۷۷۸۲۲۱
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

جاذبه‌های گردشگری محبوب ایران برای اروپایی‌ها

سفیر جمهوری اسلامی ایران در فنلاند گفت: تهیه بسته‌های طبیعت‌گردی و کویرگردی برای معرفی و ارائه به گردشگران کشور فنلاند می‌تواند در افزایش آمار گردشگران ورودی این کشور به ایران مؤثر باشد.

خبرگزاری تسنیم: علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار با پروین فرشچی سفیر کشورمان در فنلاند اظهار داشت: «گردشگران کشورهای اروپایی به حوزه‌های فرهنگی و تمدنی ایران علاقه‌مندند و همچنین این گردشگران از اسکان در اقامتگاه‌های بوم‌گردی استقبال می‌کنند».

وی ادامه داد: «گردشگران اروپایی همچنین علاقه‌مند به کویرگردی هستند و خوشبختانه با توجه به زیرساخت‌های مناسبی که در این مناطق از کشورمان ایجاد شده است می‌توان گردشگران بیشتری را جذب کرد، معرفی ایران و جاذبه‌های متنوع کشورمان به مردم فنلاند مهم‌ترین موضوعی است که باید به آن توجه کرد».

مونسان تصریح کرد: «عدم آگاهی از جاذبه‌های ایران و همچنین ایران‌هراسی از موضوعاتی است که باید بر آن تمرکز کرد، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و صنایع دستی از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند در معرفی ایران مؤثر و مفید باشد».

معاون رئیس‌جمهوری همچنین برگزاری شب فرهنگی ایران در کشور فنلاند را در شناساندن فرهنگ و تاریخ ایران به گردشگران این کشور مؤثر دانست و افزود: «حضور تورگردانان و رسانه‌های مطرح کشور فنلاند در ایران و تهیه برنامه‌های مستند از جاذبه‌های کشورمان نیز می‌تواند به شناخت مردم این کشور از ایران کمک کند».

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: «برگزاری نمایشگاه‌هایی از آثار تاریخی به‌صورت متقابل با سایر کشورها نیز با هدف تعامل فرهنگی و شناساندن فرهنگ و تمدن ایرانی در دستور کار سازمان میراث فرهنگی است و این امکان برای کشور فنلاند نیز وجود دارد».

همچنین در این دیدار پروین فرشچی ــ سفیر جمهوری اسلامی ایران در فنلاند گفت: «تهیه بسته‌های طبیعت‌گردی و کویرگردی برای معرفی و ارائه به گردشگران کشور فنلاند می‌تواند در افزایش آمار گردشگران ورودی این کشور به ایران مؤثر باشد».

وی تصریح کرد: «همچنین زمینه برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران در فنلاند وجود دارد».

فرشچی افزود: «تقویت ارتباط فرهنگی بین دو کشور با شناساندن آداب و رسوم و فرهنگ ایران و فنلاند به مردم امکان‌پذیر خواهد شد، در وهله نخست استفاده از ظرفیت‌های موجود همچون بروشورها و فیلم‌های مستند جاذبه‌های متنوع کشورمان می‌تواند مورد توجه قرار گیرد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونجای ایران

    • بدون نام

      اروپاییا نمیدونم ولی عراقی ها مشهد و مازندران واقعا دوست دارن!!!!

    • بدون نام

      دولت و وزرای نوکر امریکایی ایران را خیلی دوست دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج