۷۷۷۸۲۴
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

تریلر سری جدید فیلم X-Men را ببینید

کمپانی قرن بیست تریلر مورد انتظار فیلم Dark Phoenix را منتشر کرده تا برای اولین بار نگاهی بر فصل بعدی مجموعه فیلم‌های مردان ایکس داشته باشیم.

سینما گیمفا: کمپانی قرن بیست تریلر مورد انتظار فیلم Dark Phoenix را منتشر کرده تا برای اولین بار نگاهی بر فصل بعدی مجموعه فیلم‌های مردان ایکس داشته باشیم.

در فیلم ققنوس تاریک، مردان ایکس با دشمن قدرتمندی از میان خودشان مواجه می‌شوند: جین گری. جین در طول ماموریت نجات در فضا، در برخورد با نیروی کهکشانی مرموزی تقریبا کشته شده است. او وقتی به خانه باز می‌گردد، این نیرو نه تنها او را قدرتمندتر می‌کند بلکه وضعیت او ناپایدارتر می‌شود.

تریلر سری جدید فیلم X-Men را ببینید

جین در تقلا و کش‌مکش با درون خود، نیروی خود را به طریقی رها می‌کند که تاب تحمل‌اش را ندارد. با از کنترل خارج شدن جین، و آسیب زدن به آن‌هایی که دوستشان دارد، او سعی بر کنار نگه‌ داشتن مردان ایکس دارد. حالا با فروپاشی این خانواده، آن‌ها راهی برای متحد شدن پیدا می‌کنند که نه تنها روح جین را نجات دهند بلکه سیاره زمین را از خطر موجودات خارجی که این نیرو را هدایت می‌کنند و می‌خواهند بر کهکشان حکمرانی کنند، حفظ کنند.

بازیگران جدید زیادی در این فیلم بازی می‌کنند: جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence)، نیکولاس هولت (Nicholas Hoult)، الکساندرا شیپ (Alexandra Shipp)، تی شریدان (Tye Sheridan)، کودی اسمیت‌مک‌فی (Kodi Smit-McPhee)، سوفی ترنر (Sophie Turner) و ایوان پیترز (Evan Peters). لامار جانسون (Lamar Johnson) نیز به بازیگران این فیلم پیوسته تا نقش مرموزی ایفا کند و بنابر گزارش‌ها دیزلر جهش‌یافته نیز در این فیلم بازی کرده است.

سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) نویسنده و کارگردان این فیلم است. او این فیلم را در کنار لورن شولر دونر (Lauren Shuler Donner) و هاتچ پارکر (Hutch Parker) تولید می‌کند. مردان ایکس: ققنوس تاریک ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید
تریلر سری جدید فیلم X-Men را ببینید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج