۷۷۸۳۶۲
۵ نظر
۶۵۶۶
۵ نظر
۶۵۶۶
پ

قوانین لباس پوشیدن برای آقایانی با اندام عضلانی

زنان و مردان ساعت‌های زیادی را در باشگاه‌های ورزشی می‌گذرانند و سخت در پی ساختن اندامی عضله‌ای هستند. اما به همان اندازه که شما به اندام تان توجه می‌کنید، باید به لباسی که به تن می‌کنید نیز دقت کنید، زیرا لباسی که مناسب افراد لاغر یا چاق است، با لباسی که افراد عضله‌ای به تن می‌کنند، فرق دارد.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: این روزها همه به دنبال آنند که اندامی زیبا داشته باشند. زنان و مردان ساعت های زیادی را در باشگاه های ورزشی می گذرانند و سخت در پی ساختن اندامی عضله ای هستند. اما به همان اندازه که شما به اندام تان توجه می کنید، باید به لباسی که به تن می کنید نیز دقت کنید زیرا لباسی که مناسب افراد لاغر یا چاق است، با لباسی که افراد عضله ای به تن می کنند، فرق دارد.

اگر اندام شما هم ورزشکاری و ورزیده است، به نکاتی که در ادامه برایتان آورده ایم توجه کنید. با رعایت آنها خوش استایل تر از همیشه در جمع خواهید درخشید.

رنگ های خنثی

از آنجا که شما اندام زیبایی دارید، بهتر است که لباس هایی به رنگ های خنثی به تن کنید، در این صورت تمام توجهات به جای این که روی رنگ لباس تان باشد، بر اندام تان خواهد بود. در واقع شما در این رنگ لباس، جذاب تر به نظر خواهید رسید.

رنگ های خنثی ای چون سرمه ای، قهوه ای، زیتونی، شتری، مشکی، خاکستری... بهترین رنگ ها برای شما خواهند بود. در تابستان از رنگ های روشن و در زمستان از رنگ های تیره استفاده کنید. شما حتی می توانید سر تا پا یک رنگ بپوشید و از جذابیت ظاهری تان نهایت لذت را ببرید.

قوانین لباس پوشیدن برای آقایانی با اندام عضلانی

لایه ای لباس پوشیدن

از آنجا که شما ترسی برای نشان دادن اندام تان ندارید و نمی خواهید که با پوشیدن چند دست لباس روی هم اشکالات اندام تان را بپوشانید، بهتر است که در لایه ای لباس پوشیدن نیز افراط نکنید. از طرف دیگر اگر شما چند لایه لباس روی هم بپوشید، ممکن است که عضلات تان بیش از اندازه بزرگ جلوه کند، از این رو بهتر است که اگر لایه ای لباس پوشیدن را انتخاب کرده اید، لباس هایتان را سبک انتخاب کنید.

به عنوان مثال اگر شما یک پیراهن به تن کنید و روی آن یک سویشرت بافتنی بپوشید و روی آنهم یک کت دیگر... بیش از اندازه گنده و پف کرده به نظر می آیید. به جای آن، لباس هایتان را سبک انتخاب کنید. مثلا پیراهن یا سویشرت های نازک از جنس پارچه کشمیر و پشمی، می توانند انتخاب خوبی برایتان باشند. بنابراین از پوشیدن لباس های بافتنی و کلفت خودداری و به جای آن کت های چرمی و جین را جایگزین اش کنید.

قوانین لباس پوشیدن برای آقایانی با اندام عضلانی

جین

جین یکی از بهترین دوست های شماست از این رو که شما می توانید مدل های مختلف آن را به تن کنید. از شلوارهای جین گرفته تا ژاکت های جین... شما می توانید با توجه به سلیقه خود، مدل مورد علاقه تان را انتخاب کنید. از آنجا که لباس های جین رنگی طبیعی و نسبتا خنثی ای دارند و از طرف دیگر نازک اند، اندام شما را به زیبایی هر چه تمام تر نشان می دهند.

قوانین لباس پوشیدن برای آقایانی با اندام عضلانی

کت

فرقی نمی کند که شما اندامی چاق دارید یا لاغر و متناسب، شما باید تحت هر شرایطی لباسی که فیت تن تان است را به تن کنید. داشتن یک کت که فیت تن تان باشد برایتان واجب است. اگر می توانید آن را آماده بخرید اما اگر کتی که به زیبایی روی تن تان نمی نشیند را پیدا نمی کنید، از یک خیاط کمک بگیرید.

بهترین مدل کت برای شما کت هایی با یک ردیف دکمه اند. فرم ساده کت با یک ردیف دکمه باعث می ‌شود دو لبه کت، درست روی هم قرار گرفته و با دکمه ‌هایی که در یک ردیف قرار می‌ گیرند بسته شود. این مدل کت مردانه رایج‌ ترین مدل کت است که معمولا طراحی ‌های کلاسیک دارند و برای موقعیت های رسمی و نیمه رسمی مناسب می باشند.

از پوشیدن کت هایی که طرحدارهای بولدی دارند نیز خودداری کنید.

قوانین لباس پوشیدن برای آقایانی با اندام عضلانی

قوانین لباس پوشیدن برای آقایانی با اندام عضلانی

تی شرت

زمانی که صحبت از تی شرت می شود، مهمترین چیزی که باید مد نظر داشته باشید این است که فیت تن تان باشد. برای این منظور به یقه و شانه های آن نگاه کنید، اگر کاملا روی تن تان نشسته بود، یعنی که انتخاب درستی داشته اید. اما پوشیدن تی شرت های خیلی گشاد یا خیلی تنگ به هیچ وجه به شما پیشنهاد نمی شود.

قوانین لباس پوشیدن برای آقایانی با اندام عضلانی

قوانین لباس پوشیدن برای آقایانی با اندام عضلانی

شلوار

به جای پوشیدن شلوارهای تنگ و چسبان، بهتر است که شلوارهای راسته را انتخاب کنید، نه تنها روی اندام شما زیباتر می نشیند، بلکه در آن احساس راحتی بیشتری نیز خواهید کرد.

اگر می خواهید شلوار جین بپوشید، شلوارهای جین کشی انتخاب بهتری برایتان خواهد بود، از این جهت که در قسمت ران به خوبی فرم پاهایتان را به خودش می گیرد.

قوانین لباس پوشیدن برای آقایانی با اندام عضلانی

اکسسوری

اگر چه کروات های باریک بار دیگر مد شده اند اما اگر شانه و قفسه سینه پهنی دارید، باید از گذاشتن کراوات های باریک خودداری کنید. یک کروات پهن تر با اندام ورزشکاری شما بیشتر جور در می آید.

قوانین لباس پوشیدن برای آقایانی با اندام عضلانی

قوانین لباس پوشیدن برای آقایانی با اندام عضلانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واییی چقدر عکس بازیگر جذاب تو این بخش بود :)

    • زهرا

      ما خانم ها کلا از مرد کچل بدمون میاد

    • سویل

      هی روزگار....

    • یلداY

      اون کراوات قرمز خال خالیه که تو توضیح اکسسوری عکسشو گذاشتین کیه؟؟؟

    • بدون نام

      راست میگه هرچی لباس تیره وساده باشه عضلات بدن بهترنشان میده...یقه گرد...وحتی موی سر اثرمیگذاره اگربغل سر موهایتان راکوتاه کنیدمثل مدل بوکسی عضلات کول گردن وسرشانه خیلی بهترنشان میده...اگرهمه مورا کوتاه کنید کلا درشتی وعضلات بدن بهتردیده میشود...امتحان کنیدواز دیگران درباره خودتان نظر خواهی کنید...موی پشت بلند خوب نیست...اگرهم دقت کرده باشیدبوکسرها..بدنسازها..همیشه موهای کوتاه دارند وحتی بعضی ها با تیغ میزنند..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج