۷۷۷۹۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لوپتگی: نگران نباشید، رئال گل می‌زند

رئال مادرید قهرمان چمپیونزلیگ در دو بازی اخیر خود تنها یک گل به ثمر رسانده و این موضوع هواداران رئال را نگران کرده ولی لوپتگی نگرانی‌ درباره‌ی قدرت تهاجمی تیمش را بی‌مورد می‌داند.

ورزش سه: در آستانه‌ی دربی حساس شهر مادرید بین رئال و اتلتیکو، خولن لوپتگی سرمربی رئال مادرید نگرانی‌های ابراز شده درباره‌ی قدرت تهاجمی تیمش و کم گل زدن شاگردان خود را رد کرد.

رئال در حال حاضر بعد از گذشت شش هفته از شروع لالیگا در جدول رده‌بندی پشت سر بارسلونا در جایگاه دوم ایستاده. رئال در دو بازی اخیر خود تنها یک بار موفق به گلزنی شده و شکست شوکه‌کننده‌ی ۳-۰ رئال مقابل سویا هواداران این تیم را نگران کرده است.

رئال در اوایل فصل جدید لالیگا در مقابل جیرونا و لگانس در هر بازی چهار گل به ثمر رساند و در اوایل سپتامبر هم در رقابتهای اروپایی رم را ۳-۰ شکست داده بود. اما ناتوانی رئال در بازی‌های اخیر برای باز کردن دروازه‌ی حریفان برای کارشناسان و فوتبالدوستان عجیب بوده است.

لوپتگی اما این نگرانی‌ها را بی‌مورد دانسته و می‌گوید تیمش در مقابل اتلتیکو برای پیروزی و بیشتر کردن فاصله‌ی امتیازهایش با این رقیب همشهری به میدان خواهد رفت. لوپتگی گفت:" می‌توان از زوایای مختلف داده‌های متفاوتی جمع‌آوری کرد ولی ما در بازی آخرمان فرصتهای زیادی خلق کردیم، به خصوص در نیمه‌ی دوم. شک نکنید که ما به همین ترتیب ادامه خواهیم داد. رئال مادرید همیشه گل می‌زند".

رئال بعد از جدایی کریستیانو رونالدو تا اینجا برای پر کردن جای خالی ستاره‌ی بزرگ پرتغالی با مشکل مواجه بوده است. پیراهن شماره‌ی هفت رونالدو بعد از جدایی او در اختیار ماریانو مهاجم سابق باشگاه لیون قرار داده شد، مهاجمی که بعد از مدتی بازی در فرانسه دوباره به رئال بازگشته بود. ولی ماریانو که در فصل جاری سه بار با پیراهن رئال به میدان رفته تا کنون تنها موفق شده یک گل به ثمر برساند.

از ۱۲ گلی که رئال در فصل جدید لالیگا به ثمر رسانده، هفت گل توسط کریم بنزما و گرت بیل زده شده است. در شش بازی اخیر رئال در لالیگا بنزما ۴ گل و بیل ۳ گل برای تیم‌شان به ثمر رسانده‌اند.

رئالی‌ها بعد از دربی مادرید و نبرد با اتلتیکو روز دوم اکتبر به مسکو سفر خواهند کرد تا به دیدار زسکا بروند. کهکشانی‌ها چهار روز بعد روز ششم اکتبر هم در خانه‌ی آلاوز به مصاف این تیم اسپانیایی خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج