جاباما
۷۷۸۱۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فاصله باورنکردنی تیم کرانچار و قلعه‌نویی!

تیم فوتبال سپاهان با کسب برتری مقابل نفت مسجد سلیمان ۱۶ امتیازی شد تا از امتیازات جمع آوری شده در پایان نیم اول لیگ هفدهم پیشی بگیرد.

ورزش سه: تیم فوتبال سپاهان با کسب برتری مقابل نفت مسجد سلیمان ۱۶ امتیازی شد تا از امتیازات جمع آوری شده در پایان نیم اول لیگ هفدهم پیشی بگیرد.

در لیگ هفدهم حضور کرانچار و کسب ۱۳ امتیاز از ۶ دیدار انتهایی لیگ پانزدهم سبب شده بود تا همه به بازگشت سپاهان امیدوار شوند ولی چیزی که بعد تر رقم خورد، ثبت بدترین تاریخ نتایج سپاهان در تاریخ لیگ برتر بود.

در حالی که سپاهان در این فصل با ۱۶ امتیاز در هفته هشتم فعلا یکی از دو رده بالایی جدول را برای خود تضمین کرده است، در فصل گذشته با زلاتکو کرانچار در پایان نیم فصل اول ۱۵ امتیاز داشت و نیم فصل را با قرار گرفتن در رده دوازدهم به پایان رساند.

طلایی پوشان در نیمه اول فصل بیشتر از ۱۵ امتیاز جمع نکردند و در نیم فصل دوم هم با وجود اضافه شدن ادون حسنی، مهدی شریفی و ابراهیم عالمه شرایط بهتر نشد و در حالی که کرانچار از هفته بیست و دوم دیگر در کنار تیم نبود، ۱۴ امتیاز نتیجه تلاش تیم نامنسجم سپاهان بود که فصل کابوس واری را رقم زد.

نکته جالب توجه اما عملکرد بسیار خوب و دور از انتظار طلایی پوشان با قلعه نویی است که در پایان هفته هشتم با به ثمر رساندن ۱۷ گل علاوه بر معرفی سپاهان به عنوان هجومی ترین تیم، با ۱۶ امتیاز رتبه دوم را در اختیار دارد و این یعنی این تیم در ۸ دیدار توانسته ۱ امتیاز بیشتر از ۱۵ دیدار سال گذشته کسب کند و خود را به عنوان یکی از مدعیان مطرح کند.

سپاهان با امیر قلعه نویی کاملاً مدعی به نظر می رسد هرچند این تیم به گفته خود این مربی هنوز آنطور که خود او انتظار دارد بازی نمی‌کند و ضعف‌هایی دارد که برای بهبود آن نیاز به زمان دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج