۷۷۷۹۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محسن مسلمان؛ همچنان نیاز به تلاش بیشتر

امید نمازی در پاسخ به سوالی راجع به محسن مسلمان گفت به بازیکنی که نمی دود بازی نمی دهد؛ دقیقا همان نظری که برانکو راجع به این بازیکن داشت.

ورزش سه: در یک دهه اخیر محسن مسلمان جزو برترین هافبک بازیسازهای فوتبال ایران بوده اما در چهار فصل اخیر، به شکل ویژه مورد توجه قرار گرفته است. او از نیمه های لیگ پانزدهم، نقش محوری در تیم پرسپولیس یافت و با پیشرفت روز افزون به ستاره ای تبدیل شد که نقش پررنگی در شکل گیری «پرسپولیس برانکو» داشت.

او که به نیمکت نشین محض در تیم های فولاد و ذوب آهن تبدیل شده بود، زیر نظر برانکو بار دیگر توانایی خود را بازیافت و با ارتقای ویژگی هایش، به هافبکی مدرن و کم نقص تبدیل شد.

اما از میانه های لیگ هفدهم و به عبارت دقیق تر، از بازی رفت مقابل الاهلی عربستان، نشانه های افت در این بازیکن دیده شد. در تیمی که سرمربی اش به دوندگی و جنگندگی هر ۱۱ بازیکنش تاکید دارد، مسلمان کمتر می دوید و برای بازیابی توپ کمتر تلاش می کرد و همین باعث شد تا برانکو او را از ترکیب خارج کند.

بیش از یک نیم فصل، مسلمان روی نیمکت نشست و البته زمزمه های اتفاقات دیگر هم به گوش می رسید اما سرمربی پرسپولیس بارها دلیل نیمکت نشینی مسلمان را «فنی» عنوان کرد؛ که البته این موضوع مورد تائید کارشناسان هم بود. به طوری که در برنامه نود مشخص شد مسلمان کمتر از تمام هافبک های پرسپویس قطع توپ و توپ گیری دارد!

به هر حال در پایان فصل برانکو علی رغم کمبود بازیکن، محسن مسلمان را نخواست و او راهی ذوب آهن شد. حالا در ذوب آهن شماره ۱۰ را بر تن می کند اما هنوز نتوانسته انتظارات هوادارانش و البته کادرفنی ذوب آهن را برآورده کند؛ هوادارانی که امیدوار بودند با درخشش مسلمان، به برانکو یادآوری کنند چه الماس گرانبهایی را از دست داده و کادرفنی ذوب آهن که امیدوار بودند با محسن مسلمان، مشکلی در انتقال سریع و دقیق توپ نداشته باشند.

شب گذشته امید نمازی در واکنش به نیمکت نشینی مسلمان اینطور گفت: «من با هیچ بازیکنی مشکل ندارم. من انتظار دارم که همه بازیکنان در زمین بدوند و انرژی‌شان را خالی کنند. اگر این کارها را بکنند،، بازی می‌کنند. وقتی بازیکنی نمی‌خواهد تلاش کند، چه بگویم؟» این ها دقیقا همان چیزهایی هستند که برانکو نیز در نیم فصل دوم لیگ هفدهم گفت اما خیلی ها به او خرده گرفتند!

برای مسلمان این اتفاق تازه ای نیست. او در لیگ چهاردهم بحرانی عمیق تر را تجربه کرد اما با تلاش، تلاش و تلاش توانست به سطح اول فوتبال بازگردد و در تیم پرسپولیس برای خودش آقایی کند.

حالا هم اهالی فوتبال امیدوارند و البته انتظار دارند این ستاره خوش تکنیک و خوش فکر، به آنچه که دو فصل پیش بود، بازگردد. نمره معلم های مسلمان به او در دو سال اخیر «نیاز به تلاش بیشتر» بوده اما هنوز آزمون های زیادی تا انتهای فصل باقی مانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج