جاباما
۷۷۷۸۱۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تاخیر سه ماهه در اکران «هل‌بوی» جدید

Lionsgate اعلام کرد که تاریخ اکران ریبوت بعدی Hellboy «هل‌بوی» با درخشش دیوید هاربور (David Harbour) بازیگر Stranger Things «چیزهای عجیب و غریب» سه ماه به تعویق افتاد و از تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ به ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ تغییر کرد.

سینما گیمفا: Lionsgate اعلام کرد که تاریخ اکران ریبوت بعدی Hellboy «هل‌بوی» با درخشش دیوید هاربور (David Harbour) بازیگر Stranger Things «چیزهای عجیب و غریب» سه ماه به تعویق افتاد و از تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ به ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ تغییر کرد.

تاخیر سه ماهه در اکران «هل‌بوی» جدید

این تغییر تاریخ اکران سبب می‌گردد که آخرین اثر از کامیک‌های Dark Horse از یک هفته با اکران فیلم‌علمی-تخیلی و حماسی Ad Astra با بازی برد پیت (Brad Pitt) بازیگر World War Z «جنگ جهانی زد» و تامی لی جونز (Tommy Lee Jones) بازیگر Men in Black 3 «مردان سیاه‌پوش ۳» به یک آخر هفته با انتشار فیلم اقتباسی The Voyage of Doctor Dolittle «سفر دکتر دولیتل» با بازی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) بازیگر Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» منتقل شود.

دیوید هاربور در مورد شخصیت هل‌بوی این چنین صحبت کرد:

او قلب خیلی مهربانی دارد اما در قلب او پر از چیزهای خرد شده است. آنچه من قصد داردم از هل‌بوی نمایش دهم، بسیار متفاوت‌تر و بزرگتر است. این یک حرکت شکسپیرانه است! شیاطین و جادوگرهای زیادی شبیه به آن هستند. اما هل‌بوی کسی است که در شرایط خطرناکی قرار دارد و تنها سعی می‌کند فرد خوبی باشد.

در این ریبوت دیوید هاربور نقش اصلی را بازی می‌کند و در کنار او: یان مک‌شین (Ian McShane) بازیگر Deadwood و American Gods در نقش پدر هل‌بوی یعنی پروفسور تروور بروتنهلم (Trevor Bruttenholm) یا همان پروفسور بروم (Broom)، میلا ژوویچ (Milla Jovovich) بازیگر The Fifth Element و فرانچایز Resident Evil در نقش شخصیت شرور نیمو (Nimue) ملقب به ملکه‌ی خون (Blood Queen)، ساشا لین (Sasha Lane) بازیگر American Honey در نقش آلیس موناگان (Alice Monaghan)، پنلوپ میتچل (Penelope Mitchell) بازیگر Hemlock Grove در نقش جادوگر گانیدا (Ganeida) و دنیل دائی کیم (Daniel Dae Kim) بازیگر Hawaii Five-0 و LOST در نقش بن دایمیو (Ben Daimio) به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت.

نیل مارشال (Neil Marshall) کارگردان سریال مشهور Game of Thrones و The Descent فیلمنامه‌ی نوشته شده توسط اندرو کاسبی (Andrew Cosby) نویسنده‌ی Eureka، کریستوفر گولدن (Christopher Golden) و مایک میگنولا (Mike Mignola) که خالق شخصیت نیز هست را کارگردانی می‌کند. لاری گوردون (Larry Gordon) و لیولد لوین (Lloyd Levin) در کنار مایک ریچاردسون (Mike Richardson) از Dark Horse Entertainment تهیه کنندگان این ریبوت هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج