۷۷۸۲۳۴
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

باقری: پرسپولیس در دربی دنبال برد نبود!

از لیگ یک و تیم فوتبال خونه‌به‌خونه به استقلال آمد و خیلی زود به دل هواداران رسید، البته لیاقتش را هم داشت. خوب جنگید و تلاش کرد.

فرهیختگان: از لیگ یک و تیم فوتبال خونه‌به‌خونه به استقلال آمد و خیلی زود به دل هواداران رسید، البته لیاقتش را هم داشت. خوب جنگید و تلاش کرد.

در این مدت هم گل زد، هم پاس گل داد و هم در میدان درخشید؛ اگرچه خودش معتقد است در پست اصلی‌اش بازی نمی‌کند و اگر با صلاحدید کادرفنی در پست اصلی (نوک خط حمله) به او بازی می‌رسید، می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. گفت‌وگو با روح الله باقری را در ادامه می خوانید.

دربی88 برای اولین تجربه‌ای که داشتی، چطور بود؟

جو خوبی داشت. دو تیم با احتیاط بازی می‌کردند. جدای از محتاط بودن دو تیم، پرسپولیس به‌خاطر لیگ قهرمانان آسیا آمده بود تا فقط یک امتیاز از این دیدار دشت کند. از سوی دیگر ما هم آمده بودیم بازی را ببریم، اما شرایط برایمان مهیا نشد و نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

یک موقعیت مناسب هم داشتی که اگر خوش‌شانس بودی به گل تبدیل می‌شد.

خیلی حیف شد! یک لحظه توپ را دیدم و به غیر از ضربه‌ای که زدم، نمی‌شد از فرصت فوق استفاده دیگری کرد. توپ را به قصد گل زدم، اما با بدشانسی ضربه‌ام به همان جایی رفت که بیرانوند ایستاده بود و در گل زدن ناکام ماندم.

جو استقلال چطور است؟ به‌ نظر می‌رسد در تیم به خوبی جا افتاده‌ای؟

روزی که به استقلال آمدم، با این تفکر آمدم که همه بازیکنانی که امروز در تیم نیستند و اول فصل جدا شدند در این تیم می‌مانند و فکر نمی‌کردم کسی رفتنی باشد. من به استقلال آمدم تا خودم را ثابت کنم و این اتفاق هم افتاد و با عملکردم پاسخ خوبی به اعتماد کادر فنی دادم تا جایی که امروز نیز هواداران هم از من راضی هستند.

یک گل حساس هم مقابل السد به ثمر رساندی!

بله، خدا را شکر با وجود اینکه در پست غیرتخصصی بازی می‌کردم توانستم برای استقلال گلزنی کنم. برای هر بازیکنی این یک رویاست که برای تیم پرطرفداری مانند استقلال در آسیا بازی و گلزنی کند که خدا را شکر این مهم نصیب بنده شد و توانستم در بازی حساس مقابل السد گل حساسی را به ثمر برسانم. امیدوارم هرچه زودتر با صلاحدید کادر فنی به پست اصلی‌ام برگردم.

گویا از پستی که در آن بازی می‌کنی راضی نیستی!

بحث رضایت نیست، هر جایی که نیاز باشد بازی می‌کنم، اما در چند بازی در پست غیرتخصصی بازی کردم. من نوک خط حمله راحت‌ترم و پست تخصصی‌ام نوک خط حمله است، اما گاهی با صلاحدید کادرفنی و برحسب نیاز آنها و تیم پشت مهاجم و در پست وینگر بازی می‌کنم مثل دو سه بازی اخیر. اگر کادر فنی بخواهد در هر پستی حاضرم به استقلال کمک کنم اما پست اصلی من مهاجم نوک است و در این بخش از زمین راحت هستم.

نتایج تیم خیلی راضی‌کننده نیست و هواداران نگران استقلال هستند.

تغییرات در تیم زیاد بوده و ناهماهنگی‌ها در تیم طبیعی‌ است. البته همه بازیکنانی که جذب شده‌اند از بازیکنان خوب و مطرحی هستند و این‌طور نیست که روال ما به همین شکل باقی بماند. مطمئنم به‌زودی نتایج مطلوب و بردهای استقلال نیز آغاز خواهد شد و به‌زودی به جایگاه اصلی‌مان که حضور در جمع مدعیان قهرمانی‌ است، برمی‌گردیم.

از لیگ دسته اول به استقلال آمدی، اما نشان دادی که روحیه حرفه‌ای داری و خیلی زود با محیط یک تیم بزرگ خو گرفته‌ای.

فوتبال امروز در دنیا حرفه‌ای شده و همان‌طور که گفتید واقعا برایم فرقی ندارد که از لیگ یک به لیگ برتر آمده‌ام. من چهار سال پیش در لیگ برتر بازی کردم و هر سال نیز از تیم‌های خوب لیگ برتری پیشنهاد داشته‌ام. امسال هم از چندین تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم، اما پیشنهاد استقلال چیز دیگری بود و بهتر از این نمی‌شد.

بنابراین استقلال را با دلم انتخاب کردم. من همان روند حرفه‌ای قبلی را حفظ کرده و سطح لیگی که در آن بازی می‌کنم برایم فرقی نمی‌کند. من همان جنگندگی و تلاشی را که برای تیم‌های قبلی به کار می‌بستم در استقلال هم به کار می‌بندم. البته جایگاه و بزرگی استقلال را می‌دانم و متوجه هستم که این تیم به خاطر هواداران و سابقه‌ای که دارد باید همیشه در بین مدعیان قهرمانی باشد. بنابراین می‌خواهم با تلاش بیشتر و گل‌هایم هرچه سریع‌تر به دل هواداران نیز راه پیدا کنم و مطمئنم خیلی زود این امر محقق خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لاکی لوچیانو

      بزار تعداد بازیات ۲ رقمی بشه بعد مصاحبه کن

    • بدون نام

      ازبازي شما معلومه شمادنبال بردبوديد.خخخخخخخخخخخ

    • مهدی

      دو کلمه هم از مادر عروس

    • rira

      تو خوبی

    • صالح

      کیسه کش تو که دنبال برد بودی چه غلطی کردی

    • بدون نام

      خنده و دیگر هیچ هاهاهاهاها...!!

    • مسعود.الف

      از بازی "بزن زیرش،" شما معلوم بود که به شدت دنبال برد هستین!!!

    • ایرانی.

      ایناچراهمه حوک میگن؟ حسن ریوندی حواستوجمع کن.خخخ.

      پاسخ ها

      • علی

        اینم صحبتی از مادر عروس اخه یکی نیست به این اقای بازیکن بگه کدام تیم دفاعی بسته بود تیم کیسه با ۴ دفاع و دو هافبک دفاعی مگر غیر از این بود داور هم که مال خودتون بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج