۷۷۸۰۵۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

مردم خراسان رضوی بیشترین سفر را داشتند

سازمان راهداری جزییات آماری سفرهای مسافران جاده‌ای در سال ۱۳۹۶ را اعلام کرده که در این میان مردم خراسان رضوی بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند.

خبرگزاری ایسنا: سازمان راهداری جزییات آماری سفرهای مسافران جاده‌ای در سال ۱۳۹۶ را اعلام کرده که در این میان مردم خراسان رضوی بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند.

در آمارهای مسافران جابه‌جا شده با وسائل حمل و نقل عمومی در سال گذشته شهروندان خراسان رضوی با ثبت حدود ۱۲.۴ درصد از کل آمارهای سفری بیشترین نقش را در آمار نهایی سال به خود اختصاص دادند و پس از آن تهرانی‌ها با ۱۱.۹، اصفهان با ۹.۱ و فارس با ۷.۴ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

در آمارهای استان‌هایی که کمترین استفاده را از این شیوه‌ حمل و نقل داشتند نیز کهکیلویه و بویراحمد با ۰.۸ درصد، هرمزگان با ۰.۹ درصد و یزد با یک درصد قرار دارند.

همچنین سازمان راهداری وضعیت جابه‌جایی مسافران را به تفکیک وسیله نقلیه اعلام کرده که در این میان اتوبوس ۵۴ درصد، مینی‌بوس ۲۷ درصد و سواری کرایه ۱۹ درصد از جابه‌جایی‌ها را انجام داده‌اند.

از نظر سهم مسافر جابه‌جا شده نیز در سفرهای بین‌شهری اتوبوس ۸۰ درصد و مینی‌بوس و سواری کرایه در مجموع ۲۰ درصد از جابه‌جایی‌ها را انجام داده‌اند.

در سفرهای درون استانی سهم مینی‌بوس با ۴۳ درصد بیشتر از دیگر شیوه‌ها بوده و پس از آن اتوبوس با ۳۰ و سواری کرایه با ۲۶ درصد در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

در این حوزه سفرهای برون‌استانی متوسط مسافت طی شده ۴۰۰ کیلومتر را به ثبت رساندند، اما این عدد در سفرهای درون استانی ۹۷ کیلومتر بوده است. همچنین سازمان راهداری آمار سفرهای دولتی در این حوزه را صفر اعلام کرده است.

این سازمان در روزهای گذشته آمار عملکرد جابه‌جایی بار جاده‌ای در سال گذشته را اعلام کرده بود که در این حوزه هم باز هم استان‌های اصفهان و تهران بالاترین عملکرد را به خود اختصاص داده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی سوادمردم خراسان رضوی امارشون این نیسن این امارهمه کسانی است که برای زیارت به مشهدامدورفت داشتند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج