۷۷۷۸۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نوازی: دربی در سطح لیگ برتر نبود

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: طرفداران زیادی به تماشای دربی آمده بودند اما متأسفانه این بازی در سطح لیگ برتر نبود.

خبرگزاری میزان: محمد نوازی در خصوص دربی ۸۸ تهران که با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید، اظهارداشت: بازی خوبی ندیدیم. دلیلش می‌تواند ترس از گل خوردن باشد و دو تیم یکسان بازی کردند. البته شرایط پرسپولیس در بعضی دقایق بازی بهتر از استقلال بود.

وی افزود: بازی بی‌کیفیتی بود و موقعیتی روی دروازه‌ها خلق نشد. ساکن‌ترین بازیکنان زمین، دروازه‌بانان دو تیم بودند. طرفداران زیادی هم برای دیدن این بازی آمده بودند، اما متأسفانه بازی در سطح لیگ برتر نبود.

نوازی در رابطه با تعویض‌های سرمربی استقلال گفت: آقای شفر گویا اعتقاد دارد هر بازیکنی که خوب بازی می‌کند را بیرون بکشد. در بازی قبلی هم همام خوب بازی، اما تعویض شد. حتماً شفر ایده‌ای دارد. گرو بازیکن درجایی است فقط قد و قواره دارد و وقتی جای همام به زمین آمد چیزی از او ندیدیم.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال با اشاره به رقم خوردن نتیجه تساوی در دیدار دربی گفت: قطعاً مساوی به نفع تیمی که در جدول شرایط خوبی دارد، است. استقلال باید تلاش می‌کرد با توجه به جایگاهی که در جدول لیگ دارد این بازی را ببرد، ولی این اتفاق نیفتاد. امیدوارم شرایط استقلال در روز‌های آینده بهتر شود. تیم استقلال تغییراتی در خط دفاع داشته و چند بازیکن جذب کرده اما همچنان در دفاع مشکل دارد که امیدوارم این مشکلات حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج