتی فوتبالش بار دیگر به صدر موضوعات رسانه‌ها راه یافت.

سپیدرودی‌ها امروز در دومین هفته پیاپی به مصاف تیم قدرتمند دیگری از تهران رفتند و فرصت‌های زیادی برای فروپاشی دروازه شیخ ویسی داشتند که هر بار به در بسته خوردند. در نهایت هم به مانند دیدار با پرسپولیس، این بار توسط عیسی آل کثیر که شاگرد کریمی در نفت تهران بوده است، دروازه خود را باز شده دیدند و باخت تلخ دیگری را تجربه کردند.

جادوگر در تور لحظه آخری دزفول - کانادا

علی کریمی قبلا هم با این بدشانسی‌ها در دوران بازی خود رو به رو شده است. درست زمانی که در اوج فوتبالش با انتقالی غرور آفرین به بایرن مونیخ رفت و فوتبالی‌ها را خوشحال کرد.

اما بدشانسی‌ گریبان او را گرفت و مصدومیت پیاپی باعث خروج او از جمع باواریایی‌ها شد. اما جادوگر آسیا در بازگشت دوباره‌اش دست از تلاش برنداشت و با درخشش در مسابقات مختلف بار دیگر راهی بوندس لیگا و این بار تیم شالکه شد و بازی در کنار مانوئل نویر و رائول گونزالز را تجربه کرد.

حالا باید دید این مربی در حضور دوباره خود در سپیدرود می‌تواند به مانند فصل قبل نتایج خوبی با قرمزپوشان رشتی بگیرد و سهمیه آن‌ها را در لیگ حفظ کند یا باز هم بدشانسی فوتبال به او رو کرده و تجربه تلخ دیگری در کارنامه جادوگر محبوب ثبت می‌کند.

کریمی که امروز در انتهای بازی دوباره اعتراضات خود را متوجه تاج و فدراسیون فوتبال کرد، در فشاری که یک تیم ته جدولی را تهدید می کند حمایت رشتی ها را پشت سر خود دارد. حمایتی که با توجه به اتفاقات فصل پیش و بقای سپیدرود جزو دارایی های اوست اما تا جایی که مثل فصل پیش بردهای خانگی از راه برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قرمزته

      دمت گرم سلطان علی کریمی.

    • پاینده

      علی کریمی هیچی از مربیگری نمی دونه ، فقط بلده با حمله به این و اون جو رو به نفع خودش کنه

    • مرتضی

      ایول داره

    • بدون نام

      واقعامسخره ایداین چه تیترومتنی است که منتشرکردید.اخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج