۷۷۷۹۳۰
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

پیراهن شماره ۱۰ لیورپول چگونه به مانه رسید؟

سادیو مانه می‌گوید بعد از رفتن فیلیپ کوتینیو از لیورپول او برای بدست آوردن پیراهن شماره‌ی ۱۰ لیورپول فرصت را از دست نداده و حالا از پوشیدن این پیراهن بسیار خوشحال است.

ورزش سه: کوتینیو ستاره‌ی برزیلی سابق لیورپول در ماه ژانویه‌ی امسال به بارسلونا منتقل شد و در نتیجه در شروع فصل جاری لیگ برتر، پیراهن شماره‌ی ۱۰ او باید به یکی از ستاره‌های لیورپولی می‌رسید.

مانه که در باشگاه‌های قبلی‌اش سالزبورگ و ساوت‌همپتون و همچنین در تیم ملی سنگال همیشه پیراهن شمار‌ه‌ی ۱۰ را به تن می‌کرده یکی از گزینه‌های اصلی پوشیدن پیراهن کوتینیو به حساب می‌آمده.

مانه در این باره گفت:" از بدست آوردن این پیراهن خیلی خوشحال بودم چون من همیشه شماره ۱۰ می‌پوشیدم. هر جا که بازی کرده بودم همیشه با پیراهن شماره‌ی ۱۰ در ذهن هواداران باقی مانده بودم. اوایل که به لیورپول آمده بودم پیراهن شماره ۱۰ در اختیار فیلیپ کوتینیو بود و من شماره ۱۹ می‌پوشیدم و از شماره‌ام راضی هم بودم.

ولی وقتی فیلیپ از باشگاه رفت به خودم گفتم حالا دیگر پیراهن شماره ۱۰ بدون صاحب مانده. این بود که به مسئولین باشگاه گفتم دلم می‌خواهد پیراهن شماره ۱۰ را بپوشم چون این شماره همیشه شماره محبوبم بوده. من در دوران فوتبالی‌ام همیشه شماره ۱۰ بوده‌ام و حالا در لیورپول هم شماره ۱۰ تیم هستم".

سادیو مانه علاوه بر بدست آوردن پیراهن کوتینیو، مسئولیت او در تیم را هم به عهده گرفت و جای خالی ستاره‌ی برزیلی به عنوان بازی‌ساز لیورپول را پر کرده. مانه فصل گذشته در رسیدن لیورپول به فینال لیگ قهرمانان نقش موثری داشت و در فصل جدید هم تا اینجا در لیگ برتر برای قرمزهای آنفیلد چهار گل به ثمر رسانده و در صدرنشینی این تیم نقش به‌سزایی داشته.

لیورپول که در فصل جدید همه‌ی بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته روز یکشنبه به مصاف چلسی‌ای می‌رود که تحت هدایت مائوریسیو ساری تا کنون شکستی را تجربه نکرده. ولی مانه می‌گوید شش پیروزی پیاپی لیورپول باعث شده او و هم‌تیمی‌هایش با خیال راحت و بدون تنش و احساس فشار به لندن سفر کرده و برای رویارویی با آبی‌های این شهر آماده شوند.

مانه در این باره گفت:" راستش را بخواهید در حال حاضر هیچ فشاری روی ما نیست. ما تیم خوبی داریم، تیم بزرگی که تا کنون حداکثر امتیازها را بدست آورده. خب معلوم است که چنین تیمی تحت فشار قرار نمی‌گیرد. ما اعتماد به نفس بالایی داریم چون خوب بازی می‌کنیم و بازی‌هایمان را می‌بریم. هدف‌مان این است که در هر بازی فقط به همان بازی فکر کنیم. البته هنوز اوایل فصل است.

ما به بازی‌های آینده چشم دوخته‌ایم و قصد داریم با تمرکزی بیشتر از همیشه به روند موفقیت‌هایمان ادامه بدهیم. ما باور داریم که در این فصل همه چیز برایمان ممکن است. تیمی مثل لیورپول می‌تواند موفق شود ولی البته کار ساده‌ای نخواهد بود. ما به خودمان به عنوان یک تیم ایمان داریم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج