۷۷۸۲۳۶
۱۷ نظر
۵۰۱۱
۱۷ نظر
۵۰۱۱
پ

کیهان: حامیان FATF درباره اهواز حرفی ندارند؟

بزک کنندگان FATF برای تصویب لوایح چهارگانه در مجلس ادعاهای مختلفی را مطرح کرده‌اند. کاهش قیمت دلار، تسهیل روابط بانکی و بالتبع آن تسهیل روابط تجاری ایران و رفع تحریم‌ها از جمله این ادعاها می‌باشد.ادعاهایی که فصل مشترک همه آنها «گره زدن معیشت مردم به FATF» است.

کیهان نوشت: بزک کنندگان FATF برای تصویب لوایح چهارگانه در مجلس ادعاهای مختلفی را مطرح کرده‌اند. کاهش قیمت دلار، تسهیل روابط بانکی و بالتبع آن تسهیل روابط تجاری ایران و رفع تحریم‌ها از جمله این ادعاها می‌باشد.ادعاهایی که فصل مشترک همه آنها «گره زدن معیشت مردم به FATF» است.

این رویکرد بزک کنندگان FATF شباهت بسیار زیادی با عملیات روانی این طیف در موضوع مذاکرات هسته‌ای منجر به برجام دارد. لازم به ذکر است که در اثر تبلیغات گسترده دولت و رسانه‌های زنجیره‌ای، عده‌ای از مردم در سال ۹۴ پس از امضای برجام به خیابان‌ها آمدند و در یک دست اسکناس یک دلاری و در دست دیگر، اسکناس هزار تومانی و ۵۰۰ تومانی گرفتند، بدین معنا که با برجام هر دلار، هزار تومان خواهد شد

بزک کنندگان FATF در داخل کشور به این سؤالات پاسخ دهند؛در حال حاضر کارگروه FATF کجاست؟! چرا با تامین کنندگان مالی تروریست‌های الاحوازیه برخورد نمی‌کند؟! چرا برخوردی با قاتلان ۱۷ هزار شهید ایرانی که مورد حمایت فرانسه قرار دارد، انجام نمی‌دهد؟! آیا آمریکا، انگلیس و فرانسه خبر ندارند سرکردگان و اعضای این گروهک‌ها در کدام خیابان از کدام شهرهای اروپا و آمریکا اقامت دارند؟! چرا FATF فقط برای مقابله با سپاه قدس و حزب‌الله لبنان و محور مقاومت که کمر گروهک تکفیری تروریستی داعش را شکسته، ساخته شده است؟!

در حال حاضر سرکرده‌های گروهک‌های تروریستی ضدایرانی از جمله گروهک الاحوازیه تحت حمایت برخی دولت‌های اروپایی (گردانندگان FATF) قرار داشته و به راحتی در این کشورها کنفرانس خبری و میتینگ برگزار می‌کنند و در مصاحبه با شبکه‌های تلویزیونی ضدایرانی مستقر در اروپا نحوه ترور مردم ایران را شرح می‌دهند!

جالب اینجاست که فرانسه و انگلیس و برخی دیگر از کشورهای اروپایی با وجود حمایت گستاخانه و بی‌ملاحظه از قاتلان ۱۷ هزار شهروند ایرانی و تروریست‌های تجزیه‌طلب، به عنوان مالکان مافیای FATF از ما می‌خواهند در راستای شفافیت و صداقت(!) و برای استفاده از مزایای برجام، تعهدات جدیدی را ذیل FATF و ملحقات آن بپذیریم که وجه مشترک آنها ادعای «مبارزه با تروریسم و پولشویی حمایت‌های مالی از تروریست‌ها» می‌باشد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به الحوازیه چرا ربط میدید،،،کار داعش بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جواب کیهان رو بدین؟

      • بدون نام

        جواب کیهان رو بدین؟

      • بدون نام

        حرو میا بیان جواب کیهان رو بدن؟ اون کثافتایی که موافق این سند تحمیلی هستن بیان جواب بدن!

      • بدون نام

        کاربر 14:09 عزیز دل که صحبت از سواد میکنی شما که خودت جواب خودت رو میدی آیا همین کشورهایی که حامی تروریستن برخوردی باهاشون شده خیییرررررر پس ایران از چی میترسه به قول شما کار بدی که نمیکنه برخوردی باهاش بشه پس عضو fatf شدن ترس نداره حداقل 4 تا کشوری که برامون موندن میتونیم باهاشون روابط اقتصادی داشته باشم،در ضمن لطفا به شعور همدیگه احترام بگذاریم و کمی با فرهنگ با هم صحبت کنیم

    • مهدی

      خُخُخُخُخُب کم‌کم‌داره‌یه‌چیزایی‌از‌پشت‌پرده‌پیدا‌میشه!!!!!
      دیگه‌چه‌خبرآقای‌کیهان؟؟؟؟ از‌الاحوازیه؟؟

    • بدون نام

      تصویب این لایحه استعماری باز علیرغم دروغهائی که میگویند فقط تامین کننده منافع عده ای خاص که شدیدا پیگیر آن هستند میشود و موجب فشار بیشتر بر مردم عادی به بهانه های مختلف از جانب آمریکا و اروپا

      پاسخ ها

      • کاربر خود سانسور

        این لایحه بر اساس قانونی جهانی که بیش از ۱۹۰ کشور، آن را قبول کرده اند، تهیه شده است و اگر آن را قبول نکنیم، بر طبق قانون بانکداری بین المللی، از معامله بانکی با همین تعداد کمی از کشورها که در حال حاضر هم بده، بستانی داریم، خواه به یورو یا یوان یا ین و هر چیز دیگر هم محروم میشویم. شفافیت مالی خواسته همه دنیاست و نمیتوانیم سرپیچی کنیم. کیهان وشما مبگویید استعماری است. راه بستن نفس اقتصاد بیمار ما که عین خودکشی است، درک این موضوع سخت نیست.

      • بدون نام

        کاربر 11 31؟ این اراجیفی که گفتی فقط بدرد خودت میخوره. ؟ این سند سالهاست که داره اجرا میشه تو کشورهای عضو! حالا بگو ببینم که اقتصاد اون کشورها پیشرفت کرد یا پسرفت؟ کاربر بیسواد؟ آیا برخوردی با کشورهای عضو که نغض قانون کردن انجام شد؟ آدم بیسواد؟ معدن فساد پولشویی و تامین مالی تروریسم آمریکا و عربستانو اسرائیل هستن آیا برخوردی شد باهاشون؟ ...

    • بدون نام

      تنها چیزی که براشون مهمه نوکری آمریکا و عربستانه

    • بدون نام

      کیهان فقط تو هستی که در همه چی فضولی میکنی

    • بیطرف

      جنگهای سیاسی که قربانیاش مردم ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متأسفانه

    • 124

      خخخخ کیهان فقط به دردشیشه پاک کردن میخوری کاسبان تحریم

    • آ زاد

      هرگز کیهان به نفع همه مردم ایران سخن نمی گوید و تریبون افرادی است که خواهان دو قطبی کردن کشورند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیهان همه جا باید فضولی کنه با با بسه دیگه خودت را نخود هراشی میکنی

      • بدون نام

        کاربر منگول این اراجیفو بزار کنار اگه جوابی برای سوالات کیهان داری بنال و الا هیس!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج