۷۷۸۰۸۵
۲۵ نظر
۵۰۱۳
۲۵ نظر
۵۰۱۳
پ

فرمانده انتظامی استان قم:

اراذل و اوباش باید استان قم را ترک کنند

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به برخورد قاطع با اراذل و اوباش، گفت: اراذل و اوباش یا باید اصلاح شوند و یا باید استان قم را ترک کنند و راه دیگری برای آن‌ها وجود ندارد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به برخورد قاطع با اراذل و اوباش، گفت: اراذل و اوباش یا باید اصلاح شوند و یا باید استان قم را ترک کنند و راه دیگری برای آن‌ها وجود ندارد.

سردار عبدالرضا آقاخانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح برنامه‌های هفته نیروی انتظامی، عنوان کرد: روند رشد پیشگیری از جرایم در استان یک روند صعودی داشته است و در یک ماه گذشته حداقل ۵درصد در کل جرایم کاهش داشته است، امیدواریم در سه ماهه سوم انتظارات مردم در پیشگیری از جرایم خصوصا موارد خاص مانند مواد مخدر و مزاحمان نوامیس و محتکرین برآورده شود.

وی با بیان اینکه اشرافیت کامل بر تمام جرایم وجود دارد، ادامه داد: طرح‌های برخورد با اراذل و اوباش چند روزی است که شروع شده است و برخوردها با متخلفین در این زمینه رشد ۷۰ تا ۸۰ درصدی داشته است و امیدواریم در سه ماهه سوم به یک نقطه مطلوب برسیم.

سردار آقاخانی تصریح کرد: اراذل جایی در استان بزرگ و متدین قم ندارند، این موضوع در خصوص سارقان و قاچاقچیام و فروشندگان مواد مخدر نیز وجود دارد و مصمم هستیم دغدغه‌های مردم در بحث امنیتی رفع شود.

وی گفت: بیش از ۶۹۰۰ پرونده در موضوعات مختلف در کلانتری‌ها به مصالحه انجامیده است که این نکته بسیار مثبتی است؛ وقوع شرارت نسبت به شش ماهه سال قبل کاهش داشته است.

همچنین دستگیری اوباش ۱۲درصد افزایش داشته است؛ برخورد با مظاهر علنی فساد نیز نسبت به سال گذشته، ۳۶درصد افزایش داشته است و همچنین کشف اقلام مخرب فرهنگی نیز ۱۶۰۰درصد افزایش داشته است.

سردار آقاخانی در خصوص امنیت کامیون‌داران اظهار کرد: کامیون دارهای استان قم بیشترین ارتباط را با پلیس را داشته اند؛ اگر شرکت باربری چند کامیون بار را همزمان به شهر دیگری منتقل کند، نیروی انتظامی مسائل امنیتی خودروها را تامین می‌کند و تاکنون نیز در استان قم تعرضی نسبت به کامیون‌ها اعلام نشده است.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در کلانتری‌ها و نیروی انتظامی عنوان کرد: آبان‌ماه تعداد زیادی نیروی انسانی به ناجا اضافه می‌شود و بسیاری از مشکلات تا حد زیادی رفع می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم، سرهنگ حاجی زاده را به عنوان سخنگوی فرماندهی انتظامی استان قم منصوب کرد.

در ادامه جلسه، سرهنگ علی حسن قیصری، رییس پلیس راهور استان قم با بیان اینکه میزان تصادفات فوتی و جرحی داخل و خارج استان نسبت به سال قبل افزایش داشته است، بیان کرد: باید دلایل این افزایش مورد بررسی قرار بگیرد، همچنین برای کاهش تصادفات و تخلفات، اقداماتی انجام شده است و ۱۶۰دستگاه دوربین نظارتی نیز نصب شده است و تا یک‌ماه آینده فعال می‌شود، این دوربین‌ها تخلفات را ثبت می‌کنند و متخلفین اعمال قانون می‌شوند.

وی در خصوص تخلفات راکبان موتور سیکلت نیز عنوان کرد: ۳۵۰هزار موتور سیکلت در شهر قم وجود دارد که کنترل آن‌ها بسیار دشوار است، پلیس سعی کرده است تخلفات کنترل شود ولی برای کاهش تخلفات نیاز به کار فرهنگی در استان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وزیری

      خب استان قم رو ترک کنن کجا برن؟
      کدوم استان باید پذیرای ارازل و اوباش باشه؟

    • پاشناس

      در دوره پیامبران معمولا صالحین مهاجرت می کردند.

    • ابیرام

      کجا برن ؟

    • گـل یــاس

      سلام، کسی میدونه استان قم چندتا شهر داره؟ ؟؟

    • بدون نام

      چرا ابان‌ تعداد زیادی نیرو اضافه میشه ؟؟؟چون میدانید از اون تاریخ چه بلائی تازه میخواد سر مردم بیاد؟؟؟؟

    • بدون نام

      فقط استان قم ؟ شما دارین صورت مسئله را پاک میکنین ، برخورد پلیس با اراذل و اوباش فقط در دستگیری جدی و خشنه وگرنه توی زندان همه غلط کاری میکنن و با یه مجازات حداقل میان توی جامعه و راه خودشون رو میرن ، مثلا برای چاقو کشی و قمه کشی 3سال مجازات زندان میبرن ولی میبینی بعد 6 ماه آزاد شده در صورتی که توی بلاد کفر مجازات های اینچنینی کمتر از 15 سال نیست

    • بدون نام

      یاید بقیه استان ها هم اجرا بشه
      بعد همه را تبعید کنن. در یکجای پرت و بیابانی

    • بدون نام

      والا من هرچی قمی دیدم ارازل و اوباش بودن کل قم رو حصار بکشن بهتر ، توی ستاد کل ارتش خدمت میکردم ،یک آدمای بی فرهنگی بودن که نگو.مشت نمونه خروار است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس لابد خودت خیلی بافرهنگی که به کل مردم یه شهر اینجوری توهین میکنی، نمیدونم این نظراتو چرا چاپ میکنن!

    • امیرهوشنگ تووه ای

      این چه حرفیه باید استان قم را ترک کنند ۰؟! ارازل و اوباش هرجای باشند مضرند و نباید جای تو ایران و حتی جهان داشته باشند اینها باید تعقیب مجازات و اعدام بشن همین و دیگر هیچ ه

    • وحید

      خیلی خوبه ولی اینکه بایدآنجاراترک کنندپس کجابرندچه فرقی داره بروندشهردیگه

    • وحید

      چرا چرت و پرت تلاوت میکنید!

      درسته که ناهنجاری از سوی افراد ناپسندیده هست ولی ترک شهر مثلا زیارتی قم از اون حرفهایی هست که مرغ پخته هم خنده اش میگیره...

    • بدون نام

      راه دومش خیلی جالب بود تا حالا ندیده بودم یه مقام انتظامی به اوباش بگه یا اصلاح بشید یا از حوزه استحفاظی ما برید بیرون
      بالاخره این هم یه جور کاهش آمار جرمیه برای خودش

    • BABAAA

      بفرستین تهران خیلی جاشون خالیه.

    • بدون نام

      هرجاخواستید بفرستیدفقط توشهرمانفرستید..

    • بدون نام

      لابد بیایند تهران و به گند بکشند

    • بدون نام

      بعله دیگه به صادرات قم مثل سوهان و ... باید اراذل و اوباش هم اضافه کنیم

    • بدون نام

      بله ارازل بایدایران راترک کنند

    • بدون نام

      به جای افاغنه کاربدین به ایرانی یافرارکنن همه چیزتون برعکس افاغنه بایدفرارکنه نه ایرانی هم وطن نسلن نسلن کشوراب واجدادیش کجاترک کنه

    • و

      با قوانین سخت باید جلوی ارازل واوباش شهر قم را گرفت و بخصوص توزیع کنندگان مواد مخدر .

    • ak

      اراذل اوباش را همه گی به دار بیاویزند تا جامعه پاک شود نه فراری از استان منظورتان چیست مگر قم از شهرهای دیگر برتر است ....نه آنچه مردم متنفرند از شهر قم چرا نه آب داره نه هوای مساعد داره .....پس همه را یواش یواش جمع و در یک شبه فاتحه همه را بخوانند....بخدا برا دیگر استانها تجربه میشود...

    • بدون نام

      کجا برن؟
      ارازل و اوباش شهرتونو صادر میکنید به شهرهای دیگه که بگید شهرتون خیلی خوبه؟
      چقدر شماها مدیرید واقعا
      متاسفم واسه شما که هیچی بلد نیستسد و پست های مهم مملکت رو گرفتید

    • ۱۲۳۴

      سئوال من از این مسئول اینه قم که با اینهمه مبلغ مذهبی نتوانسته انها را هدایت کند این عده کجا بروند که اراذل تر نشوند
      به نظرم بهتر بود ایشان زحمت میکشید یه جایی را تو دنیا کشف میکرد بعد مثل مهاجرین اولیه امریکا که بیشتر از جانیان بودند به انجا میفرستادند شاید روزی بشوند مثل امریکا و دولت یکه بزن ها را تشکیل دهند

    • بدون نام

      چه فکر متفکرانه ای ! اگر افراد بیکار ، بی خانمان ، زیر خط فقر ،....را از شهر بیرون کنند ....مدینه فاضله ادعایی رو می تونن محقق کنند . عجب مسئولینی داریم ؟

    • بدون نام

      چرا از روحانیون که ماشالله تعدادشون در قم بسیارهم هست برای اصلاح و تربیت ارازل و اوباش کمک نمیگیرین ؟؟ تعجبه که در شهری مذهبی با این همه روحانی متدین و خداشناس و عدالت محور و.....، چرا اصلا ارازل و اوباش وجود دارند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج