۷۷۸۳۶۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آمار ناامید کننده کریم بنزما در رئال مادرید

کریم بنزما با برخلاف شروع خوبی که در سه هفته ابتدایی فصل جاری داشت، مدتی است که روزهای کم فروغی را سپری می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: تأثیر جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، موضوعی بود که در سه هفته نخست فصل جاری کمتر مورد توجه هواداران رئال مادرید و رسانه‌ها قرار گرفت.

رئال مادرید خولن لوپتگی بدون مهاجم پرتغالی سابقش توانست همه بازی‌هایش را ببرد و در ثبت آن بردها کریم بنزما با ۴ گلی که زد نقش پررنگی داشت به این ترتیب به نظر می‌رسید که خارج شدن از زیر سایه رونالدو توانسته به بنزما برای احیای اعتماد به نفسش و از سر گرفتن روند گلزنی‌اش - مشابه آن کاری که در زمان حضورش در لیون انجام می‌داد - کمک کرده است.

داستان اما اینگونه پیش نرفت و او در هفته‌‌های اخیرعملاً کار مثبتی برای انجام نداده است. بنزما در پنج بازی اخیر تیمش نه تنها نتوانسته برای تیمش گلزنی کند بلکه حتی پاس گل هم نداده است. آمار او زمانی ناامید کننده‌تر به نظر می‌رسد که مشخص می‌شود او در این بازی حتی یک شوت هم به سمت چارچوب دروازه رقبا نزده است.

بنزما همچون ۴ بازی اخیرش، شب گذشته (شنبه) در دربی مادرید هم کار خاصی انجام نداد تا شاید الان بیش از پیش، نبود یک تمام کننده قهار در حد و اندازه رونالدو را در خط حمله‌اش احساس کند، هرچند نبود چند مهره کلیدی مانند ایسکو، دنی کارواخال، مارسلو هم در این روند تأثیرگذار بوده است و مصدومیت گرث بیل هم قطعاً برمشکلات این تیم افزود.

رئال مادرید در این ۵ بازی کم فروغ کریم بنزما، به ترتیب در دربی مقابل اتلتیکومادرید به تساوی بدون گل رضایت داد و سه روز قبل از آن هم در خانه سویا متحمل شکست سنگین ۳ بر صفر شد. قبل از آن رئالی‌ها در خانه با تک گل مارکو آسنسیو، اسپانیول را شکست دادند و یک هفته قبل از آن هم با گلزنی ایسکو از شکست در خانه بیلبائو گریخته بود.

قاطعانه‌ترین برد رئال بدون گلزنی بنزما، پیروزی ۳ بر صفرش مقابل رم در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود. آخرین باری که بنزما برای رئال مادرید گلزنی کرد در پیروزی خانگی ۴ بر یک این تیم لگانس بود که دو گل از ۴ گل تیمش را به ثمر رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج