جاباما
۷۷۸۰۵۱
۵۶ نظر
۵۱۷۹
۵۶ نظر
۵۱۷۹
پ

محمدرضا گلزار؛ سلطان قلب‌ها یا ستاره حلبی؟

نزدیک به ۲۰ سال از حضور محمدرضا گلزار مقابل دوربین می‌گذرد. او سال ۱۳۷۹ بازیگری در سینما را شروع کرد و حالا این روز‌ها مقابل دوربین تلویزیون می‌نشیند و مسابقه‌ای با عنوان «برنده باش» را برگزار می‌کند. مسابقه‌ای که نظیر آن در چند کشور اجرا می‌شود و هدفش میلیونر شدن شرکت کنندگان است.

روزنامه سازندگی- نسرین شریف : سال‌ها پیش وقتی رضا رشیدپور برنامه «شب شیشه‌ای» را اجرا می‌کرد یک بار میزبان محمدرضا گلزار بود. آن شب، گلزار وقتی با این سوال مواجه شد که «می‌گویند تو به خاطر چهره زیبا و چشم‌های رنگی‌ات وارد سینما شدی» بلند شد تا استودیو را ترک کند. او بعد‌ها در یک گفتگو ادعا کرد به رشیدپور گفته که نباید وارد حریم خصوصی او شود. اما دلیل ورود او به سینما که حریم خصوصی گلزار نبود، حتی اگر چشم‌های رنگی و چهره زیبایش مهم‌ترین دلیل برای بازیگر شدنش باشد.
محمدرضا گلزار؛ سلطان قلب‌ها یا ستاره حلبی؟
ماجرای ورود گلزار به سینما به زمانی برمی گردد که ایرج قادری به شکل اتفاقی با او در هتلی در شمال مواجه شد، وقتی که گلزار همراه گروه موسیقی «آریان» برای کنسرتی به سفر رفته بود. ابراز ارادت به ایرج قادری و دعوت او به کنسرت مقدمه‌ای شد برای شروع یک دوستی و بعد آغاز کار گلزار در سینما (با فیلم «سام و نرگس» ایرج قادری). نکته اینجاست: گلزار در زمانه‌ای گل کرد که سینمای ما داشت پوست می‌انداخت؛ دوران اصلاحات بود و بعد محدودیت‌های سفت و سخت روی سوژه ها، تازه فیلم‌های دوست دختر پسری رونق گرفته بودند. همان طور که موسیقی پاپ هم از زیر فشار خارج شده بود. گروه آریان که ترکیبی بود از پسران و دختران خوش پوش و خوش چهره روی سن آهنگ‌های تند پاپ و مد روز می‌خواندند و همان زمان فیلم‌هایی درباره عشق‌های جوانانه اکران می‌شدند.
محمدرضا گلزار؛ سلطان قلب‌ها یا ستاره حلبی؟
در این شرایط، گلزار انتخابی هوشمندانه برای سینما بود: نوازنده بود، عضو یک گروه سرشناس موسیقی بود، مشهور بود، بین نوجوان‌ها طرفداران زیادی داشت و البته چهره اش دلنشین بود. اگر نسل‌های قبل‌تر از فردین به بهروز وثوقی رسیده بودند، اگر نسل بعد از انقلاب به بیژن امکانیان به ابوالفضل پورعرب و خسرو شکیبایی رسید، اگر فریبرز عرب نیا ستاره مرد یک دوره کوتاه سینمای ما بود، حالا در دوره رشد طبقه متوسط و سلیقه کمی کیچ آن ها، محمدرضا گلزار بود که می‌توانست تصویر جوان اول محبوب را در ذهن مخاطب بازسازی کند.
گلزار بازیگر یک درام عاشقانه به سبک ایرج قادری شد و بعد این فریدون جیرانی بود که از مزایای گلزار استفاده کرد. شامه تیز جیرانی به او می‌گفت که گلزار ستاره آینده سینمای بدنه خواهد بود. ولی واقع بین باشیم؛ فقط گلزار نبود که آن روز‌ها مطابق مد روز و پسند جامعه جوان، به خصوص زنان، مورد توجه قرار گرفت. سال ۱۳۷۹ ما با موجی از فیلم‌ها درباره جوان‌ها روبه رو شدیم که همه آن‌ها چهره‌های تازه‌ای را معرفی می‌کردند: به تقویم که نگاه کنید می‌بینید ورود گلزار به عالم سینما هم زمان است با حضور بهرام رادان در فیلم «شور عشق» و بازی حامد بهداد در «آخر بازی».
قبل این ها، موج بازیگران تازه نفس از تلویزیون رسیده بودند: از سریال «در پناه تو» و بعد «سرنخ». تنها ستاره سینما هدیه تهرانی بود که شمایل خونسرد با اعتماد به نفس را بازنمایی می‌کرد و به نوعی تصویر ایده آل دختران و زنانی بود که بعد اصلاحات فرصت حضور پررنگ‌تر در جامعه را پیدا کرده بودند. اما گلزار شبیه ابوالفضل پورعرب بود؛ ستاره محبوب فیلم‌های عامه پسند: اگر پورعرب با بدبیاری، خیلی زود از سینمای عامه پسند کنار گذاشته شد، این خوش شانسی گلزار بود که او را در سینما نگه داشت؛ سینمای ایران داشت به جوان ها، به نسل متولد شده در بعد انقلاب توجه می‌کرد. سینمای ایران در آن روز‌ها به «فروش» توجه داشت و گلزار چهره‌ای بود که از شهرتش می‌شد بهره گرفت. بیخود نبود که آن سال‌ها کیومرث پوراحمد تصمیم گرفت «سلطان قلب ها» را با حضور گلزار بازسازی کند: او هم گمان می‌کرد که گلزار، فردین بعد از انقلاب است.
محمدرضا گلزار؛ سلطان قلب‌ها یا ستاره حلبی؟

اما گلزار فردین نبود؛ او مطابق میل طبقات پایین دست جامعه نبود که بیشتر محبوب دختر پسر‌های دانشگاه رفته طبقه متوسط شهرنشین بود. به کارنامه گلزار که نگاه کنید می‌بینید مجموعه فیلم هایش در دهه هشتاد مملو از آثار سینمای بدنه است که فروش کمدی‌ها (مثل کما) در آن‌ها کم نظیر و باقی تجربه‌ها (مثل سیزده گربه زیر شیروانی) شکست خورده است: گلزار در قلب جوان عاشق پیشه قرار گرفت و هرگاه از این پوسته خارج شد از طرف مردم پس زده شد. بهترین بازی اش در آن روز‌ها (و شاید تا امروز) همان «بوتیک» حمید نعمت الله است که با شعبده بازی به ثمر رسید. تیپی که گلزار در آن پذیرفته شد مقبولیت عام پیدا کرد. خودش بار‌ها تلاش کرد آن را بدرد و بیرون بیاید، ولی تقدیر با او همراه نبود: نه وقتی که با بهرام بیضایی تمرین‌های سختی را شروع کرد، نه وقتی که برای «مهمان مامان» برگزیده شد، اما کمی بعد کنار گذاشته شد. همکاری‌اش با مسعود کیمیایی در حد حرف و شایعه باقی ماند و کارش در سینمای هنری (و به اصطلاح روشنفکرانه) مثل «مادر قلب اتمی» نگرفت. او در «سلام بمبئی» معقول‌تر بود تا «خشکسالی و دروغ».

بهتر است گمراه نشویم: محمدرضا گلزار هنوز برای گروهی از مخاطبان جذاب است و از اتفاق این جذابیت عوامانه و در کف مخاطبان است. اگر فرض کنیم که تلویزیون هم به شکل عام با همین تماشاگران سروکار دارد پس قاعده درست است: می‌شود برنامه‌ای ساخت با حضور گلزار و فکر کرد که این برنامه محبوب و مشهور می‌شود. استفاده از یک ستاره برای اجرای یک برنامه تلویزیونی آن شو را دیدنی می‌کند. مثال می‌خواهید؟ از «کودک شو» تا «خندوانه»، از «دورهمی» تا «وقتشه» با همین منطق تولید شده اند. یک ستاره برای موفقیت کفایت می‌کند.
ولی بگذارید سوال اصلی را بپرسم: آیا محمدرضا گلزار ستاره برنامه «برنده باش» است؟ اگر واقع بین باشیم متوجه می‌شویم که این مسابقه، ستاره دیگری دارد: دویست میلیون تومان وجه نقد که جلوی چشم تماشاگر چشمک می‌زند. ادا‌ها و اجرای گلزار (که بیشتر به بازی شبیه است) خامه روی کیک است؛ آنچه مهم است آن دویست میلیون تومان است؛ مثل تمام مسابقات تلویزیونی اینجا هم تماشاگر با مسابقه دهنده هم ذات پنداری می‌کند و جای او حرص می‌خورد که چرا جای او نیست. اگر شوی مدیری یا جوان تماشاگر را ترغیب می‌کند تا برای «دیدن» خود آن‌ها راهی استودیو شود، اینجا نشستن جلوی محمدرضا گلزار مزیتی نیست، مسئله جواب‌های درستی است که به سوالات باید داد. اهمیت گلزار در گرم کردن این مسابقه است؛ در افزایش میل تماشاگران به حضور در این مسابقه.
محمدرضا گلزار؛ سلطان قلب‌ها یا ستاره حلبی؟

داریم درباره چه حرف می‌زنیم؟ بگذارید اساس این مسابقه را یک بار شرح بدهیم: «برنده باش» با این دغدغه طراحی شده که سرانه مطالعه بالا برود. چه فکری به سر سازندگان رسیده؟ مسابقه‌ای طراحی شده که نیاز به اطلاعات عمومی دارد پس مخاطب ناچار است دنبال جواب بگردد. کجا؟ قاعدتا در کتاب ها. ولی فرمول مسابقه کاملا اقتصادی به نظر می‌رسد: شما برای شرکت در این مسابقه اپلیکیشنی را نصب می‌کنید. اول ماجرا به شما پنج سوال داده می‌شود. جواب مثبت به هر سوال ۱۰۰ امتیاز دارد و جواب غلط ۵ امتیاز منفی. اما اگر به سوالات جواب ندهید چه؟ ۲۰ امتیاز مثبت! طبق قانون مسابقه، هشت نفری که بیشترین امتیاز را دارند وارد مسابقه می‌شوند. پس شما باید امتیاز جمع کنید. چطور؟ با خرید بسته‌هایی که در اپلیکیشن موجود است؛ بسته‌هایی با قیمت‌های متنوع از ۲۵۰۰ تومان تا ۲۰ هزار تومان. شما می‌توانید این بسته‌ها را بخرید، جواب سوالات را ندهید و امتیاز بگیرید؛ بنابراین شما با خرید بسته‌ها امتیاز جمع می‌کنید بدون اینکه هدف اصلی «برنده باش» محقق شود. یعنی حتی به یک سوال جواب درست بدهید!

گلزار این وسط چه نقشی دارد؟ هیچی واقعا! او مجری است و اجرایش، اگرچه مهم است، ولی زیر سایه آن جایزه دویست میلیون تومانی قرار گرفته. می‌گویند دستمزد او چند میلیاردی است. بسیار خب، او متوجه شده که ارزش افزوده مسابقه است: عامل جذابیت (همان خامه روی کیک) و بدون حضور او هم کنجکاوی درباره این جایزه چند میلیونی زیاد است. گلزار بازارگرمی می‌کند تا «برنده باش» بیشتر به چشم بیاید؛ بنابراین دستمزد مطابق با این الگو می‌گیرد؛ پولی بابت خرج کردن شهرت و اندوخته هایش.
محمدرضا گلزار؛ سلطان قلب‌ها یا ستاره حلبی؟

آیا اجرای او بد است؟ نامعقول است؟ تماشاگر ایرانی با دیدن مسابقه «برنده باش» یاد «میلیونر زاغه نشین» می‌افتد، مواجهه داغ مجری با قهرمان داستان. آن مسابقه مدام با مخاطب، شرکت کننده و خلاصه همه آدم‌ها بازی می‌کند، فضا را متشنج می‌کند، گاهی با شرکت کننده همدلی می‌کند تا گرما و شور مسابقه بیشتر شود. این نمونه سینمایی اشاره‌ای است به مسابقه‌ای در هند که نمونه‌هایی در تلویزیون‌های انگلیسی زبان و حتی عربی زبان دارد: سال هاست که مسابقه هوش در این کشور‌ها برگزار می‌شود و از اتفاق، سال هاست که باهوش‌ها تنها شرکت کننده مسابقات نیستند و مردم عادی هم وارد معرکه شده اند. مثل همه شوها، عادی بودن شرکت کننده میزان مخاطب را بالا می‌برد، چون فاصله نخبه-عامه مردم از بین می‌رود. خود ما هم قبل‌تر مسابقه هفته را داشتیم که باهوش‌ها و افراد بامطالعه در آن حاضر می‌شدند. شویی مثل «مسابقه هفته» به «ثانیه ها» رسید که سطح شرکت کننده‌ها تراژیک بود؛ شو‌هایی که جوایزش نفیس و چشمگیر نبود.
ولی «برنده باش» جوری دیگری است. یک گلزار دارد که قرار است مخاطب را میخکوب کند. خب ژست‌های او جالب است، اما نه سطح سوالات و نه شیوه اجرای او آن اندازه گرم و پرهیجان نیست که دل مخاطب به تاپ تاپ بیفتد. مشکل جای دیگری است؛ وقتی پاسخ سوالات، نه به هوش بالا نیاز دارد، نه نکته انحرافی در آن‌ها هست و نه چالشی جدی است برای شرکت کننده کار‌های مجری چقدر می‌تواند تماشاگر را جذب کند؟ همه چیز نمایش است. اصل ماجرا چیز دیگری است. پول یا اطلاعات عمومی؟ مسئله اینجاست...

گذر موقت

نزدیک به ۲۰ سال از حضور محمدرضا گلزار مقابل دوربین می‌گذرد. او سال ۱۳۷۹ بازیگری در سینما را شروع کرد و حالا این روز‌ها مقابل دوربین تلویزیون می‌نشیند و مسابقه‌ای با عنوان «برنده باش» را برگزار می‌کند. مسابقه‌ای که نظیر آن در چند کشور اجرا می‌شود و هدفش میلیونر شدن شرکت کنندگان است. اما از آنجا که در ایران متمول بودن و پولدار شدن به خودی خود پدیده پسندیده‌ای نیست و همواره مذموم و سرزنش شده، از همان ابتدا تهیه کننده مسابقه و مدیران تلویزیون سعی کردند آن را برنامه‌ای در جهت بالا بردن اطلاعات مردم و حتی کتاب خوابی معرفی کنند. غافل از اینکه آنچه در نهایت برای تماشاگر مهم است نه سوالات ساده و ابتدایی این برنامه بلکه همان ۲۰۰ میلیونی است که شرکت کنندگان برای به دست آوردن آن، آدرنالین خونشان به میزان زیادی بالا می‌رود و بعضا گریه و زاری راه می‌اندازند یا افسرده و مغموم می‌شوند.
محمدرضا گلزار؛ سلطان قلب‌ها یا ستاره حلبی؟
اما محمدرضا گلزار که به عنوان ستاره سینما پا به این برنامه گذاشت و پذیرفت در تلویزیون مجری گری کند از چهره‌ای که ما از او در سینما سراغ داریم، فاصله زیادی گرفته است. دیگر خبری از آن شمایل ستارگی نیست. نه پوستش برنزه است و نه آرایش موهایش عجیب و غریب. با کت و شلواری موقر و حرکات و رفتار‌های سنگین و کنترل شده برنامه را اجرا می‌کند که اگر بخشی از آن‌ها را به دلیل معذوریات تلویزیون و ناظران پخش و ... بدانیم، بخش دیگری از این تغییرات مربوط به خود گلزار می‌شود که به خوبی فهمیده است اینجا آن ظاهر عوام پسند و حتی تینیجری که سال هاست هم تغییر نمی‌کند، چندان به کار او نمی‌آید. او باید در این مسابقه طوری ظاهر شود که تماشاگر او را به عنوان مجری و گرداننده این برنامه بپذیرد و حتی کمی از او حساب هم ببرد تا کار به چانه زنی و دبه درآوردن از سوی بازنده‌ها نرسد و آن‌ها حق زیادی برای خود قائل نشوند.
محمدرضا گلزار؛ سلطان قلب‌ها یا ستاره حلبی؟
تا به امروز افرادی، چون مهران مدیری، پژمان بازغی، رامبد جوان، کامران تفتی، اشکان خطیبی و حمید گودرزی همچون گلزار از بازیگری به مجری گری رسیده اند و آن را تجربه کردند. بعضی از آن‌ها مانند مدیری، بازغی و جوان در این کار موفق‌تر از دیگران بودند، به طوری که اجرا تبدیل به کار و حرفه اصلی آن‌ها شده و از آن کسب درآمد می‌کنند. بعضی دیگر هم هرازگاهی سری به استودیو‌های تلویزیون می‌زنند و چند برنامه‌ای را اجرا می‌کنند، اما هنوز این کار تبدیل به حرفه ثابت آن‌ها نشده است. اینطور که از این مسابقه برمی آید، گلزار هم مانند دسته دوم به تلویزیون و اجرای این برنامه به عنوان گذری موقت نگاه می‌کند. البته با شایعاتی که درباره دستمزد او برای اجرای این مسابقه منتشر شده، بعید است تهیه کنندگان تلویزیون با این ارقام در آینده به راحتی کنار بیایند. هرچند که گلزار در مقایسه با تعداد اندکی از بازیگرانی که به تازگی مجری شدند، نمره قابل قبول تری می‌گیرد و می‌تواند از پس اجرای مسابقه‌ای با حضور چندین تماشاگر و جوی ملتهب و پر از استرس به خوبی بربیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مجری وسلبرتیها فقط منوچهر نوذری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی نچسبه گلزار .خیلی .حتی از رادان هم نچسب تره!

    • مهرداد

      ستاره حلبی، باز البته حیف حلب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا
        مردک نون به نرخ روز خور
        با پول مردم بدبخت میلیاردر شده

      • بدون نام

        پیت حلبی هم نیست این بچه قرتی

      • هستی

        شما اگه میشه حرف نزن

    • v

      یه بازیگر بد و خشک و از خود راضی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

    • بدون نام

      خدا رحمت کنه اقای نوذری فقید رو

    • زهرا

      از نظر من آقای محمدرضا گلزار از هر حیث مقبول هستند؛ زیرا نه میتوان در سیمای خوب، تیپ خوب و نوع لباس پوشیدن و نه در حفظ نگهداری حرمت شرکت کننده یا مخاطب(بعبارتی ادب و نزاکت و رعایت حرمت اشخاص) و نه در معلومات ایشان، شک کرد. شخصاً ایشان را بسیار برازنده و متشخص میدانم و آرزوی سلامتی و موفقیت هرچه بیشتر برایشان دارم.

      پاسخ ها

      • ستاره

        منم هم چنین ارزوی سلامتی را برای اقای گلزار میکنم

      • bijan vahidi

        اخه خواهر من مرحبا بنده خدا حتي اسم نويسنده ها رو نميتونه درست تلفظ كنه خواهشا به خاطر صورت زيباش منطق رو فدا نكنين

      • بدون نام

        خوبه زنا قاضی نیستن و گرنه

      • Ava.80.m.r.g

        واقعا

    • بدون نام

      خب که چی، هر چند من هیچ وقت گلزار رو یه بازیگر خوب نمیدونم و به نظرم خیلی مصنوعی بازی میکنه، ولی همتون دست به دست هم دادین گلزار رو خراب کنین. این چندمین مقاله است

      پاسخ ها

      • Ava.80.m.r.g

        والله بسه دیگه بیچاره آقای گلزار

    • مهی

      از نظر من حلبی . اصلا موجود جذابی نیست . یک انسان مغرور و نچسب ...

    • بدون نام

      با اينكه خوش تيپه هيچوقت ازش خوشم نيومده چون يه حالت لمپني و بي نزاكتي خاصي توو لحنش هست بي كلاسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا موافقم
        باید از سینما طرد بشه این مردکه

    • افتخاری

      سلام
      محمد رضا گلزار تو برنامه شب شیشه ای وقتی بااون سوال مواجه شد. پاشد که بره و ژست ناراحت گرفت. اما درادامه اگر بیننده بودین میدیدن که بیشتر یک شوخی انجام داد الکی قهر، تا مجری رو شوکه کنه.

      پاسخ ها

      • دکی پگاه

        سلام. بله دقیقا داشت شوخی میکرد خودش ورشیدپورم خندیدن.... این دیگ بی انصافی اگ کسی رو با دروغ خراب کنیم...

    • یک مادر

      یک جنتلمن واقعی،یک فرزند خوب و صالح برای پدر و مادر، با اصالت و با فرهنگ، محترم و احترام گذار، باشخصیت، خوش رو و خوش اخلاق و... یعنی میتوانم بگویم خداوند برای بعضی از بندگانش سنگ تمام گذاشته و همه چیز را یکجا عطا میفرمایند و به ایشان هم نظر خاصی عنایت کرده. انشاءالله که برقرار و سلامت باشد.

    • بی نام

      شاید برنامش سرانه مطالعه رو بالا نبره ولی بی تاثیرم نیست

    • بدون نام

      سلطان قلب ها که خدا بیامرزه اش فردین بود
      ایشون همون ستاره حلبی هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه بمیره عزیز میشه

    • سعید

      بابا تورو خدا کم این گلزارو ببرید بالا بالاها . یه آدم مثل همه . دیگه دارن ازش بت میسازن . فردا پس فردا کاندیدای ریاست جمهوری نشه خوبه

    • فریبا

      به نظر من و مطمئنا بیشتر هموطنان ایشون فوق العاده هستند و الکی سلطان قلب ها نشدن بیست سال از عمرشون رو تو اینکار سرمایه گذاری کردن و این هم نتیجه ش خیلی ها هم کیک خامه ای دوست ندارن فک نمیکنم این حتی یک تشبیه در شأن ایشون باشه

    • saeedeh

      چرا انقد گیردادید به این بنده خدا؟؟ چن بار میاید اجراش رو تحلیل میکنید؟من اصلا مسابقه روندیدم. کشته مرده ی گلزار هم نیستم. ولی خدایی بازیش تو آتش بس هرگز از ذهنم پاک نمیشه. اون بازی زیبا سندیه برای اینکه ثابت کنه ایشون لایق چهره شدن بودند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما همون آتش بس نیگا کن

    • رضا

      فکر کنم قیافه ت شخمیه و در بازیگری به جایی نرسیدی واسه همینه علیه گلزار نوشتی

    • بدون نام

      گلزار خیلی شبیه توماس آندرس خواننده مدرن تاکینگه.

    • بدون نام

      پشمم نيست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یاد بگیریم نقد کنیم اما توهین و فحاشی نکنیم

      • بدون نام

        شما خوبی با این سطح از تربیت و ادب

    • Messiah:)

      هیییییییییییییییییی محمدرضا گلزار

      فقط کمدی هایی که با امین حیایی بازی کرده❤

    • بدون نام

      سلطان قلب ها

    • نور

      ستاره حلبییییییییی

    • بدون نام

      ستاره حلبی ، شک نکنین

    • بدون نام

      سلطان قلب هااا

    • نازنین

      من شخصا آقای گلزار رو به عنوان یک بازیگر برجسته قبول ندارم، اما به نظرم یک سلبریتی باشخصیت و معقول و نسبت به بقیه حرفه ای تره و کمتر دیدیم دنبال حاشیه باشه. در ضمن از کاریزمای کافی برای مجری گری برخورداره، هرچند به پای اساتیدی مثل مرحوم نوذری نرسه. این که خوش تیپ و برای خانمها جذابه نباید مانع بشه که نقاط مثبتش دیده بشن

    • بدون نام

      خب هركي يه كسي رو دوست داره
      خيليا هم هنوز فن تتلو هستن
      دليل نداره بعضيا به اينكه كسي گلزارو دوست داره توهين كنه

    • بدون نام

      ستاره حلبییییی

    • بدون نام

      اجرای افتضاح تر از بازیگری

    • بدون نام

      حالم از حرفه هایی که دست مافیای ایرانی است به هم میخوره.
      آدم عق اش میگیره.
      یکی که بازیگر نیست ،‌بازیگر حرفه ایش میکنن.
      یکی که خواننده نیست ،‌خواننده حرفه ایش میکنن.
      کسانی که در این رشته ها تحصیل میکنن هم دارن غاز می چرونن

    • بدون نام

      صددرصد ستاره حلبیه.هیچوقت ازش خوشم نمیومد

    • بدون نام

      فقط نوید محمد زاده

    • sari

      بهترین بازیگره

    • بدون نام

      این حرف ها همش جهت گیری هست برای خراب کردن به آدم!! هر چند قبولش نداشته باشیم اما تو جامعه پذیرفته شده!! آقای گلزتر هم داره نون قیافش میخوره! هر کی دیگه ای هم بود از این امتیاز استفاده میکرد! استفاده از کلمات سخیف برای بردن مخاطب درست نیست!باید با استدلال درست و منطقی حرف بزنیم

    • بی نام

      ستاره حلبی!

    • 7

      همه اینجا نظرگذاشتن که بازیگرخوبی نیست مغروره ستاره ی حلبیه ولی اگر یه جا ببیننش برای سلفی گرفتنو امضا گرفتن سرو دست میشکونن

    • مهشید

      خوشگله مهربونه ولییی نمیدونم من احساس میکنم یا واقعا اینجوریه که وقتی حرف میزنه مغرورانه است ولی در کل دوسش دارن

    • بدون نام

      من خودم طرفدار گلزار نیستم ولی دیگه اینهمه کوبوندنش هم چیز خوبی نیس بنظر من ک کاملا هم تواناست

    • ساره

      از نظر من که رضا گلزار خیلی خوب است حالا از نظر شما خوب نیست مشکل خودتونه

    • ناشناس

      گلزار تو بهترینی

    • هرچی دوست داری

      حللبب؟ ؟؟؟؟ حیف حلب بخدا

    • ناشناس

      عیب کسان منگر و احسان خویش
      دیده فرو بر به گریبان خویش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج