جاباما
۷۷۷۸۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی رئال مادرید - اتلتیکومادرید

دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید، در حساس ترین بازی امشب، در استادیوم سانتیاگو برنابئو شهر مادرید مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

ورزش سه: دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید، در حساس ترین بازی امشب، در استادیوم سانتیاگو برنابئو شهر مادرید مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. دربی بزرگ شهر مادرید، امشب بین شاگردان دیگو سیمئونه و خولن لوپتگی برگزار می‌شود و سرمربی اسپانیایی برای اولین بار در این دیدار شرکت خواهد داشت. شاگردان لوپتگی با کسب ۴ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست و ۱۳ امتیاز، در رده دوم جدول قرار دارند و شرایط خوبی را تجربه می‌کنند.

سپیدپوشان پیروزی‌های خوبی در این فصل به دست آوردند ولی هفته گذشته متحمل شکست سنگینی مقابل سویا شدند و باید دید که این شکست سنگین، تاثیری روی عملکرد آنها در دیدار حساس و مهم امروز خواهد داشت یا نه.

در آن سو اتلتیکو نیز نتایج نسبتا خوبی کسب کرده و با ۱۱ امتیاز در تعقیب رئال مادرید و بارسلونا قرار دارد. شاگردان سیمئونه پس از شروعی با لغزش، توانستند به ثبات خوبی برسند و روزهای خوبی را در حال حاضر تجربه می‌کنند. حال باید دید آنها در سانتیاگو برنابئو چه نمایشی خواهند داشت.

رئال برای بازی امروز، ایسکو را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و مارسلو نیز که مقابل سویا مصدوم شد به این بازی نمی‌رسد. اما خبر خوش برای لوپتگی این است که دنی کارواخال مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار امروز نخواهد داشت. در آن سو خوزه خیمنز پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت اماده همراهی تیمش است ولی حضور آریاس و ساویچ هنوز مشخص نیست.

در ۶ تقابل اخیر دو تیم، آمار به نفع اتلتیکومادرید است. روخی بلانکوس، در این ۶ دیدار، ۲ پیروزی به دست آورده و رئال نیز موفق به کسب یک پیروزی شده و سه بازی دیگر دو تیم با تساوی به پایان رسیده است.

ترکیب احتمالی

پیش بازی رئال مادرید - اتلتیکومادرید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج