۷۷۸۳۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

همکاری دوباره‌ «ست روگن» با کمپانی سونی

مطابق با گزارش ورایتی (Variety)، ست روگن (Seth Rogan) بار دیگر با کمپانی سونی در پروژه‌ای کمدی همکاری خواهد کرد.

سینما گیمفا: مطابق با گزارش ورایتی (Variety)، ست روگن (Seth Rogan) بار دیگر با کمپانی سونی در پروژه‌ای کمدی همکاری خواهد کرد.

همکاری دوباره‌ «ست روگن» با کمپانی سونی

این فیلم براساس رمان کوتاهی از سایمون ریچ (Simon Rich) ساخته می‌شود که در سال ۲۰۱۳ در مجله‌ی نیویورکر (New Yorker) به چاپ رسید و روگن در آن نقش یک تولید‌کننده‌ی خیارشور (Pickle Maker) را بازی می‌کند. ریچ فیلمنامه‌ی این اثر را به رشته‌ی تحریر درخواهد آورد و برندن تراستِ (Brandon Trost) فیلمبردار نیز در اولین تجربه‌اش در کسوت فیلمساز این اثر را کارگردانی خواهد کرد.

روگن در این فیلم نقش هرشل گرین‌باوم (Herschel Greenbaum)، کارگری سخت‌کوش را ایفا می‌کند که در سال ۱۹۱۸ به امید ساختن یک زندگی بهتر برای خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت می کند. هرشل روزی حین کار در کارخانه درون خمره‌ی خیارشور می‌افتد و به مدت صد سال در آب نمک آن می‌ماند.

آب شور، بدن او را به شکل ایده‌آلی سالم نگه می‌دارد و زمانی که او در بروکلین معاصر چشم باز می‌کند پی می‌برد که حتی یک روز هم بر سنش افزوده نشده است. اما زمانی که در جست‌وجوی خانواده‌اش برمی‌آید متوجه می‌شود که تنها خویشاوند زنده‌ی او نوه‌ی نوه‌اش فردی به نام بن گرین‌باوم (Ben Greenbaum) یک برنامه‌نویس کامپیوتر است که هرشل حتی ذره‌ای قادر به درک او نیست.

ساخت این فیلم احتمالا در اکتبر در پیتسبرگ (Pittsburgh) آغاز خواهد شد. روگن، ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg)، جیمز ویور (James Weaver) این اثر را از طریق کمپانی‌شان Point Grey Banner تهیه خواهند کرد. ریچ و الکساندریا مک‌آتی (Alexandria McAtee) تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

پروژه‌ی پیشین روگن با کمپانی سونی کمدی انیمیشن Sausage Party با درجه‌ی نمایش آر (R) بود که با بودجه‌ای ۱۹ میلیون دلاری ساخته شد و به فروش جهانی ۱۴۰ میلیون دلار رسید. این بازیگر نامزد جایزه‌ی امی (Emmy) اخیرا مشغول تهیه، کارگردانی، نویسندگی و بازی در طیف وسیعی از آثار بوده است که از این میان می‌توان به The Boys «پسران»، Black Monday «دوشنبه‌ی سیاه»، Like Father «همچون پدر»، Console Wars و Preacher اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج